Mikä ihme on "harjoittelurintaliivien" idea? Mitä pitää harjoitella?
Harjoitella käyttämään epämukavaa asustetta?
Eikö aluspaita tai toppi aja saman asian siinä kohtaa kun minkäänlaista tuen tarvetta ei rinnoilla ole?
Kommentit (34)
Eiköhön tyttelit se ole niin, että harjoittelurintsikat ovat urheiluharjoituksiin ajateltu.
Ei kolmetoistakesäisille
"harjoiteltaviksi" ennen kun rinnat ovat tukea vaille.
Muuten niissä on toppaukset, ja vielä sellaisessa kotelossa kainalon alla, kankaassa on aukko josta toppauksen saa pois ja pesun jälkeen takaisin.
Muistan hyvin 47 v sitten, näihin totuttelu kesti jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toppi ja aluspaita alla ei kyllä näkyvyyttä estä millään lailla ellei sitten yhä ole ihan pienen lapsen tasolla. Ja ymmärsin että tässä tarkoitetaan niitä kolmion mallisia ja minikokosia "rintaliivejä" joissa paksumpi kangas (ei siis mikään pushup :D) tai niitä urheiluliivien kaltaisia joissa parin millin ohuet toppaukset.
Mitä näkyvyyttä? Pakkoko olla ihan ihoa nuoleva paita jos ei halua nännin kohouman näkyvän? Ja toppeja on paksumpaakin kangasta. Mukavampi sellainen on lapselle kuin rintaa puristava rintsikka.
Tuntuu että vanhemmat haluavat seksualisoida lastaan kun ostetaan rintaliivejä vaikkei ole vielä rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se tarkoitakaan niitä toppeja? Kyllä minä ainakin muistan, että kesti hetken, ennen kuin tottui olkaimiin ja topin alareunaan, kun ne jotenkin tiedosti koko ajan.
Minä olen 43 v. enkä ole vieläkään oikein tottunut. Tai sitten harjoituksen puutetta...
Eiköhän rintsikoita ehdi ihan tarpeeksi käyttää muutenkin. Ei siteitäkään tarvitse käyttää ennen menkkoja harjoituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin 47 v sitten, näihin totuttelu kesti jonkin aikaa.
Urheilussa nimenomaan tarpeelliset.
Tiedättekös että toppauksia on erilaisia. Jos ne ovat paksummat kuin tavallinen aluspaita jossa kerros kangasta = topattu. Ei tarkoita korostavia eikä puhsuppeja vaan tasan sitä että mikään ei näy läpi. Paksuus kun on yhä se 2mm... Ne topitkin saa kevyesti topattuna ja itsestä ainakin ne oli kivemmat kun ei tarvinu miettiä millon joku ottaa silmätikuksi koska näkyy läpi.
Taitaa olla vähän pervo äiti/isä jos jollekin kymmenkesäiselle rupee rintaliivejä ostamaan kun ei ole rintojakaan vielä. Niitä on ihan kivja aluspaitojakin, paksuakin kangasta jos sellaista haluaa. Antakaa lasten olla lapsia.
En minä tottunut rintsikoihin koskaan, onneksi imetys kutisti C-kupin A-kupiksi. Olen ollut jo 10 vuotta ilman liivejä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toppi ja aluspaita alla ei kyllä näkyvyyttä estä millään lailla ellei sitten yhä ole ihan pienen lapsen tasolla. Ja ymmärsin että tässä tarkoitetaan niitä kolmion mallisia ja minikokosia "rintaliivejä" joissa paksumpi kangas (ei siis mikään pushup :D) tai niitä urheiluliivien kaltaisia joissa parin millin ohuet toppaukset.
Mitä näkyvyyttä? Pakkoko olla ihan ihoa nuoleva paita jos ei halua nännin kohouman näkyvän? Ja toppeja on paksumpaakin kangasta. Mukavampi sellainen on lapselle kuin rintaa puristava rintsikka.
Tuntuu että vanhemmat haluavat seksualisoida lastaan kun ostetaan rintaliivejä vaikkei ole vielä rintoja.
Topilla tarkoitin spagettiolkaimista aluspaitaa. Eli aina pitää pukeutua vaan villapaitoihin, gollegepaitoihin ja verkkareihin? Aika rajoittavaa, varsinkin kesällä. 12v voi hyvin käyttää niitä kolmiomallisia mikäli itse haluaa, ei ne purista kuoliaaksi jos ei ole liian pienet. Pienemmät toki urheilumallisia jos haluaa käyttää.
ArtoS kirjoitti:
Kyllä normaalin tytön tavalliseen kasvatukseen kuuluu opetella ottamaan ne pois päältä houkuttelevasti.
Olet kammottava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö se tarkoitakaan niitä toppeja? Kyllä minä ainakin muistan, että kesti hetken, ennen kuin tottui olkaimiin ja topin alareunaan, kun ne jotenkin tiedosti koko ajan.
Minä olen 43 v. enkä ole vieläkään oikein tottunut. Tai sitten harjoituksen puutetta...
Eiköhän rintsikoita ehdi ihan tarpeeksi käyttää muutenkin. Ei siteitäkään tarvitse käyttää ennen menkkoja harjoituksen takia.
No jotku harjottelee jopa sitäkin. Ennen kuukautisia kun voi olla vuosia valkovuotoa, niin käytetään sitten pikkuhousunsuojia jopa pikkutytöillä. Vaikka terveellisempää olisi ihan vaan vaihtaa ne pikkarit päivittäin. Ja jos runsas vuoto on ennen kuukautisten alkua niin lääkäri on paikallaan, voi olla tulehdus.
Itse olen varhaiskasvatuksen opettaja, ja jopa kolme- ja neljävuotiailla olen nähnyt näitä rintsikoita, jotka ovat siis oikeiden rintsikoiden muotoisia eikä toppimaisia. On kieltämättä vähän älyttömän näköistä, mutta tytöt itse ovat selkeästi ylpeitä rintsikoistaan, ja näiden vanhemmat ovat olleet poikkeuksetta sellaisia kuuntaivaaltaostelijoita, jotka ovat hyvää vauhtia lellimässä lapsensa pikkutyranneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varhaiskasvatuksen opettaja, ja jopa kolme- ja neljävuotiailla olen nähnyt näitä rintsikoita, jotka ovat siis oikeiden rintsikoiden muotoisia eikä toppimaisia. On kieltämättä vähän älyttömän näköistä, mutta tytöt itse ovat selkeästi ylpeitä rintsikoistaan, ja näiden vanhemmat ovat olleet poikkeuksetta sellaisia kuuntaivaaltaostelijoita, jotka ovat hyvää vauhtia lellimässä lapsensa pikkutyranneiksi.
Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta eikö vanhemmille voi kautta rantain vinkata ikätasosta ja sen mukaisesta toiminnasta? Että lasten pitää saada olla lapsia.
No eihän ne nyt yleensä mitään topattuja ole. Aika häijyn näköistä jos esimurrosikäisellä on topatut rintaliivit. Yleensä harjoitusrintsikat on sellaisia toppeja, eikä mitään aikuisten rintaliivien mallisia.