Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisi sinulle "epäonnistunut elämä"? (ov)

Vierailija
12.03.2013 |

Siis mitä pitäisi tapahtua, jotta luokittelisit epäonnistuneesi jollain tavoin elämässäsi? Jotkuthan eivät epäonnistu ollenkaan vaan ottavat opikseen ja toiset taas pitävät pieniäkin asioita suurina epäonnistumisina. Millainen olisi sinun mielestäsi epäonnistunut elämä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälllä hetkellä jopa se, että en saanut tytärtä tuntuu epäonnistumiselta. Mutta tiedän, että tämä menee ohitse. Oikeasti epäonnistuminen olisi varmaankin se,että minulla ei olisi ketään ketä rakastaa ja kukaan ei rakastaisi minua. Ehkä se, että elämällä ei olisi mitään tarkoitusta, kukaan ei edes huomaisi jos puuttuisin. Onneksi noin vakavaan tilanteeseen elämä ei kauhean helposti mene :)

Vierailija
22/25 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa aika menisi melko epäonnistuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoitojen onnistumisprosentti ei ole 100% eli kaikki eivät saa toivomaansa lasta edes luovutetuilla soluilla.

Itselle lapsettomuus on kova pala, jota varmasti työstän vielä vuosia.

Terveiseiset lapsettomuushoidoista

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 22:33"]

en olsi saanut lapsia edes adoptoimalla- olisin pettynyt, olsin tehnyt lapset yksin keinohedelmöityksellä, jos en olsi löytänyt sopivaa miestä

[/quote]

Vierailija
24/25 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni epäonnistuneeksi jos en kykenisi levittämään ympärilleni iloa, hyvyyttä ja ystävällisyyttä. Lisäksi lapset ovat elämän tarkoitus; niitä on 3 kpl tullut... olen muuten mies.

Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
25/25 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin epäonnistuneeni elämässä, jos olisin elänyt niin kuin exäni, eli tehden muille ihmisille lähinnä vain pahuutta pahuuden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän