Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V***n kusipää äijä. Laihdutti multa salaa!

Vierailija
11.03.2013 |

Me ollaan molemmat lievästi ylipainoisia ja olen jo useamman vuoden ehdotellut että aloitettaisiin yhdessä kevyempi ruokavalio, mutta ehdotukseni ei ole ottanu tuulta alle. Yritin itsekseni laihduttaa mutta se tyssäs aina siihen kun toinen herkuttelee niin mun tekee mieli sit myös ja sit herkuteltiin yhdessä.

No asia on viime aikoina jäänyt enkä ole miehen syömisiin erikoisemmin kinnittänyt huomiota. Samaa ruokaa se mun kanssa yhä syö ja mielestäni ravaa jääkaapilla siinä missä ennenkin.

No eilen sitten saunan jälkeen yllytin mieheni vaa'alle itseni jälkeen ja kappas, äijän elopaino oli 6kg vähemmän kuin viimeksi. Ensin oli hyvilläni ja ylpeä hänestä ja sitten kun aloin sitä enemmän ihmettelemään ja kyselemään, niin mies siinä leuhkasti tokaisi että on onnistunut pudottamaan painoansa ruokavaliolla, eli se mitä sieltä jääkaapilta haki olikin vain silmänlumetta.

Raivostuin, että eikös pitänyt yhdessä laihduttaa, niin hän vaan tokaisi että halusi kokeilla yksin ja kehoitti nyt minuakin laihikselle, koska vatsani oli taas kasvanut. Vittu mikä petturi. Joo nyt varmasti mun paino putoaa, koska olen aiva liian raivoissani että ruoka maistuisi.

Harkitsen avioeroa ihan vakavissani.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitä Lihottajat-dokkaria, saat vinkkejä kuinka lihottaa se takaisin tuttuihin  mittoihin.

Vierailija
22/22 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmia kommentteja. Totuushan on, että kun mies ei enää halua tehdä asioita yhdessä vaimonsa kanssa, sillä on mielessä joku muu jonka kanssa se haluaisi niitä tehdä. Olisin minäkin huolissani jos olisin ap. Kyllä se kirpaisee, kun toinen ei enää halua olla kanssasi. Av-mammoille on vaan ihan mahdotonta puolustaa parisuhteen naisosapuolta, kun mies on valehdellut - kyllähän sellaista nyt pitää sietää kun pojat on poikia sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla