Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä jatkuvia työreissuja naistyökavereiden kanssa..

Vierailija
11.03.2013 |

alkaa ottamaan todella päähän...

Yleensä on kysymys päiväreissuista, mutta harvinaista ei ole hotelliyöpymiset ym. ulkomaan matkat. Mieheni kaikki työkaverit ovat naisia, ja tämä alkaa syömään todella meidän suhdetta. Kaiken kaikkiaan kymmenisen vuotta olen jo tätä katsellut, nyt on alkany tympäseen toden teolla. Viime vuonna mieheni jäi kiinni siitä, että eräs työkaveri ei ollutkaan ihan niin viattomasti suhtautunut näihin matkoihin, vaan eräs nainen flirttaili toden teolla ja yritti saada mieheni hänen kanssaan kahdestaan ulkomaanmatkalle viikoksi. Mitä mieltä te ootte? Mä olen turta ja kypsä tähän tilanteeseen ja välillä ajattelen lähtemistä. Meillä on lapsia.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tuossa nyt on. Reissuhommista maksetaan hyvin ja ilmeisesti ei ole pettänyt vaikka olisi ollut tilaisuuksia.

Vierailija
42/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene nyt nainen itseesi. Meinaatko ihan oikeasti että rikkoisit lasten perheen vain siksi että omassa päässäsi kuvittelet että mies voisi teoriassa pettääkkin?

17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vaihtoehtoa d) jos sinä olisit miesvaltaisessa työyhteisössä ja työhösi kuuluisi paljon matkustamista ja kotoa pois olemista. Olisiko kiva jos kaiken sen päälle miehesi vielä kotona mäkättäisi mustasukkaisuuttaan vaikka sinulla ei tulisi pieneen mieleesikään ryhtyä yhtään mihinkään miespuolisten työkavereiden kanssa?

Vierailija
44/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisin päin. Itse naisena reissaan paljon ja aina miespuolisten työkavereiden kanssa. Olisipa kamala ajatus, että mieheni alkaisi skitsota siitä, että minä joudun hoitamaan työtehtäväni enkä voi itse valita, kenen kanssa. Minkä takia ylipäätään olet miehesi kanssa, jos et voi luottaa häneen? Jos luottaisit, tämä asia ei sinua vaivaisi.

Vierailija
45/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu, yhdellä alaisellani (miehellä) on sellainen ongelma että hänen vaimonsa on ruvennut skitsoilemaan noin. Nyt mies ei voi matkustaa, ainakaan jos erän nainen on paikalla. Tiedän myös että tämä nainen, josta vaimo skitsoilee ei ole kiinnostunut miehestä yhtään. Eivät nyt ole edes nähneet n. vuoteen, mutta puhelinpalaveria yms. on kyllä ollut. Tämä haittaa työtehtävien hoitoa, mutta ymmärrän miestä. Vaimolla on keittänyt todella yli ja luulen että se johtuu siitä että vaimo ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Hänellä on tylsä työ, pieni palkka, eikä ikinä matkustelua. Miehellä taas on mielenkiintoinen työ, josta hän pitää ja johon liittyisi matkustelua ja uusien ihmisten tapaamista yms.

Itse olen siis nainen mikäli se asiaan mitenkään liittyy.

Vierailija
46/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 08:50"]Meillä toisin päin. Itse naisena reissaan paljon ja aina miespuolisten työkavereiden kanssa. Olisipa kamala ajatus, että mieheni alkaisi skitsota siitä, että minä joudun hoitamaan työtehtäväni enkä voi itse valita, kenen kanssa. Minkä takia ylipäätään olet miehesi kanssa, jos et voi luottaa häneen? Jos luottaisit, tämä asia ei sinua vaivaisi. [/quote]

Meinasin sanoa juuri samaa. Olisi ihan hirveää, jos mies valittaisi kotona siitä, että mulla on työkavereita joiden kanssa tehdään töitä. Ja minkä minä sille voin, jos joku joskus yrittäisikin iskeä. Harvoin noita tapahtuu, mutta muutaman kerran joku on jotain vihjaillut. Kumma kyllä ne yrittäjät ovat yleensä niitä, joihin en pitkällä tikullakaan koskisi vaikka olisin sinkku. Samat miehet saattavat olla erittäin hyviä työkavereina, mutta eroottisessa mielessä en osaisi kuvitellakaan.

Vierailija
47/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap:llä jotain näyttöä tai painavaa perustetta epäillä, että mies pettää tai tehtailee turhia työmatkoja naisten takia? Jos ei, niin en ymmärrä, mikä on ongelma.

Jos mies itse on kertonut sulle, että joku nainen yrittää iskeä, niin ei kai se vielä ole eron peruste? Mieshän ei siis lähtenyt naisen kelkkaan?

Mitä ajattelisit, jos joku epätoivoinen mies yrittäisi iskeä sua ja et olisi pätkääkään kiinnostunut ja kertoisit miehelle, jolloin hän olisi msutasukkainen ja uhkailisi erolla???

Joissakin töissä joutuu oikeasti matkustelemaan. Nykyään harva firma lähettää enää huvikseen ketään mihinkään vaan matkat on oikeasti suunniteltu työntekoon ja ovat aika pitkiä ja rankkoja työpäiviä. On turha luulla, että siellä rellestetään ja bailataan ja juhlitaan. Usein tehdään töitä aamuvarhaisesta iltamyöhään ja mennään hotelliin nukkumaan.

Ei se naisvaltaisesella alalla työskentely vielä tee kenestäkään pettäjää. Miesvaltaisellakin alalla oleva mies voi pettää, jos sitä haluaa. Ja ei ne matkat ole ainoa mahdollisuus pettää, jos sitä haluaa.

Vierailija
48/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoittaa...

meillä tilanne on niin, että minä matkustelen myös jonkin verran, mutta en pelkästään miesten kanssa. Lapsemme 2 ovat molemmat jo isoja, joten ei haittaa matkustelua mitenkään. Halusin vain saada ajatuksia muilta kohtalontovereilta, miten he saavat matkustelut ym. asiat sujumaan parisuhteessa, olisi kiva kuulla lisää matkustelevien parien mielipiteistä.

Vierailija
49/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, mistä tunnet tämän alaisesi vaimon?

Vierailija
50/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 09:38"]

AP kirjoittaa...

meillä tilanne on niin, että minä matkustelen myös jonkin verran, mutta en pelkästään miesten kanssa. Lapsemme 2 ovat molemmat jo isoja, joten ei haittaa matkustelua mitenkään. Halusin vain saada ajatuksia muilta kohtalontovereilta, miten he saavat matkustelut ym. asiat sujumaan parisuhteessa, olisi kiva kuulla lisää matkustelevien parien mielipiteistä.

[/quote]

Minä en matkusta kovin paljoa, ehkä reissun kuussa, joista osa yön yli. Ja siis aina miesporukassa (joko matkalla tai perillä on pelkästään tai lähes pelkästään miehiä.) Mutta näin ne sujuvat meidän parisuhteessamme:

- Kirjoitan kalenteriin "Minna työmatka" -> "vie/hae lapsi päiväkodista"

- Edellisenä päivänä: "Muistathan, että oon huomenna reissussa." "Okei."

- Kotiin lähtiessäni laitan tekstarin tai soitan kun tiedän milloin olen kotona ja kysyn tarvitseeko käydä kaupassa.

- Jos olen yötä poissa, lisäksi soitan/tekstaan/laitan mailia illalla.

- Tulen kotiin ja sanon "Moi kulta, miten teillä on mennyt?"

Noin ne sujuvat meidän parisuhteessa.

t. 22

Vierailija
51/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa...

ei minulla ole syytä epäillä, että mieheni pettää, on vaan aika kurja tilanne vuodesta toiseen, jos kukaan nyt pystyy moiseen samaistumaan ilman kokemusta :D

ja ihan tuntojani purin...

Vierailija
52/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 09:38"]

AP kirjoittaa...

[/quote]

No oma mieheni matkustaa työssään myös jonkin verran. En oikein nyt ymmärrä mitä siitä voisi kertoa. Ei kai siinä mitään sujumista ole. Ei hän mitenkään innoissaan itsekkään lähde työmatkoille. Ne on tosiaan pitkiä työpäiviä ja niihin on kasattu paineita työn puolesta että täytyy saada joku homma hoidettua paikanpäällä siinä päivän parin aikana, mikä siihen on varattu. En ole ajatellut että onko siellä nyt miehiä vai naisia mukana. Toki hänellä olisi tilaisuus pettää, mutta eikö kaikilla ole, riippumatta työstä? En jaksa tuollaisia ajatella kun ei ole mitään merkkejä pettämisestä.

Vierailija
53/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millä alalla miehesi on?

Vierailija
54/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa...

Hän on eräänlainen konsultti, it-alalla.

Vierailija
55/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies reissaa todella paljon työkseen, niin kotimaassa kuin ulkomailla ja on pitkiäkin aikoja pois. En ole yhtään huolissani saati mieti mitä matkoilla voisi tapahtua; tunnen oman arvoni ja jos jonnekin tästä lähtee tai jotain tekee, niin omahan on valintansa. En ala tuollaisia etukäteen edes miettimään.

Vierailija
56/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla, jossa matkustelu ja hotelliyöpyminen (Suomessa saunaillat) on arkipäivää. Teemme projektityötä hyvin tiiviissä porukassa ja tunnemme toisemme erittäin hyvin - osittain jopa paremmin kuin omat puolisomme. Tämä oli kolleegoiden vaimoille näköjään ongelma ja vaimojen mustasukkaisuus, vaikka miesten mielestä alussa imartelevaa (osa jopa ruokki sitä juuri kaula-aukkotyyppisillä tarinoilla) on lopulta kuluttavaa ja työtä haittavaa.

Kun erään kolleegan mustasukkaisuudesta tuli hirviö, joka oli tuhota parin avioliiton, järjestin pari-illallisen jossa tutustuin vaimoon ja vaimo sai itse kokea miten neutraali tai jopa jätkämäinen minun ja hänen miehensä suhde on. Luulen, että myös mieheni oli iloinen tästä, vaikkei ole koskaan puuttunut työmatkoihini. Minut ja mieheni on tämän jälkeen kutsuttu illanviettoon heille kolme kertaa, eivätkä työmatkat ole enää ongelma. Terveisiä vaan tutuille jotka tunnistavat itsensä tästä kirjoituksesta :)

Vierailija
57/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 loistava kirjoitus!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä