Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitako mies vai ura???

Vierailija
11.03.2013 |

Olen jo jonkun aikaa ollut sellaisessa pisteessä elämässäni, että minun pitäisi tehdä valintoja. Olen 26-vuotias ja ollut suhteessa kolme vuotta kiltin, hyvän miehen kanssa, joka haluaa myöhemmin naimisiin ja lapsia kanssani. Ongelma on se, että olen aina ollut kunnianhimoinen ja ajatellut, että minulla on päätä vaikka kuinka vaativaan työhön ja kansainväliseen uraan. Tästä kaupungista missä asumme, en tunnu saavan töitä millään (eikä kyse ole edes oman alan töistä, vaan töistä ylipäänsä!). Pelkään, että kohta olen ollut typerissä pätkätöissä niin kauan, etten saa kunnollisia töitä koskaan. Muualla Suomessa ja maailmalla voisin aivan varmasti työllistyä unelmieni työhön, mutta mieheni on aina asunut täällä eikä tahdo lähteä minnekään. En osaa myöskään kuvitella raahaavani häntä täältä pois, koska hän ei varmasti viihtyisi. Mitä hittoa teen?? Jos nyt jätän miehen ja lähden, niin voin takuuvarmasti heittää hyvästit lapsihaaveilleni, koska näin hyvää miestä tuskin löydän koskaan. Mutta työttömyys ja menetetyt urahaaveet ahdistavat minua joka päivä. Mitä te, arvon av-mammat tekisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne lapset sit nyt ja ura sen jälkeen, kun lapset on vähän kasvaneet.

On ihan harhaluulo, että voisit tehdä jäätävän kansainvälisen uran ja olla unelmiesi äiti samanaikaisesti. Peräkkäin ne voi tehdä ja voit jopa valita kummin päin.

Tai sitten lähdet unelmiesi perään toiseen kaupunkiin ja katsotteko kestääkö rakkaus sen. 

Vierailija
22/25 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, kyllä se onnistuu.

t. viiden lapsen uraäiti ulkomailta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahaha XD

Vierailija
24/25 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

milles 24 hekottaa?

Vierailija
25/25 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ura!!!!!

Olet nuori, ehdit löytää vielä monta miestä ja sen oikeankin. Jos jäät nyt työhön, joka ei tyydytä ja mies pettää/jättää/kuolee, niin olet ikuisesti katkera. Jos lähdet, niin saat uran, joka tekee sinut onnelliseksi, rahaa, joka helpottaa ja ehkä oma mies tulee mukana tai ainakin löydät sen jostain. Ja lapsiakin ehdit tehdä vielä 15 vuotta - no hätä!