Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hoi! Ärsyttääkö teitä puolisonne feikkielämä somessa?

Vierailija
10.03.2019 |

Esim. nainen on laiska lapamato, mutta jaksaa aina somessa mainostaa ahkeruuttaan. Ottaa tekemistäsi ruuista kuvia, kuin olisi itse ne vääntänyt. Jaksaa ruikuttaa kuinka on niin ahkera ja väsynyt perhe-elämän ruuhkavuosista, vaikka sinä hoidat lapset ja kodin? Hierot vielä hartioita ja jalkojakin illalla.
Kyllä se akka sisustaa ja shoppailee, mutta piian työt jää miehelle.
Silti nainen ottaa kaiken kunnian itselleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tuollaista ole, sillä minä pidän muijani kurissa ja herran nuhteessa.

Vierailija
2/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä tuo on? Minua on vituttanut se, kun työkaverini kahmi itselleen kunnian työhön kehittämästäni toimivammasta metodista.

Veljeni tekee huomattavasti enemmän kotitöitä kuin vaimonsa. En ole koskaan nähnyt vaimon kehuskelevan veljeni tekemillä kotitöillä somessa tai muuallakaan.

Taitaa koko aloitus olla lähinnä tökerö provo. Ja jos niin tapahtuisi minun elämässäni, keskustelua ei käytäisi täällä, vaan meillä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa... Kertoo aina liioitellusti tekemisiään, mutta jättää huomioimatta miehen tekemiset. Sanoo ettei mies osaa imuroida ja tehdä pyykkejä oikein, mutta silti mies tekee ne 8/10 kerrasta. Puhuu miehelle kuinka muiden miehet ovat niin ahkeria ja tekevät sitä ja tätä, vertailee (valheellisesti). Sanoo miehelle taas toisinaan, että kehuu tätä kavereille, mutta ei oikeasti kehu. Päinvastoin. Aina mollaamassa seläntakana. 

Vierailija
4/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää nämä sinun jatkuvat feikkiketjut netissä. Älä yleistä, kun itse olet kaikessa niin feikki.

Vierailija
5/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan yleistä tuo on? Minua on vituttanut se, kun työkaverini kahmi itselleen kunnian työhön kehittämästäni toimivammasta metodista.

Veljeni tekee huomattavasti enemmän kotitöitä kuin vaimonsa. En ole koskaan nähnyt vaimon kehuskelevan veljeni tekemillä kotitöillä somessa tai muuallakaan.

Taitaa koko aloitus olla lähinnä tökerö provo. Ja jos niin tapahtuisi minun elämässäni, keskustelua ei käytäisi täällä, vaan meillä kotona.

Nimenomaan mies tekee kotihommat ja muut, ei nainen niistä hiisku sanallakaan. Valittaa vain kuin on rankkaa käydä töissä, hoitaa lapsia ja kotia. Ei kerro, että mies sen suurimmaksi osaksi tekee. Siinä töiden ohella. 

Vierailija
6/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuvasti nainen motkottaa ja vaatii enemmän, riidellään... Silti someen pitää niitä hel... sydämiä ja muru-juttuja ja yhteiskuvia iskeä samaan aikaan. 

Vierailija
7/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan raskasta Auerinkin miehelle.

Vierailija
8/8 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa, mutta varmasti ärsyttäisi tuollainen :D

Pyrin aina etsimään naisia jotka eivät ole somessa. Vähissä ovat