Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ihmettelyä.

Vierailija
10.03.2019 |

Ajattelin kysyä mitä täällä ihmiset ajattelevat seuraavanlaisesta tilanteesta: Sain tinderissä superliken eräältä naiselta, meistä tuli match, ja laitoin hänelle viestin samana päivänä. Ihan asiallinen viesti, kysyin kuulumisia ja virittelin keskustelun alkua erääseen hänen kiinnostuksen kohteeseensa joka kävi tekstistä ja kuvista ilmi.

Kuitenkaan hän ei tähän viestiin vastannut ikinä ja seuraavana aamuna oli poistanut matchin. Mikähän oli ajatus tässä?

M39

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ihan sanasta sanaan mitä sanoit? Poistan useastikin matchin ekan saamani viestin jälkeen, jos siinä käy ilmi jotain mikä muuttaa mieleni.

Jos esim kysyit jotain ihan ilmiselvää, mikä jo profiilista käy ilmi, saatat olla päivän kymmenes lähes täsmälleen saman viestin lähettänyt, eikä kukaan jaksa vastata kymmeneen identtiseen viestiin.

Yksi ärsyttävin viestimuoto on kysyä jotain, joka jo lukee profiilissa - silloin näkee heti ettei tyyppi ole lukenut profiilitekstiä ollenkaan, enkä ole kiinnostunut ihmisistä jotka matchaavat ja jopa lähettävät viestin ilman että viitsivät lukea muutaman rivin tekstin.

Esim mulla lukee mistä olen kotoisin ja missä nyt asun, sekä mitä kieliä puhun. Noin puolet saamistani viesteistä on "Mistä olet kotoisin" tai jotain kielellä, jota en puhu... Suora unmatch, sorry not sorry.

"Sorry, väärät sanat, bye bye!"

"Ihquuu, sanoit just oikeet sanat. Nyt ollaan match!"

Voi v*ttu mitä urpoilua koko touhu.

Mietipä nyt ihan rehellisesti:

Jaksatko vastata samaan kysymykseen kymmenen kertaa päivässä, joka päivä, päivästä toiseen?

Miksi haluaisit vastata ihmiselle, joka ei edes vaivautunut lukemaan profiiliasi?

Olin tinderissä pari viikkoa ja ihmettelin kun ei oltu luettu profiiliani. Tiesin sen siitä ettei ollut lukenu, koska sellaset henkilöt otti yhteyttä mikä ei kiinnosta minua. Mulla luki ettei lapset mahdu minun elämään. Tulee superlikee naisilta jolla on lapsia, mutta eivät kerro omassa profiilissa lapsistaan mitään.

Kun juttelin parin sellaisen kanssa, niin yhtäkkiä ne kysyy, niin mulla on muuten pieniä lapsia, mutta onko se huono vai hyvä juttu... Niin, enpä olisi tässä tilanteessa selittelemässä jos lukisit mitä olen kirjoittanut. Siitä asiasta kun mainitsi, että valitettavasti ei kiinnosta lasten arjessa elää, niin haukuttiin pinnalliseksi kuspääksi ja toinen sanoi, että et tiedä mitä hänessä menetät ja ei etsi elättäjää. Kyllä toimeen voi tulla silti ja ei tarvi olla noin ahdasmielinen. Teki mieli vastata, että 10min aikana olen saanut sellaisen kuvan, että tiedän tasan minkä haluan menettää. Aika hyökkäävää käytöstä 40v naisilta, kun asiat alkaa käymään kummallisiksi. Tuli mieleen heti jotenkin niiden epätoivo ja kuinka monet pakit ne on saanut niiden pienten lasten takia, mutta silti joku on saatava vierelle.

Mulla kävi sellanen zägä, että löysin sieltä sen naisen mitä toivoinkin.

Vierailija
22/24 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Puolaan viikonlopuksi ja Tinder auki. Warsovasta löytyy n +10.000 kaunista naista mitkä etsivät suhdetta. Kaikki erittäin kauniita, sosiaalisia, iloisia ja avoimia. Itselläni ei vkonloppu riittänyt kaikkiin niihin treffipyyntöihin. Nykyään seurustelen puolalaisen kanssa jo 3 vuotta ja asutaan Suomessa. Ei tämmösiä Suomesta montaa löydy. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään käyny mieslessä, et mitä se nainen panosovellusta käyttäessä olisi ollut vailla? Menetit tilaisuiden.

Voi hassu, älä tule tänne pätemään kun et ole Tinderiä koskaan käyttänyt :)

Parisuhdetta siellä suurin osa etsii.

Vierailija
24/24 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon nyt voi olla vaikka mitä selityksiä. On saattanut löytää jonkun kiinnostavamman, ahdistui jostain mitä sanoit, kyllästyi tai pettyi sovellukseen ja poisti profiilin, oli varattu tai alun perinkin haluton oikeasti tapaamaan ketään tai ihan mitä vain. Turha noita on ottaa henkilökohtaisesti, jos ei olla tuon pidempään juteltu.