Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te huonosti koulussa pärjänneet teette työksenne?

Vierailija
13.03.2013 |

Etenkin jos vain peruskoulu käyty.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä pärjäsin huonosti koulussa mutta luin kuitenkin diplomi-insinööriksi ja teen alani töitä. Minua lähinnä ei kiinnostanut koulu lapsena, lukiossa alkoi jo vähän kiinnostaa, ja korkeakouluopinnot sitten menikin jo aika helposti kun oli motivaatiota. 

Mutta Todella paljon vaati sisua, etten uskonut niin vanhemmilta, opinto-ohjaajilta kuin monilta muiltakin jatkuvasti kuulemaani saarnaa siitä miten en ole lahjakas siinä ja siinä joten turha mennä lukioon, tai turha ainakaan mihinkään matemaattiselle alalle kun sinähän olet aina ollut huono matematiikassa tms. MInäpä piru vie vaan sisuunnuin moisista tuomioista ja näytin niille!

Vierailija
2/4 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on käynyt vaan peruskoulun, mutta on aina ollut tosi lahjakas tietokonejutuissa. Meni heti peruskoulun jälkeen sen alan hommiin, ja on niissä edelleen 3-kymppisenä, joskin on pitkän uransa myötä päässyt ylentymään ihan kivasti.

Pari tuttua jotka ovat käyneet lukion mutta eivät mitään sen jälkeen ovat kumpikin baarimikkoina, olleet melkein täysi-ikäisyydestään lähtien. Tekivät aikoinaan osa-aikatöitä koulun ohella kaupassa ja siivojana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kävin kyllä amiksenkin .En ole ollu töissä 10 vuoteen vaan oon tehny muksuja ja ollu äitiysrahalla ja kotihoidontuella.

Vierailija
4/4 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, vaikka tilanne juuri päinvastoin, eli pärjäsin koulussa hyvin... ;)

Lukio meni hyvin arvosanoin ja kirjoitin 8 ainetta, yliopistoon pääsin ilman pääsykokeita...

Nyt sitten toimin siivoojana, kun mitään muita hommia ei ole saanut. Että olisi voinut vaikka jättää koulut käymättä ja suoraan näihin töihin! :D