Marraskuiset 2019
Ei taida olla täällä vielä marraskuisten ryhmää. Pitäiskö tehdä suoraan fb-ryhmä vai jutellaanko täällä? 😊
Kommentit (45)
Mulla oireet tulee ja menee. Enää ei osaa ottaa paniikkia oireettomista päivistä, kun niitä on jo muutama ollut, mutta sit taas seuraavana päivänä pyörryttää ja oksettaa tai rinnat on herkillä. :D kaksi viikkoa vielä ekaan ultraan, joka ajoittuu 9. viikolle menkkojen mukaan. :) siellä sitten saadaan tietää, onko vatsassa mitään elävää mukana. :)
Tänään positiivinen raskaustesti 🤗 soitto neuvolaan ja ensimmäinen neuvola 10.4. Pissahätä on suurentunut sekä alavatsassa tuntuu ajoittain menkan tapaista kipuilua mutta neuvolasta sanottiin sen olevan normaalia. 6kk tuli yritettyä ja erittäin toivottu On ❤️ Toivotaan että kaikki menee hyvin.
Hiljenikö tämä ryhmä kokonaan? Faceen ja whatsappiin?
Kun mulla oli menkat 10 päivää myöhässä, tein vihdoin raskaustestin. En jostain syystä uskonut olevani raskaana, sillä alavatsaa nipisteli ja luulin sen enteilevän menkkoja. Polussahan sieltä tuli, elämäni ensimmäistä kertaa.
Endometrioosin vuoksi kävin yksityisellä samantien ultrassa. Minulla lääkärien mukaan suurempi riski kohdun ulkopuoliseen raskauteen. Siellähän se oli, kohdussa pienenpieni munapussi <3.
LA 19.11. Tällä hetkellä kauhea kuvotus koko ajan, oksettaa ja väsyttää. Ruoka ei meinaa maistua.
Nyt jännittää että kaikki menee hyvin! Ekaa neuvokaa odottelen, se on vasta yli viikon kuluttua.
Whatsapissa on ainaki vilkasta keskustelua 😊
Me käytiin tällä viikolla yksityisellä ultrassa, mutta seuraavana päivänä oli neuvola, jossa selvis, että ois voinut saada ultran kuntapuolellekin mm. iän vuoksi. Eli kannattaa kysäistä sitäkin mahdollisuutta. Me saatiin nyt vielä ylimääräinen ultra rv:llä 9 ennen rv 12 ultraa. Jos käytte yksityisellä, niin kannattaa ottaa aikaisintaan rv 7+0. Meille ainakin sanottiin, että tässä vaiheessa jos kaikki niinkuin pitää, niin km-riski laskee jo tässä vaiheessa merkittävästi. Onnittelut ja tsemppiä odotukseen! ❤️ Oireethan on hyvin yksilöllisiä, ite kärsin jo kolmatta viikkoa karmeasta pahoinvoinnista ja odotan kovasti ensimmäisen kolmanneksen päättymistä, jos pahoinvointi toivottavasti helpottaisi siinä vaiheessa 🙄