Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä jatkuvia työreissuja naistyökavereiden kanssa..

Vierailija
11.03.2013 |

alkaa ottamaan todella päähän...

Yleensä on kysymys päiväreissuista, mutta harvinaista ei ole hotelliyöpymiset ym. ulkomaan matkat. Mieheni kaikki työkaverit ovat naisia, ja tämä alkaa syömään todella meidän suhdetta. Kaiken kaikkiaan kymmenisen vuotta olen jo tätä katsellut, nyt on alkany tympäseen toden teolla. Viime vuonna mieheni jäi kiinni siitä, että eräs työkaveri ei ollutkaan ihan niin viattomasti suhtautunut näihin matkoihin, vaan eräs nainen flirttaili toden teolla ja yritti saada mieheni hänen kanssaan kahdestaan ulkomaanmatkalle viikoksi. Mitä mieltä te ootte? Mä olen turta ja kypsä tähän tilanteeseen ja välillä ajattelen lähtemistä. Meillä on lapsia.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen suurin tuho on ulkopuoliset suhteet.

Vierailija
22/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on niin helppoa ja "muotiakin". Meillä töissä miehet kertovat kerskuillen kaatojaan työmatkoilla ja kutsuvat heitä jopa töihin vierailulle..Surullista, mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:51"]

Minä AP:nä tiedän kyllä itse mikä minua harmittaa, ja minua tosiaan harmittaa koko matkusteleva-työ ideologia! sori vaan, inhottaa besserwisserit jotka työntää sanoja toisen suuhun!!! Haloo, kysyin kokemuksia, enkä kaivannut ajatustenlukioita...elämänkokemuksen jakamista, jos ymmärrät NUMERO42, ja jos vaan viitsit, mene sotkemaan toisen keskustelut.

[/quote]

No aloituksessasi sua harmitti ne naispuoliset kollegat, turha yrittää nyt vääntää asiaa toiseksi

Vierailija
24/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue koko keskustelu!

AP

Vierailija
25/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 13:59"]

lue koko keskustelu!

AP

[/quote]

Lainaus aloituksestasi:

"Mieheni kaikki työkaverit ovat naisia, ja tämä alkaa syömään todella meidän suhdetta"

Miksi teet aloituksen aidasta jos haluatkin puhua seipäistä?

Vierailija
26/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi anteeksi. Ajattelin vain tuoda mielipiteeni asiasta esiin, että toista ei kannata edes yrittää omistaa. Ja tosiaan, aloituksessa sinua söi naiset miehen työpaikalla.

T. 42

Vierailija
27/57 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, minkä ikäinen olet entä miehesi? Ovatko lapset jo liki aikuisia? Minulla voisi olla samanlainen kokemus ja voisin auttaa?

Vierailija
28/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole todistetta että mies pettää niin musta olet eroamassa turhasta. pitäskö miehen vaihtaa alaa/työpaikkaa siks et sä oot nii mustasukkainen? mieti nyt itsekin jos osat olis toisinpäin?

Vierailija
29/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton näkökulmia? SINÄ olet päättänyt, että miehellä on vääriä työkavereita ja että työmatkat ovat väärin. SINÄ haluaisit että tilanne muuttuu sellaiseksi että miehen ympärillä olisi vain miehiä. Minusta koko ongelma on SINUN päässäsi.

Vierailija
30/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse alaa vaihtaa, mutta ilmeisiä asioita on ollut useita, että puurot ja jauhot sekoittuvat....valitettavasti täytyy sanoa, että mieheni on useaan otteeseen kertonut naisten tökeröstä käytöksestä häntä kohtaan.. vrt. esim. klassinen kaula-aukko efekti tai ihan suora ehdotus.... säälittää nää naiset, kun eivät tiedä mieheni kertovan minulle näitä juttuja....mutta toisaalta pelkään, milloin "tilaisuus tekee varkaan"...

Vierailija
31/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah sanon minä tolle numero 5!!!

Ite olen just sitä mieltä,että varo, naiset on petoja!!!!!

Vierailija
32/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkaan mielestä alottaja ei oo turhasta mustis!!!! mäkin olisin

Vierailija
33/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoisin ehkä puolet miehen jutuista. Yleensä ihmiset korostavat toisten paheellisuutta ja omaa hyveellisyyttään, kun haluavat peitellä jälkiään. Ainakin alitajuisesti. Olisiko kaula-aukkoefekti jopa ihan miehesi oman kyyläyksen tulosta? Ei siis sillä, etteikö se voisi olla mahdollista mutta kuulostaa oudolta, että ap:n mies olisi niin adonis että kaikki naiset hänelle itseään tarjoaisivat.

Vierailija
34/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tässä ei ole mitään ongelmaa. Miehesi on ilmeisen rehellinen ja rehti, uskollista tyyppiä, kun vielä kertoo sinulle näitä naisten surkeita yrityksiä. Vai kertooko tehdäkseen sinusta epävarman?

Yhdessä voitte naureskella säälittäville naisille, koska miehesihän on valinnut sinut. Pää pystyyn ja reippautta kehiin. Et kai tosissasi ajattele rikkovasi liittosi ja lastesi perheen vain siksi, että epäilet, että ehkä joskus miehesi vielä lankeaa noihin ehdotuksiin? Vähänpä uskot itseesi, perheeseesi ja mieheesi.

Kyllä parisuhde on luottamusasia. Sinä luotat, että miehesi haluaa omasta vapaasta tahdostaan elää kanssasi. Et voi vahtia joka askelta, et työpaikalla, vapaa-aikana etkä edes kotona. Valitse siis, luotatko ja toimi sen mukaan.

Vierailija
35/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on klassinen kaula-aukko-efekti?

Vierailija
36/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 10, kiitos viisaista sanoistasi, jään pohtimaan!

Onkos vielä mielipiteitä?

Kyllä mun mies on todella mukava, huomioonottava ja söpö, että en mää ihmettelis, jos joku häneen lankeaaa....kaikkien miehet ku eivät ole niin naista huomioivia...olen huomannut.

AP

Vierailija
37/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaula-aukko efekti= push-upit ja vielä reilusti käsillä rintoja tyrkylle ja miehen eteen avutonta leikkiin :)

Vierailija
38/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä koskaan kuullut tai nähnyt, että kukaan koulutettu, fiksu ja itseään kunnioittava nainen tekisi noin. Ehkä ap on itse jotain WT-sakkia, jossa mies isketään noin:)

Vierailija
39/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin unohdin, tietty kamalan iso kaula-aukko... :D

Vierailija
40/57 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hyvissä viroissa ja toimissa on ihan tavallisia ihmisiä tavallisine tarpeineen... ei koulutus / hyvä virka poista häiriökäyttäytymistä, ei todellakaan, kokemusta on!

tämä oli AP:N teksti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän