Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies teillä oli synnytyksessä?

Vierailija
10.03.2019 |

Tukiko hän ja oliko hän paljon mukana lapsen syntymässä? Meillä esikoisen synnytys lähestyy ja mies on luvannut tulla mukaan, mutta en vielä tiedä millainen hän siellä synnytyksessä on, joten haluan kuulla teidän kokemuksia.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en halunut että mies oli synnytyksessä. En halunut että hän näkee alapääni pingottuvan moninkertaiseksi. En ottanut riskiä siitä, että aina kun rakastelemme, niin hänelle tulee mieleen levinnyt alapääni ja halut menee.

Niinpä, tuskin nainenkaan haluaa nähdä kun miehen persciistä tulee valtava jööti ulos.

Vierailija
22/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin sellaisen pitkän, tumman ja varakkaan sydänkirurgi-avaruuslentäjän. Kivaa vaihtelua, kun oma mies on tuollainen pieni ja pyöreä putkiasentaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varamiespalvelusta saa edullisesti miehen synnytykseen. Valikoimasta löytyy kaiken värisiä ja kokoisia.

Doulat on tuttuja mutta tää onkin ihan uusi juttu. Mä luulin, että ne kasailee vaan hyllyjä ja tekee pikkuremppoja.

Nää hyysäilee kalluu ja rekkapimppoja.

Vierailija
24/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en halunut että mies oli synnytyksessä. En halunut että hän näkee alapääni pingottuvan moninkertaiseksi. En ottanut riskiä siitä, että aina kun rakastelemme, niin hänelle tulee mieleen levinnyt alapääni ja halut menee.

Voihan mies pitää silmät kiinni tai muuten vain seistä vierellä ilman että näkee itse lapsen syntymistä. Olisi kuitenkin voinut olla tukenasi ne tunnit kun mikään ei vielä työnny lävitsesi ja päässyt pitämään vastasyntynyttä sylissä, ehkä katkaisemaan napanuoran ja pitelemään vauvaa kun äiti peseytyy jne. Monen mielestä se on paria yhdistävä kokemus. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
25/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Penttilä oli odottamassa nahkahanskoineen alastomana sängyn alla.

Vierailija
26/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan mies pitää silmät kiinni tai muuten vain seistä vierellä ilman että näkee itse lapsen syntymistä. Olisi kuitenkin voinut olla tukenasi ne tunnit kun mikään ei vielä työnny lävitsesi ja päässyt pitämään vastasyntynyttä sylissä, ehkä katkaisemaan napanuoran ja pitelemään vauvaa kun äiti peseytyy jne. Monen mielestä se on paria yhdistävä kokemus. Mutta kukin tavallaan.

Hyi hitto! Katkaisemaan napanuoraa. Oksetus!

Vierailija
27/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin mukaan Ken-nuken, koska hän säilyttää rauhallisen olemuksensa ja kauniin rohkaisevan hymynsä häkeltymättä tilanteessa kuin tilanteessa.

Ken tietää, kuka on vauvan isä.

Vierailija
28/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto! Katkaisemaan napanuoraa. Oksetus!

Niin jos haluaa. Ja kuvittele, pitämään vastasyntynyttä lastaan sylissä. Siis hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Siis yäk ällöö sinä ja minäkin ollaan kasvettu siellä äitimme kohdussa, onks se insestiiiiiiiiiiiii yäk älllöööööööööö!!!! Meen nyt muutenki oxentaa ku söin liikaa ja inhoon itteeni. Six kiusaan synnyttäjiä av:lla ku voin henkisesti pahoin, yäk!

Vierailija
29/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Ap. Et sä tiedä sitäkään, millanen sä siellä synnytyksessä olet. Hyvin se menee, eikä tollasia voi etukäteen pohtia. Tsemppiä.

Vierailija
30/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. En halunnut ukkoa mukaan synnytykseen. Mitä hittoa se siellä olis tehnyt?! Todella hienosti olen 2 muksua synnyttänyt ihan vaan mukavien kätilöiden seurassa :D en kaivannut minkäänlaista miestä mukaan siihen touhuun! 

Vierailija
31/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut mitään miestä ja mitä sillä olis siellä tehnytkään. nainen pärjää yksinkin.

Vierailija
32/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellane 184cm pälvikalju läski mies.

Vierailija
33/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska yhteensattuma, mutta se oli se sama mies, joka asuu meillä kotona!

Vierailija
34/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylensyönyt kirjoitti:

Uskomatonta! Maailma on kyllä pieni.

Vierailija
35/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään. naisporukalla vauva ulos!

Vierailija
36/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma mies oli, valkoinen suomimies. Istui omalla jakkaralla synnytyssalissa mukana, kun minä ähistin lasta ja paskaa.

Vierailija
37/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylensyönyt kirjoitti:

Missä lapsen isä sitten oli?

Vierailija
38/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusjamppa, lasten isä. En ehtinyt miettiä muitakaan vaihtoehtoja.

Hienoa että luomuvaihtoehto voitti!

Vierailija
39/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huoli... En ehtinyt kivuiltani katsoa sitä miestä ollenkaan. Seuraako tästä jotain ongelmia jatkossa?!

Vierailija
40/57 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana se laittoi sikarin palamaan ja poikien kanssa alkoi sopimaan varpajaisia vaikka vasta kätilö otti meitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi