Peräpukaman sisään tunkeminen, wtf?
Mulle on ilmaantunut isohko ulkoinen peräpukama ja itsehoito-ohjeissa lukee, että sitä pitäisi vaan koittaa tunkea takaisin sinne suoleen. Siis millä se sinne muka menee..? Jaiks.
Kommentit (8)
Mulla taitaa olla peräpukama raskauden jäljiltä, sellainen pehmeä löllerö tuntuu. Sen saa kyllä painettua sisään, mutta eihän se siellä pysy ellen tietoisesti koko ajan jännitä lihaksia. Pitäiskö asialle tehdä jotain? Ei häiritse mua mitenkään ainakaan vielä.
riippuu paljon millanen se on. Jos on siis kova pallura, voi olla vaikeeta, mulla on enemmän löysää vaan, niin ihan helposti sen saa tungettua sinne peräsuoleen sormella vaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:26"]
Ensin sitä pitää pehmittää. Laita vatiin (tai kylpyammeeseen) melkeen liian kuumaa vettä ja mene sinne istumaan. Sitten alat pikkuhiljaa hieromaan sitä tavallaan takas sisään suoleen.
Kylmiltään ei todellakaan kannata voi olla aika kivuliasta (kun ei se kivalta tunnu pehmitettynäkään) :/
[/quote]
Eikös ulkoinen pukama ole siinä peräaukon ulkopuolella?
Ei mulla ainakaan sitä mitenkään saanut tungettua sisälle suoleen.
Se pukamahan on tukkeutunut verisuoni. Veri on siis jäänyt jumiin siihen yhteen tiettyyn kohtaan. Kun sitä pehmittää ja hieroo, niin se hyytymä alkaa pikkuhiljaa antamaan periks. Sitä palluraa ei siis kokonaisena tungeta sinne takas vaan sitä tavallaan puretaan vähän kerrallaan.
Jos peräaukon ulkopuolella on sellanen löysä pussi, niin se on jäänne parantuneesta pukamasta.
Pyydät miestäsi valelemaan siittimen liukastusvoiteella ja sitten työntämään siittimen "varovasti" sisään. kun pukamat on sisässä pyydät lopettamaan siittimen edes takas liikuttamisen sisässäs.
Pyydät miestäsi valelemaan siittimen liukastusvoiteella ja sitten työntämään siittimen "varovasti" sisään. kun pukamat on sisässä pyydät lopettamaan siittimen edes takas liikuttamisen sisässäs.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:34"]
Se pukamahan on tukkeutunut verisuoni. Veri on siis jäänyt jumiin siihen yhteen tiettyyn kohtaan. Kun sitä pehmittää ja hieroo, niin se hyytymä alkaa pikkuhiljaa antamaan periks. Sitä palluraa ei siis kokonaisena tungeta sinne takas vaan sitä tavallaan puretaan vähän kerrallaan.
Jos peräaukon ulkopuolella on sellanen löysä pussi, niin se on jäänne parantuneesta pukamasta.
[/quote]
en mä tiedä onko se tukkeutunut verisuoni mun mielestäni se on vaan sellanen verisuonen sivupussukka eli sellanen venynyt kohta, joka voi sitten venyä niinkin paljon, että tulee ihan ulos asti persreiästä. Eihän tollasen takasin työntäminen ole järin ihmeellinen asia. ei muuta kun istut vaikka vessanpöntölle ja levität peppuvaon niin paljn kun saat. sen jälkeen laitat vaikak etusormen sen pukaman alle ja työnnät sen sisään. sä tunnet sen kyllä kun se on työnnetty siihen asti missä se liittyy verisuoneen.
Ensin sitä pitää pehmittää. Laita vatiin (tai kylpyammeeseen) melkeen liian kuumaa vettä ja mene sinne istumaan. Sitten alat pikkuhiljaa hieromaan sitä tavallaan takas sisään suoleen.
Kylmiltään ei todellakaan kannata voi olla aika kivuliasta (kun ei se kivalta tunnu pehmitettynäkään) :/