Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö ikinä niin etteivät lapset muistuta kumpaakaan vanhemmista?

Vierailija
12.03.2013 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi käydä? Varmaan jotain sukupiirteitä kuitenkin.

Tuli mieleen myös se tapaus, oliko rotuerottelun Etelä-Afrikassa, kun valkoisille vanhemmille syntyi tumma lapsi. Joku esi-isä oli ollut tumma.

Vierailija
2/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silloin, kun on käyty naapurissa iltapäiväkahveilla... No ei, itseasiassa tällä hetkellä kaikki ne kaksi vauvaa jotka lähipiirissäni on, näyttävät TÄYSIN ukeiltaan (toinen äidin puolelta ja toinen isän). Joten voivat ne piirteet periytyä kauempaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen lapsista näytti syntyessään täydellisesti isoukiltaan. Ja nyt, jo vähän kasvaneena, piirteet ovat vielä korostuneet. Me olemme miehen kanssa molemmat pyöreäpäisiä nykeröneniä, lapsellamme on soikea pää ja uljas, suora ja iso nenä. Olen onnellinen että jollakin meidän perheestä sentään käy tuuri ulkonäön suhteen. :)

Vierailija
4/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kuopus näyttää kyllä vähän sedältään ja enopuoliltaan mutta ei sitten tippaakaan minulta tai mieheltäni. Hiukset, nenä, silmät, luonne, kaikki on ihan erilaisia. Lapsi on kyllä minun ja mieheni mutta monta kertaa ollaan naurettu, ettei tiedetä kenen postipojan lapsi se oikein on. Ihana ja rakas.

Vierailija
5/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät muistuta kumpaakaan vanhemmista, mutta ovat keskenään hyvin samannäköisiä. Siis heissä on piirteitä meistä molemmista, mutta aika tasaisesti molemmilta niin etteivät ole enemmän kummankaan vanhemman näköisiä. Sitä vaan ihmettelen miten molemmille on tullut juuri se samanlainen sekoitus, vaikka ovat tyttö ja poika.