Marraskuiset 2019
Ei taida olla täällä vielä marraskuisten ryhmää. Pitäiskö tehdä suoraan fb-ryhmä vai jutellaanko täällä? 😊
Kommentit (45)
Marraskuun äiti kirjoitti:
Tulin mukaan ryhmään.Juuri selvinnyt että raskaana ja la marraskuun lopulla. Jännittää ja olo epätodellinen. Lasta ei varsinaisesti yritetty, oli vahinko. Tosin ikää jo 33v. Ehkä tästä vielä äitifiilikset nousee.
Kyllä varmasti kaikenlaisia tunteita käy läpi, varsinkin jos vahinko, eikä niistä fiiliksistä mikään ole väärä. Mulla tuli raskausuutisen jälkeen muutamaks päiväks kans tosi epätodellinen ja kauhistunu olo vaikka onkin toivottu lapsi. On se sellanen hyppy tuntemattomaan varsinkin ekan lapsen kanssa että ihme ois varmaa, jos mielessä ei kävis myös huolia.
Täällä kanssa käyty ihan kaikki tunteen skaalalla ”ei v*tun v**tu mitä mä oon mennyt tekemään” - ”en kestä tää on parasta ikinä” :D
Onko muita, jotka ei voi olla tökkimättä tissejänsä kokeillakseen, onko ne vielä kipeät? :’D tiedän, että on uhan turhaa tarkkailla omia oireita, kun ne ei välttämättä kerro mitään suuntaan eikä toiseen, eikä niille mitään voi muutenkaan, mutta pakko tarkistaa silti muutaman kerran päivässä. :D mun rinnat on kohta kipeet vaan tästä jatkuvasta tökkimisestä ja painetusta eikä raskaudesta.. :D
Marraskuun äiti kirjoitti:
Tulin mukaan ryhmään.Juuri selvinnyt että raskaana ja la marraskuun lopulla. Jännittää ja olo epätodellinen. Lasta ei varsinaisesti yritetty, oli vahinko. Tosin ikää jo 33v. Ehkä tästä vielä äitifiilikset nousee.
Saman ikäisiä ollaan ja ensimmäinen lapsi sullakin? Ite on olo tosi epätodellinen.. ei tätä jotenkin käsitä..
Me yritettiin kyllä vuosi että lapsi on erittäinkin toivottu. Mut oli tilanne mikä tahansa niin hyvä varmaan ottaa tunteet vastaan sellaisina kun tulevat. Ei oo vääriä fiiliksiä näissä mystisissä hommissa.
Onnea sulle kuitenkin! On tää kuitenkin ihmeellistä.
Haha AnnMarii teen tuota samaa, vaikka tissit ei varmaan kauheen validi mittari ole sille onko yhä raskaana 😅
Kyllä tunteiden heittely erittäin tuttua täälläkin, vaikka meidänkin baby erittäin pitkään ja hartaudella toivottu 😂
Täältä ultrakuulumisia. Syke näkyi ja oli lääkärin mielestä oikein reippaan näköinen. Ruskuaispussi näytti myös hyvältä. Mitat oli vähän alakanttiin, pari päivää ois ollut jäljessä, mutta lääkäri ei pitänyt huolestuttavana. Joten kaikki ok tähän asti. Jännäily jatkuu 😬
Onnea kaikille odottajille! ❤
täälä menossa 5+5, LA marraskuun puolivälissä. Itselle ensimmäinen raskaus, ja eihän tätä osaa vielä edes uskoa. Monenlaisia tuntemuksia ollut, mutta päällimmäisenä aivan uskomaton onnellisuus, ja tietenkin pelko että menisikin vielä kesken kun näin alussa on.
Olisin kiinnostunut faceryhmästä jos sellaisen joku tekee, tai jopa myöhemmin jos samanhenkisiä ihmisiä löytyy höpöttämään niin myös whatsapp ryhmästäkin.
Joo mun puolesta salaisen faceryhmän vois tehdä jossain vaiheessa, en luota siinä kyllä omiin taitoihihi 😅 ja miksei whatsapp myös mikäli innokkaita löytyy, tämä on ehkä hieman kömpelöhkö keskusteluväylä 😊
Aamukahv1 kirjoitti:
Joo mun puolesta salaisen faceryhmän vois tehdä jossain vaiheessa, en luota siinä kyllä omiin taitoihihi 😅 ja miksei whatsapp myös mikäli innokkaita löytyy, tämä on ehkä hieman kömpelöhkö keskusteluväylä 😊
Joo, yritin tehä faceen ryhmää mutta yritykseksi jäi 😂 samaa mietin kun ehdotin ryhmää, täällä ei ihan niin helppoa oo viestittäminen 😅😅 wappi ryhmän voin tehä jos joitakin kiinnostaa. Hyvä ois jos ees nyt muutaman sinne sais nii ois sisältöäkin sit 👍 hah, oon itr vaan niin tohkeissani tästä kaikesta että tuntuu ku voisin 24/7 asiasta höpistä 😅
Hei, täällä kanssa yksi jolla alustava laskettu aika olisi 11 markkaskuuta :) 6+2 menossa eli alussa, ja tosiaan tossa 2.4 on ensimmäinen lääkärikäynti vasta. Esikoista odotan eli ei kokemusta näistä asioista vielä niin olis tosi kiva et jos täältä sais tukea ja seuraa asiaan liittyen :)
Niin ja onnea kaikille plussannneille! :)
Onnea Happydappy ja tervetuloa joukkoon! 😍
Varmasti ei tulis hiljaista olemaan face tai whatsapp-ryhmissä, tämäkin jo ihan lupaavan aktiivinen ryhmä 😄 menee jo hurjasti asioiden edelle tämä, mut ois hauskaa myös esim lähempänä syksyä nähdä jollain porukalla jos sattuu samoilta suunnilta kotoisin olemaan väkeä. Ja vaikka sitten vauvojen kanssa myös 😄
Kiitos Aamukahv1 !
Watsapp ryhmä olis kiva ja helppo ainakin järjestää. Ja olisi kyllä kiva tosiaan nähdä! mutta suuri veikkaus itsellä jotenkin että olette isommilta paikkakunnilta kun itse olen ihan pikku kyliltä kotoisin😂
Mie nyt tein wappiryhmän 👍 saa liittyä jos tahtoo 😇
https://chat.whatsapp.com/E9N3phIwLhRGLS63Ec1Cn5
Katotaa toimiiko linkki 😅😅
Ja onne aja tervetuloa joukkoon happydappy 👍❤
Untuma kirjoitti:
Mie nyt tein wappiryhmän 👍 saa liittyä jos tahtoo 😇
https://chat.whatsapp.com/E9N3phIwLhRGLS63Ec1Cn5
Katotaa toimiiko linkki 😅😅
Ja onne aja tervetuloa joukkoon happydappy 👍❤
Jeee mahtavaa!
Täällä odotellaan pikku kakkosta marraskuun lopulla saapuvaksi <3 eilen tein haaleaakin haaleamman plussan ja tänään aamupissasta hieman vahvemman. Toivottavasti kovasti toivottu kakkonen pysyy matkassa. Mieluusti face ryhmään liittyisin, jos joku sellaisen perustaa, watsappi ei jotenkin innosta 🙈
Itseasiassa minä voin alkaa perustamaan sitä ryhmää. Selvitän ensin miten se toimii, tulen sitten tänne ilmoittamaan, että miten pääsee liittymään.
Laittakaa sähköpostia osoitteeseen marraskuiset2019@hotmail.com sillä säpöllä, jolla kirjaudutte faceen, niin saan liitettyä teitä ryhmään =) aion pitää ryhmän pienenä, eli varmaan max 100 ekaa pääsee.
Täällä yksi marraskuista esikoista odottava myös. La on arviolta 16.11. ja nyt menossa rv 5+5. Ensimmäinen neuvolakäynti varattu maanantaille 1.4.
Kaikki mahdolliset komplikaatiot mietityttää, ja pohdinkin myös omakustanteisia ultria ym. Minulla on ikää jo yli 35 vuotta, mikä varmasti vaikuttaa näihin jossitteluihin. Toivottu tapaus kuitenkin, ja tärppikin tapahtui heti kun annettiin asialle mahdollisuus. :)
Oireista kova väsymys (haukottelen ihan koko ajan), hajuaistin voimakas herkistyminen ja rintojen arkuus ovat ainoat tähän mennessä. Jopa ihmetyttää, kun ei tunnu mitenkään erityiseltä.
Ystävät eivät tällä hetkellä ole samassa tilanteessa kanssani, joten kokemusten jakaminen ja uusiin ihmisiin tutustuminen kiinnostaa. Mihinkäs ihmiset ovat päätyneet, Whatsupp vai Face vai..?
Hei Bj! Minäkin jo yli 40v. esikoisen odottaja. Olen tuolla wappiryhmässä nimimerkillä M. Tervetuloa sinne siis! ☺️