Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on loukattu pahiten?

Alottaja
09.03.2019 |

Oma tuore esimerkki. Oma äitini arvosteli minua yhtäkkiä kun olin ruokaa tekemässä, että sä oot ihan liian laiha eikä sulla oo ees tissejä ja sitten tuli heiluttelemaan omia tissejään siihen. Ja kuulemma minulla on myös hyvin poikamaiset muodot. Minulla ei myöskään kuulemma ole yhtään lihaksia. Aivan yhtäkkiä tällainen raivonpuuskaus naamioituna normaalin keskusteluäänen taakse. Kielsi vain, että voi puhua mitä haluaa.

Minua on aina sanottu muodokkaaksi, olen normaalipainoinen ja olen aina ollut hyvin sujut vartaloni kanssa. Olen siis noin parikymppinen tyttö. Harmi, tavoitteenani olisi joskus myöhemmin ollut kasvattaa lihasmassaa, mutta nyt tuntuu vain, että tekisin muuttaakseni itseä ulkoisista syistä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun minua on haukuttu henkisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sulkea korvat pahoilta puheilta, koska niitä on maailma pullollaan. Kuvittele pääsi päälle kupla, joka sinkouttaa pahat sanat sanojalle itselleen. Kiitä myös itseäsi siitä, että itse et vajoa niin alas kuin tyhjän puhuja. Minut petti paras ystävä töissä,. joka puukotti selkään niin, että jouduin eroamaan vakituista työstä. Onni onnettomuudessa oli, että minulla menee nyt huomattavsti paremmin kuin töissä ollessa. Luulin, että elämä loppuu, kun työt loppuu, mutta sitten se elämä vasta alkoi. Paras asia oli, että pääsi eroon kus.....päistä.

Vierailija
2/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini kuoli ollessani parikymppinen, isäni sanoi mua ressukaksi, joka ei pärjää ilman äitiä. Laitoin välit poikki ja kymmenen vuoden jälkeen ukko alkoi ottaa yhteyttä, en vieläkään ole antanut anteeksi tätä, koska äiti oli se joka kasvatti, ruokki, kuunteli, silitti, lohdutti ja auttoi aina. Ei isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme