Marraskuiset 2019
Ei taida olla täällä vielä marraskuisten ryhmää. Pitäiskö tehdä suoraan fb-ryhmä vai jutellaanko täällä? 😊
Kommentit (45)
Täällä laskettuaika marraskuun loppupuolella, eli about 4+4 menossa tällä hetkellä. Kaksi edellistä päättynyt keskenmenoon viikolla 6+jotain, joten päästäis kunnalliselle varhaisultraan noihin aikoihin, mutta en tiedä haluanko mennä. Edellisessä raskaudessa käytiin varhaisultrassa, jossa kaikki oli kunnossa, joten aloin jo elättelemään toiveita onnistuneesta raskautumisesta. Siitä viikko, niin tuli fiilis, ettei kaikki ole niin kuin pitää vaikkei mitään oireita ollutkaan. Mentiin uuteen ultraan, ja keskenhän se oli mennyt, aikalailla heti edellisen ultran jälkeen. Tuntui paljon isommalta mementykseltä kuin aikaisempi keskenmeno juurikin tuon ultran takia.
Mutta ihan alussa mennään, oireina ainoastaan ajoittain arat buubsit ja flunssa. Sekä tietty se kummallinen selittämätön raskaana olemisen tunne, josta tiesin jo reilusti yli viikko ennen menkkojen poisjääntiä olevani raskaana.
Käy hyvin, että jutellaan täällä! Onnea teille ja meille! ♥️ Toivotaan, että pysyy kaikilla mukana nyt.
Mulla esikoisesta nyt 5+4 menossa. Oireita on nyt oikeestan vaan tissien kasvu ja se että treenatessa nousee sykkeet enemmän, välillä muutenkin sellanen hapennälkä. Ekat 3viikkoa tuntu "menkkakipuja", jonka jälkeen olin viikon turvoksissa ja nukkumatta, mut nyt tosi hyvä olo, energiaa ois vaikka muille jakaa. 😊
Ps. Latasin sellasen sovelluksen ku Preglife, on tosi mielenkiintosta tietoo siellä kehittyvästä vauvasta ja äidin & kumppanin osiot. Ja jotenki niin hassua, kun se näyttää että lähes 15% raskaudesta takana, kun tuntuu siltä että onko tää vielä edes todellista 😄
Täällä plussattiin tänään. Olen todella iloinen, mutta pelkään kuitenkin että jokin menee pieleen. Tämä olisi ensimmäinen itselle ja miehelle.
Melkein heti plussauksen jälkeen alkoi lievä kuvotus, mikä voi tosin johtua jännityksestä. Nyt 4+1 ja sormet ja varpaat ristissä.
Kuinka nopeasti teillä on haamuplussat vahvistuneet? Jos siis olette tehneet useamman kuin yhden testin. Sain eilen selvän plussan CB testillä mutta tänään aamulla One Step herkällä liuskalla jouduin odottamaan useamman minuutin haamujen haamua. Tilasin jo digitestin ja teen sen ensiviikolla. Toivon niin että kaikki menisi hyvin.
hope93 kirjoitti:
Kuinka nopeasti teillä on haamuplussat vahvistuneet? Jos siis olette tehneet useamman kuin yhden testin. Sain eilen selvän plussan CB testillä mutta tänään aamulla One Step herkällä liuskalla jouduin odottamaan useamman minuutin haamujen haamua. Tilasin jo digitestin ja teen sen ensiviikolla. Toivon niin että kaikki menisi hyvin.
Itse tein maailman haamuimman haamun (ehkä oikeesti vaan viivan paikka eli nega) sellasella superherkällä testillä 5 päivää ennen menkkojen poisjääntiä, sitten rsfun normitestillä täysin selkeän plussan 3 päivää ennen menkkojen poisjääntiä. Pregchecin normitestillä menkkojen ekana poisjääntipäivänä parin tunnin pidätyksen jälkeen kontrolliviivan vahvuinen selkeä plussa, eli ei edes aamuvirtsasta.
Mulla on kerran käynyt noin, että eka testi selkeä plussa, siitä pari päivää niin selkeä negatiivinen. Seuraavan päivänä alkoikin sitten menkat. Eli oli kemiallinen raskaus. Toivottavasti teillä vaan tyhmä testi, ja siellä on kaveri kyydissä mukana! :))
Kiitos vastauksesta. ☺ Mä tuun tänne kertomaan miten kävi. Ei ole yhtään raskautunut olo ja tuo plussa oli kyllä ylläri vaikka kuitenkin erittäin mahdollinen.
Aamulla oli tosin hieman kuvottava olo ja mietin töihin ajellessa että pitääkö tässä pysähtyä oksentamaan. 😄 En halua tippua korkeelta joten yritän psyykata itseäni mahdolliseen negaan. Jos tulee plussa niin varmaan pyörryn.
Kovat kkkivut alkoivat eilen illalla. Tänään pikkuhiljaa yrittää alkaa. Kierto venyy muutamalla päivällä. Uutta rtestiä en edes tuhlannut, koska jotenkin tiesin että menkat alkaa. Lippu korkeella lähdemme yk2.
Toivotan teille paljon onnea matkaan. ❤
Mulla on menkat 3 pvää myöhässä. Lasta yritetty nyt vuosi. Lääkärikin jo varattu huhtikuulle kun ei oo onnannut..Mulla on säännöllinen kierto. Yleensä heittää max 2 pvää. Oon riekaleina ja jännityksestä enkä uskalla tehdä testiä! Odotan vielä tämän päivän ainakin. Oireita pulssin nousu, heikotus, nälkä, pissahätä ja boobsit. Kääk <3
Oon 33 v ja ensimmäinen lapsi(toive) kyseessä..
Pahoittelut hope93 😕 Mutta positiivisella mielellä tosiaan eteenpäin, tsemppiä tulevaan kiertoon 👍❤️ Omalla kohdallahan puhutaan vuosien yrittämisestä, jollaista en toki toivo kenellekään, mutta aina on näköjään toivoa vielä useamman vuodenkin jälkeen 😘 Nyt hoidoilla alkuun saatua esikoista odotellaan ja toivotaan parasta ❤️
Toivotaan, että Dippadai_3: sieltä plussailee mukaan ja sitten edetään kaikki onnellisissa merkeissä kohti marraskuuta 🙏💕
Nyt täällä siis rv 6+6 ja olo edelleen kaamea 🤢 Sänkyyn kaatava pahoinvointi ja väsymys 😳 Kaikki ruoka etoo, mutta sinnillä on syötävä ja sinnillä pideteltävä oksennusta 😏 Ei kovin hehkeä olo totisesti... Huomenna pitäs jotenkin yrittää selviytyä sinne varhaisultraan, mikä todella jännittää ja keskiviikkona ois jo eka neuvola, mikäli kaikki kunnossa huomisessa ultrassa... 😬 Jännä viikko siis tiedossa.
Mukavaa viikkoa kaikille! Laitan huomenna ultrakuulumisia sitten ☺️
Heippa hei!
Täällä myös marraskuun odottaja. La näillä näkymin 17.11 😍. Viidettä lastani odotan ja tosi jännityksellä ja innolla!
Pahoinvointia on ollut ja väsymystä ja rintojen arkuutta. Alavatsaa myös särkee ja jomottaa välillä.
Tsemppiä teille ketkä vielä odottelette plussaa ja tsemppiä myös teille ensi kierrolle, joilla ei vielä vauvaa ollutkaan tulossa.
T: Meri_ 5+0
Täällä odotellaan vielä plussaa ja jännittää ihan kamalasti. Ihan samanlaiset oireet on kun aiemmissakin raskauksissa, mutta jostain syystä on fiilis ettei kuitenkaan tärpännyt.
Jos nyt onnisti niin la pitäis olla 24.11. Menkkojen alku on vasta sunnuntaina, joten vielä pitää jännittää 😒
Plussa se sieltä tuli.. mun ihkaensimmäinen elämässä... pitää kertoa vielä miehellekin. En tiedä onko tuo vähän hailakka kun menkat jo 3 pvää myöhässä.. toivottavasti pysyy mukana <3 :''')
Dippadai_33 kyllä vain! Onnea sinne ja muille uusille marraskuisille! 😍
Meillä ylihuomenna eka neuvola. Ultra menee kyllä varmaa pitkälle huhtikuuhun, mikä vähä harmittaa, kun haluis jo nähdä että siellä on kaikki ok! Toivottavasti Miracle sun pahoinvointi hellittää! Voisinpa antaa osan tästä energiasta sinne 😄
Plussahan se Dippadai_3: Onnittelut! ❤️ Tervetuloa kasvavaan joukkoon 🤰🏻😆
Aamukahv1: Kiitos kyllä ottaisin ylimääräistä energiaasi enemmän kuin mielellään! 😘 Tokihan olen raskauspahoinvoinnista tiennyt ennen raskautumistakin, mutta tää on kai niitä asioita, jotka tajuu vasta sitten kun sen kokee. Oma ajatus oli, että plussan jälkeen jatketaan ihan normielämää ja yritetään alkuun ”unohtaa” koko asia vielä tässä vaiheessa ja annetaan asian edetä omalla painollaan... 😝 No ei mennyt ihan niin, tämä raskaus on pistänyt jo nyt kaiken ihan sekaisin ja elämä pyörii juurikin tämän raskauden ympärillä 😳
Moikka kaikille!
Täällä myös yksi marraskuun odottaja.. Perjantaina testasin todella haalean plussan, vielähän tässä voi käydä miten vaan, mutta tällä hetkellä ajattelin nauttia tästä. 😊
Tammikuun loppupuolella jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin tässä keväällä vähän aikaa olla ilman ehkäisyä, jos ei olisi tärpännyt niin alkukesä sitten oli tarkoitus pitää pikku tauko yrittämisestä ja sitten loppukesästä aloittaa uudemman kerran.
Minulla on ollut jo nyt niin voimakasta pahoinvointia että ihan oksentamaan joutunut, lisäksi ihan järkyttäviä v*tutuskohtauksia. 😅
Hauska juttu muuten kun varmaan päivä-pari ennen plussaa mies katsoi minua ja sanoi että olen hehkuvan oloinen, silmät jotenkin säihkyy.. Siitä seuraavana päivänä asiakas sanoi minulle töissä että minulla on todella kauniit, erikoiset silmät. Eikö sitä joskus ennen sanottu että silmistä huomaa kun nainen odottaa, ehkä siinä on jotain perää. 😉
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä teille ketkä vielä plussaa odottelette! 😍
En osaa kommetoida tähän ketjuun että saan nimiä "mainittua" :D
Onnea kaikille plussanneille!
Täällä aikamoinen jännitys.. vähän oli vuotoa aamulla, sellaista aika vaaleaa kyllä. Toivon ettei ole enne mistään keskenmenosta...
Olo on aika huono täälläkin:
-päänsärkyä
-huimausta
-vatsakipua
-huono olo
-nenä tukossa
-rinnat on paisunu varmaan kuppikoon
Aloitellaanko täällä? ☺️
Täällä rv 6+0 tänään. La 5.11 kai, ensi viikolla varhaisultra, jossa tarkentunee. Ja toivottavasti selviäis, että kaikki on niin kuin pitääkin 🤞Pahoinvointi on läsnä oikeastaan koko ajan valveilla ollessa, viime viikolla oksentelinkin useamman kerran, huh. Kaikki syömiset oikeastaan mennyt uusiksi, aamun kahvi ja ruispala, jotka ennen oli ihan must, on nyt yrjötriggereitä... 😳 Aikamoista kärvistelyähän tämä nyt on, töissäkään en ole pystynyt käymään pahoinvoinnin alettua, enkä oikein missään muuallakaan 😕 Mutta toivottavasti tämä nyt on hyvä merkki raskauden etenemisen kannalta, sillä tämä on erittäin toivottu ja pitkään kaivattu. Takana on myös yksi keskenmeno viime keväältä.
Kertokaahan kuulumisia muut marraskuiset! ☺️