Kysyin jo samaa täällä eilen mutta en saanut kysymykseeni vastausta eli voiko television ostamiseen tarkoitetulla maksusitoumuksella ostaa videotykin?
Periaattessa samasta asiasta on kyse. Tykillä saa vain isomman kuvan ja näin ollen miellyttävämmän katselukokemuksen samalla rahalla.
Kommentit (33)
Minulla nuorena oli niin pieni palkka, että ei koskaan ollut uutta telkkaria, vaan aina jonkun toisen vanha, mutta kelpasi hyvin. Myös huonekaluja ostelin sitä mukaa mitä sain säästöön rahaa. Eräs ystäväni muutti tuolloin ensimmäiseen asuntoonsa ja sai huonekalurahatkin toimeentulotuesta. Ihmettelen näitä, että kuinka he esiintyvät siellä sossussa, että näin hyvin käy kun jotkut ei saa sossusta edes silmälasirahaa, vaikka se olisi tärkeää työnsaannin kannalta.
No en minä kateellinen kenellekään ole ja itselläni on raha-asiat nykyään todella hyvin, mutta mietin vain tuota eriarvoista kohtelua toimeentukiasiakkaiden välillä.
Arvaa paljon kiinostaa pummin videotykki. Just tän verran että kommentoin.
Mattilanori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin on vaikea kuvitella, että mihinkään telkkuun saisi maksusitoumuksen, toimivia kun lahjoitellaan ilmaiseksikin. Porvoosta lienee tämä ap.
Munkit onkin yleensä luopuneet kaikesta maallisesta ja täten heidän on vaikea astua tavan tallaajan saappaisiin vaikka tosin ovatkin kovin suvaitsevaisia.
:D
Tämäkin trolliketju näemmä aloitetaan uudestaan ja uudestaan. Hienoa vaalityötä, vai onko peräti tätä varoiteltua röllitehtaan tuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Mattilanori kirjoitti:
Videotykki tarvitsee yleensä erillisen ohjelmalähteen/virittimen mikä tv:istä pääasiassa löytyy että siten eri asia. Vastausta en kysymykseen kyllä osaa kertoa.
Läppärillä näkee nykyään kaiken tarvittavan. Johto vain läppäristä tykkiin.
Tiedän toki tämän enkä itsekään juurikaan enää nykyään katsele televisiostakaan perinteisiä tv ohjelmia vaan erilaisia suoratoistopalveluja, mutta tuo seikka saattaa vaikuttaa siihen sitoumukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla nuorena oli niin pieni palkka, että ei koskaan ollut uutta telkkaria, vaan aina jonkun toisen vanha, mutta kelpasi hyvin. Myös huonekaluja ostelin sitä mukaa mitä sain säästöön rahaa. Eräs ystäväni muutti tuolloin ensimmäiseen asuntoonsa ja sai huonekalurahatkin toimeentulotuesta. Ihmettelen näitä, että kuinka he esiintyvät siellä sossussa, että näin hyvin käy kun jotkut ei saa sossusta edes silmälasirahaa, vaikka se olisi tärkeää työnsaannin kannalta.
No en minä kateellinen kenellekään ole ja itselläni on raha-asiat nykyään todella hyvin, mutta mietin vain tuota eriarvoista kohtelua toimeentukiasiakkaiden välillä.
No molemmat teistä sai siis hankittua kaiken tarpeellisen Eikö se ole tärkeintä
Mattilanori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin on vaikea kuvitella, että mihinkään telkkuun saisi maksusitoumuksen, toimivia kun lahjoitellaan ilmaiseksikin. Porvoosta lienee tämä ap.
Munkit onkin yleensä luopuneet kaikesta maallisesta ja täten heidän on vaikea astua tavan tallaajan saappaisiin vaikka tosin ovatkin kovin suvaitsevaisia.
Olipa hyvä etten aloittanut lausettani (johon vastasit) sanalla 'mustakin', olisit saanut vastatessasi rashistin leiman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattilanori kirjoitti:
Videotykki tarvitsee yleensä erillisen ohjelmalähteen/virittimen mikä tv:istä pääasiassa löytyy että siten eri asia. Vastausta en kysymykseen kyllä osaa kertoa.
Läppärillä näkee nykyään kaiken tarvittavan. Johto vain läppäristä tykkiin.
Miksei siitä läppäristä voi katsella telkkua kunnes on itse varaa ostaa oman maun mukainen?
Läppäriltä on hankala katsoa ohjelmia jos talouteen kuuluu useampi kuin yksi henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. En ymmärrä miksi työttömälle terveelle nuorelle ihmiselle pitää yhteiskunnan kalustaa koti tuosta noin vaan kun normi työssä käyvä nuori aloittaa huonekalujen hankkimisen varojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin trolliketju näemmä aloitetaan uudestaan ja uudestaan. Hienoa vaalityötä, vai onko peräti tätä varoiteltua röllitehtaan tuotantoa?
Onko päiväsi yhtä kuin trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, selkeä trolliketjuhan tämä on ja varmaan kokoomuksen kyhäilemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, selkeä trolliketjuhan tämä on ja varmaan kokoomuksen kyhäilemä.
äänestän kyllä demareita
-ap-
Miksei siitä läppäristä voi katsella telkkua kunnes on itse varaa ostaa oman maun mukainen?