Mikä parisuhteessa olevia naisia vaivaa?
Mistähän johtuu, että parisuhteessa olevat naiset ovat pahimpia miestennielijöitä? Olen törmännyt tähän usein. Olen ollut oman mieheni kanssa paljon reissuissa ja tutustuneet uusiin ihmisiin illanvietoissa. Usein on käynyt niin, että kun tuttavaparin nainen on humaltunut, hän hakee herkeämättä huomiota omalta mieheltäni ja yrittää iskeä. Siinä vaiheessa hän unohtaa oman miehensä ja minut. Mieheni ei ole onneksi lähtenyt mukaan leikkiin. Tämä on todella ärsyttävää. Olen suhtautunut asiaan huumorilla, vaikka se alkaa nyppiä. Mieheni on hauska seuramies ja hyvännäköinen. Kelpaa näköjään muillekin vähän liiankin hyvin.
Kommentit (15)
Eli sinäkin siis olet parisuhteessa oleva nainen. Käyttäydytkö itsekin samoin?
Lainaa nyt miestäsi muillekin, ei se mela soutamalla kulu.
Kylläkyllä, me kaikki naineet naiset ollaan ihan hirveitä tossa asiassa! Pidä vain tarkasti silmällä miestäsi!
Tuttavaparin nainen on ihastunut mieheen: KAIKKI naimisissaolevat naiset uhuu!
Voi olla monia syitä. Luulee itseään viehättävämmäksi kuin on, tai testaa viehätysvoimaansa, on itseään täynnä joten luulee olevansa parempi kuin sinä olet tms. muu vähän narsistinen käytös. Hakee flirtillä sisältöä elämäänsä tms.
Yhteinen nimittäjä on kuitenkin sinun miehesi.
"Hauska seuramies" = peluri.
No parisuhteet on usein neljän seinän sisällä aika paljon tylsempiä, mitä parin ulosanti kodin ulkopuolella saattaa näyttää. Intohimo voi olla kuollut ja yhteinen aika on kotitöistä riitelyä. Vähän alkoholia mukaan, niin ne vakavemmatkin ihmiset tulevat ulos kuorestaan ja yrittävät kalastella huomiota, mitä ei ehkä kotona enää saa. Naisilla eri tavalla tarve kokea itsensä haluttavaksi, miesten keinot sitten erit vaikka molemmat voi sössiä suhteensa yhtä pahasti.
Tässä tapauksessa voi olla kyseessä myös tuolle pariskunnalle normaalitoiminta tapa, nainen hakee jännitystä flirttailemalla muiden miesten kanssa, jonka jälkeen mies on makuuhuoneessa ärtyneenä dominoivampi, joka oli naisen tarkoituskin tässä koko leikissä. Minulta kysytään niin epäterve toimintamalli, ellei ole etukäteen sovittu että näin toimitaan ja se on molemmille ok.
Tai sitten olet sairaalloisen mustasukkainen ja kuvittelet että kaikki naiset vikittelee sun miestä.
Kokeilee koska tietää mahdottomaksi, on vain leikkiä jota kaipaa. Kunnes sitten kun onkin molemmilla samaan aikaan etäisempää ja riitaa omassa suhteessa... niin se aina käy.
En tiedä yhtään yli 20v yhdessä ollutta paria, jossa ei olisi käyty kielletyllä puolella jompi kumpi. Keski-ikä on pahin, jos nuoresta asti ollut saman kanssa. Uskovaiset siinä missä muutkin. Otsikko on osuva, en sitä kiistäisi.
Tiedän tuon naistyypin, josta ap puhuu. Itselläni yksi tuttava, joka parin siiderin jälkeen alkaa armottoman flirtin jonkun seurueen miehen kanssa. En tiedä miksi. Seksi ei ole häntä kiinnostanut enää moneen vuoteen, minkä aviomies on saanut karvaasti kokea (itse siis kertonut tämän). Ehkä joku tarve tuntea itsensä vetovoimaiseksi ja haluttavaksi, vaikkei mitään haluakaan.
Näitä valitettavasti myös työpaikoilla, yrittävät minua iskeä ja flirttailla vaikka ovat parisuhteessa.
Puute luultavasti vaivaa!