Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma rekkalesbo,mun lempinimeni on hyvin miesmäinen, vaikka Reijo

Vierailija
11.03.2013 |

on nyt käynyt niin että,mulla ei ole omia biologisia lapsia ollenkaan.Mutta naisystävälläni edellisestä suhteesta lapsi.Olen yrittänyt mustamaalata lapsen isää vuoskaudet jotta oikeus antaisi minulle adoptio-oikeuden lapseen vaikka hänellä on etä-isä.Olenko ihan kahjo? Toinen juttu on sellainen,että minulla ja vaimollani jonka kanssa on rekisteröity parisuhde niin,kaasomme sai lapsen jonka kummeiksi pääsimmme(luojan lykky sentään) niin estämme vauvan miehen sukulaisia olemasta tekemissä vauvan kanssa.Teemme kaikkemme etteivät verisukulaiset näe lasta.Tyhmä äitinsä eli kaasomme ei tajua kuinka kyttäämme tilannetta siihen tahtiin,että jos heille sattuisi jotain,alkaisimme vaatia vauvan huoltajuutta kummitäteinä meille koska olemme lähes synnytyslaitokselta asti hoitaneet vauvaa nyt melkein vuoden päivät.Tämä on siis naisparin valinta saada oma lapsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Sosiaalitoimi päättää tuon asian sitten jos vanhemmat kuolisivat mihin lapset sijoitetaan taikka lapsi.Jos heillä on verisukulaisia,niin ensijaisesti niille menisille,ei kummeille,jos eivät ole sukua.

Vierailija
2/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos hoitoavusta.Ei mene vauvaa teille silti toivottaisi annettavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat rumalta ja kahjuita

Vierailija
4/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja provolta. Taisit saada idean tuosta lesbot kummeina jutusta? Vai ootko sama ap?

Huono jokatapauksessa

Vierailija
5/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista... itse olen lesbosuhteessa ja haluaisin tyttöystäväni kanssa yhteisen lapsen jolla on myös isä ja isän puolen sukulaiset... rakkaita ihmisiä ei lapsella voi koskaan olla likaa

Vierailija
6/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi