Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On ihan jees että toi Johanna Tukiainen näyttää meille muille naisille

Vierailija
11.03.2013 |

ettei kannata sekaantua vanhempiin miehiin,tää Artokin oli joku työtön ukko,joka kaiketi kuvitteli elävänsä Johannan kustannuksella.Onneksi erosivat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aikoi se Arto elellä Johannan kustannuksella? Tuksu on itse ihan perseaukinen "glamourmalli", joka nimenomaan etsii varakasta miestä rinnalleen. Sori, mutta en nyt vaan pysty näkemään tota juttua niin, että Tuksu olis ollu siinä (pika)avioliitossa se riistetty osapuoli. Molemmat ihan yhtä kaistoja.

Vierailija
2/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Johannan puolella henkeen ja vereen.Se Arto on tyhmä vanha mies.Aina kännissä kopeloi niissä videoissa Johannaa joka toitottaa,mene Arto töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 19:34"]

Mä olen Johannan puolella henkeen ja vereen.Se Arto on tyhmä vanha mies.Aina kännissä kopeloi niissä videoissa Johannaa joka toitottaa,mene Arto töihin.

[/quote]

glamouria videotallennetta, kertakaikkiaan!

Vierailija
4/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vanhan ukonkaan ei kannata sekopäiden kans viettää aikaa, saati olla naimisissa. En nyt tietysti Artosta puhu. Johannahan vaikuttaa erittäin tasapainoiselta naiselta.

Vierailija
5/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on niin klamööri ettei toista tiedä. Ihana kertakaikkiaan.

Vierailija
6/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni en uskalla sen keikoille päästää, voisi se silmät pian sokaistua siihen glamööriyteen. Niin niille miehille kuulemma siellä keikoilla käy.

Vierailija
7/7 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun aloittama keskustelu :).