Hoitajat! Kuinka yleistä on oettämiset työkaverin kanssa?
Otsikossa kysymys, Työ yhdistää kyllä työporukan aika tiiviiksi, on omanlaistaan huumoria. pitkät (yö)vuorot, uhteiset koulutukset ja matkat, vai onko niin korkea moraalii, et kuormasta ei syödä. Kertokaa omat kokemukset
Kommentit (15)
En tiedä yhtään tapausta. Toki osaltaan varmasti johtuu myös siitä että ei vain kiinnosta sekaantua muiden asioihin. Työ tehtävien osalta sitä puuttumista on ihan riittävästi.
Minulla oli kerran sivujuttu kolleegan kanssa ja "hommat" hoidettiin aina työpaikalla öisin, kun molemmat oltiin vuorossa. Kummankaan kotona ei voitu olla sillä molemmat oli varattuja.
Olen tehnyt yhteensä n. 5 vuotta osastotyötä. Tältä ajalta tiedän yhden työpaikkasivusuhteen. Yövuoroissa muhinoivat. Näissä työpaikoissa on kyllä ollut aika vähän miehiä töissä.
Ex-vaimoni on hoitaja. Ei tarvinne kertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt yhteensä n. 5 vuotta osastotyötä. Tältä ajalta tiedän yhden työpaikkasivusuhteen. Yövuoroissa muhinoivat. Näissä työpaikoissa on kyllä ollut aika vähän miehiä töissä.
Oliko pariskunta mies ja nainen? Käyttikö ne kumia ja jättikö ne käytetyt kumit osaston roskiin?
Omalla kohdalla kyse oli suuresta ihastumisesta ja rakastumisesta. Ilmoitin exälle erohaluni heti, kun suhde alkoi. Eikä suhdekaan tuolloin ollut kuin soittoja ja muutamat suudelmat.
Kuormasta syödään kyllä. Kun aika menee töissä, seurakin löytyy töistä. (Naimisissa työpaikkaromanssin kanssa)
Syöttekö kuormasta vaikka olette parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö kuormasta vaikka olette parisuhteessa?
Ei. 8
No ei kyllä yhtään nappaa hoitajamiehet.
Tyhmä kysymys. Sairaalasarjat telkussa ovat dokumentteja. Tuskin keretään edes syödä siinä suhteilun tuiskeessa.
Ei kysymys ollut, että päivällä. Yöllä, koulutuksissa ja ysteisillä matkoilla. Silloinhan on hiljaisempaa ja on aikaa sosiaaliselle kanssakäymiselle.
Jaa, itse 22v sairaalatyössä. Tiedän yhden työpaikkaromanssin meidän yksiköstä. Alkoi työporukan yhteisellä risteilyllä. Eivät lemmiskelleet työaikana. Lääkäreillä lienee keskenään enemmän sutinaa, siellä on muutama pariskunta syntynyt vuosien saatossa.
Mun työ on luonteeltaan sellaista että siellä ei todellakaan kerkiä kenenkään kanssa muhinoinaan. Hyvä kun ehtii vessassa pikaisesti k*sella käydä.
Tiedän muutaman, ketkä pelehtivät työpaikalla. Hetken päästä nainen tuli järkiinsä ja lopetti salasuhteen. Nainen on vielä samassa työpaikassa, mutta mies vaihto työpaikkaa.
En tiedä mitä tuo oettäminen on.