Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on niin väärin.

Vierailija
12.03.2013 |

Mä olen palellut ja aivastellut jo kaksi viikkoa enemmän tai vähemmän. Päätä ja lihaksia särkee toisinaan. Lämpöä 36.7. Eli buranaa ja töihin vaan.

Mies paleli eilisen illan ja valitti päänsärkyä. Yöllä nousi kuume. Eli se nyt sitten sairastaa kotona.

Miksi mulla ei ole oikeutta olla kipeänä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei minullakaan koskaan nouse kuume. Olen sitten flunssassa aina viikkotolkulla. Normaalilämpö on terveenä sellaiset 36.4. Usein flunssan tullessa päälle olen aivan varma että nyt nousee kuume kun on paikat kipeänä ja palelee, mittarin lukema vain laskee jonnekin 35.5. Ja nousee sieltä takaisin normilämpöön tuoden vain tilalle sen nuhan.

Vierailija
2/4 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi et ole jäänyt kotiin? Miksi sinulla ei olisi oikeutta sairastaa? Minusta on vähän vanhanaikaista jos pitää pelkkää kuumetta sairauden mittarina. Kaikilla ei nouse kuume yhtä helposti, mutta kuumeettomuus ei tarkoita sitä, etteikö olisi sairas. Oma olo on paras mittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niin kerropas meille, että miksi koet, ettei sulla ole oikeutta sairastaa? Kun oikeastihan sulla on, mutta keksit omia määritelmiä syiksi...

Vierailija
4/4 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, muta kun työnantaja vaatii lääkärintodistusta heti ensimmäiseltä päivältä, eli omalla ilmoituksella ei saa jäädä kotiin, ja työpaikkalekurikin on niin vanhanaikainen ettei heru saikkuu ellei ole kuumetta, niin silloin ei ole oikeutta sairastaa vaikka kuinka kipeä kokisi olevansa, jos kuume ei vaan nouse... Valitettavasti.