Mitä nimeä et antaisi lapsellesi
Aloitan: Pasi, Eemeli, Jukka, Hermanni, Heikki, Ilkka, Esa, Elmeri, Ilmari, Juho, Jouni, Simo, Osmo, Ossi, Otto, Miro, Noora, Elviira, Mira, Mirva, Virve.
Nämä ovat ihmisten nimiä joista on tullut jotenkin kehitysvammainen vaikutelma mikä varmaan johtuu siitä, että osa heistä olikin sellaisia.
Kommentit (48)
Ei nimi miestä pahenna, eikä naistakaan.
Vierailija nro.6 vei nimet suustani! Nuo Jannicat, Janinat ja muut sen tyyliset on ihan järkkyjä! Ja Nico -ceeellä kirjoitettuna, samoin kun Mico -ceellä, Marco, Mica. Ne kuulostaa niin teennäisiltä, että puistattaa. Ollaan kuitenkin S-U-O-M-E-S-S-A, eli voidaan varmasti käyttää ihan kirjoittaessakin kotimaisten akkosten "kooooota", koska sitenhän ne kuitenkin lausutaan. Kyllä asia on näin!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:44"]
Peetu tai Pietu. No, ei varmaan tarvii edes sanoa, mikä tule mieleen...
[/quote]
oonko vähän tyhmä, mikä?
no mikähän mahtaa olla aloittajan nimi, varmaan tosi kaunis;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:21"]
Mohammed, Jesus tai Uolevi
[/quote]
hehe tämä olis loistonimi setti kolmosille :D
Fanny, Suometar ..(!) ja todennäkoisesti en mitään R-kirjaimella alkavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:48"]
[/quote]
oonko vähän tyhmä, mikä?
[/quote]
Pieru.
Virpi, Terhi, Mervi, Jouni, Pirjo, jorma
Mitään nimeä, jossa d tai c tai g - suomalaisen sukunimen kanssa
Timo
Tosin ei minua sekään nimi muilden lapsilla häiritse, niin kuin ei mitkään muutkaan nimet. En muutenkaan ymmärrä, että jaksetaan hulluna ärsyyntyä joidenkin toisten antamista nimistä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:53"]
[/quote]
oonko vähän tyhmä, mikä?
[/quote]
Pieru.
[/quote]
no eipä tullut mulle mieleen enkä kyllä usko että kovin monelle muullekaan. ajatteletteko te oikeasti tällaisia juttuja? ymmärrän että anu + s-alkuinen sukunimi on ei-ei, mutta kyllähän mistä tahansa nimestä voi väännellä ihan mitä vaan, jos haluaa.
Teennäiset liina ja m(i)ina-loppuiset esim. Akuliina, Jasmiina, Lumina ja muut väännökset.
jos saisin tyttären, hänen ei saisi nimeä Naima.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:53"]
[/quote]
oonko vähän tyhmä, mikä?
[/quote]
Pieru.
[/quote]
no eipä tullut mulle mieleen enkä kyllä usko että kovin monelle muullekaan. ajatteletteko te oikeasti tällaisia juttuja? ymmärrän että anu + s-alkuinen sukunimi on ei-ei, mutta kyllähän mistä tahansa nimestä voi väännellä ihan mitä vaan, jos haluaa.
[/quote]
Aaargh. Tässä ketjussa kysyttiin mitä nimeä et antaisi lapsellesi. MINÄ en antaisi lapselleni nimeä Pietu tai Peetu, koska MINULLE tulee niistä nimistä mieleen pieru-sana. En tietenkään halua antaa lapselleni nimeä, jonka assosioin ilmavaivoihin. En mä mikään koulukiusaaja nimenvääntelijä ole ja mulle on herttaisen yhdentekevää, mitä muut lapselle nimeksi antaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:09"]
En TAJUA, mitä ihanaa on nimessä, jonka MELKEIN kaikki muutkin antavat lapselleen. Ei siinä nimessä enää silloin ole persoonallisuutta!!!
Esim. AADA ja HELMI. Voi hemmetti, olen opettaja, ja ei mene kauan kun puolet luokan tytöistä on Helmiä ja puolet Aadoja...... Phuuu....
[/quote]
Toivottavasti et oikeasti ole opettaja. Tuntuisi pahalta uskoa lapsensa opetus jollekulle, joka ensinnäkin ilmaisee itseään kirjallisesti noin tökerösti, toiseksi ei osaa yksinkertaista todennäköisyyslaskua ja kolmanneksi on asenneongelmainen.
tässä muutama nimi joita ei lapsiraukalle saisi antaa: Nanna, Ninni, Routa, Kulta
Jokaista tunnen yhden kappaleen.
Jani on sellainen nimi jota en antaisi omille lapsille jos mulla olis tenavia antaisin nimen HANNA TANJA MINNA TAI JOHANNA KAISA HENNA JA POJALLE JESSE OSSI OSKARI tai KARI