Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te olette raiskanneet mun käsityksen suomalaisesta naisesta

Vierailija
11.03.2013 |

ootte paskaa porukkaa, hyi, nyt alan palautumaan ja hakemaan järkevää seuraa netistä että voin rakentaa uuden kuva meidän naisista

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistähän sitä seuraa tosiaan kannattaa hakea.

Vierailija
2/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa hyvä ap.

Raipatiraa, vähän raiskaillaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali

Vierailija
4/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiin tätä, ei muuta kun vittuilua ihan joka asiaan

Vierailija
5/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:29"]

justiin tätä, ei muuta kun vittuilua ihan joka asiaan

[/quote]

No hei, mitä voi odottaa tuollaiseen aloitukseen...

Vierailija
6/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus on tuollainen koska mä en enään jaksa että te aina ootte ilkeitä kaikille, ei vain mulle. mä olen aidosti surullinen !

Vierailija
7/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä ei voi puhua asiasta, heti mennään henkilökotaiselle tasolle ja aletaan pilkkaamaan ja haistattelemaan. me voitaisiin tehdä tästä keskusteleva foorumi. täällä on ihmisiä joilla on paha olo tai huolestuneita lapsensa kehityksestä, aina tulee tylytystä, siis ei kaikki tylytä ollenkaan, mutta aina jonkun täytyy räväyttää jotakin mikä varmasti sitten tuntuu pahalle. näitä rääpimis kommentteja on vaan niin paljon, mä en vaan ymmärrä miksi, ja tulee ihan ahdistava olo kun joku äiti on huolissaan lapsensa kehityksestä ja te kerrotte kuinka teidän lapsi on niin paljon perempi ja osaavampi, ihan vaan varmistaaksenne että tämän huolestuneen äidin olo olisi mahdillisimman paha. ja tässä on varmasti kirjoitusvirheitä, mä näen niin huonosti

Vierailija
8/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästi

Vierailija
9/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon kyl valitettavasti aapeen kanssa samaa mieltä, en voi ymmärtää että mikä teitä naisia, äitejä,vaivaa?

aina vittuilemassa...

itte oon ollut täällä 4 vuotta, ja jokainen kommentti jonka olen laittanut on pyrkinyt rohkaisemaan ja tsemppaamaan. Tai auttamaan.

Jos mulla ei ole mitään sanottavaa jätän sanomatta ja hirveitä aloituksia en edes pysty lukemaan.

Välillä katson naisia livenä ja mietin että voisiko toi oikeasti olla yksi ilkeä av-mamma?

Ja ajattelen, että Ei. En usko.

Vierailija
10/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä itken kun ajattelen noita huolestuneita äitejä

Vierailija
11/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi toi aloitus oli asiattoman epäkohtelias, ap

Vierailija
12/18 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tunteen. Ja olen usein jälkeenpäinkin järkyttynyt- sen ymmärtää että joku on sekaisin päästään tai voi vaan pahoin, mutta se millä tasolla ja kuinka moni, on ihan hirveää. Ei edes se ilkeily vaan että koko arvomaailma on jotain niin köyhää. Ja totaalinen toisten ihmisten epäkunnioitus. Siis tämä palsta on järkyttävä todiste äitien/naisten/jokusen miehen pahoinvoinnista ja aivan surkiesta elämäntaidoista.. Ennen luulin myös ihmisiä paljon viisaammiksi, tämä palsta on avannut ihan toisenlaisen maailman. Siksi hyvin harvoin käynkin. Useimmiten tulee vaan huono olo toisten "oksennuksesta" mitä täällä riittää:(

Mitähän mahtaa kasvaa näiden äitien lapsista... Sillä lapset eivät kasva sellaisiksi kuin äidit haluavat, vaan saavat eväänsä elämään siitä millaisia heidän vanhempansa ovat. ja lapsi saa alitajunnan tasolla kaiken kuonan mukaansa, vaikka vanhemmat itse eivät edes itse tajuaisi mistä on kyse. Luulisi että niin ihmeellinen asia kuin lapsi haastaisi kasvamaan ihmisenä. Ilmeisesti näin ei ole. tai sitten he, jotka näin  valitsevat eivät pahemmin palstaile täällä.

Vierailija
13/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen ajatellut nähdessäni kahvilassa nuoren äidin, että ei kait toi vois puhua sillä tavalla

Vierailija
14/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on vaan lihavia amiksia joiden miehet ovat karanneet. Ei kannata vetää johtopäätöksiä tästä. Itsekin pelästyin.

t. Mies, 30v

Vierailija
15/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee vaan pahaa kun houmaa että joku on hädässä ja sitä kohdellaan niin julmasti, luulis että olis ilo jos vois auttaa

Vierailija
16/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle muodostuva kuva riippuu myös keskustelun aiheesta - olen osallistunut moneen ihan fiksuun, kivaan ja kannustavaankin keskusteluketjuun.

Vierailija
17/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 07:59"]

Itselle muodostuva kuva riippuu myös keskustelun aiheesta - olen osallistunut moneen ihan fiksuun, kivaan ja kannustavaankin keskusteluketjuun.

[/quote]

kyllä, niin olen minäkin ja se on ilahduttanut ja ole yrittänyt auttaa parhaani mukaan, ja niinkuin sanoin ettei kaikki tätä tee, joskus vaan tuntuu että täällä on semmoinen paha myrsky. ja pyysinkin jo anteeksi tuota aloituksen ylilyöntiä. 

Vierailija
18/18 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täällä huomaa, kuinka hyvin itsellä henkisesti menekään. Muut puitteen eivät nyt sen kummemmat ole kuin muillakaan.

Mutta tämä palasta ja netti muutenkin on kyllä myös nostanut sellaisen lohdullisen ajatuksen, että vaikka ympäristökatastrofi tai muu maailmanloppu tulis, niin yhtään ei säälitä ihmiskunnan puolesta. Oman ja tuttujen kyllä, mutta noin yleensä ei.