Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisnaisten ylipaino johtuu lääkkeistä, kilpirauhasesta, miehestä

Vierailija
09.03.2019 |

ja muiden ihmisten pakottamasta syömään

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pilleri ei lihota satavarmasti, vaan se ruoka jota mätetään.

Vierailija
2/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Miksei suomalaiset naiset voi olla kuin venäläiset, virolaiset, thaimaalaiset, ranskalaiset, italialiaset jne. Ne sit on kauniita ja laihoja ja vaikka mitä. Ihmeellistä kyllä, kun esim. uutisissa näytetään juttuja tosta itäisestä naapurimaasta, niin aikamoisia maatuskoja sielläkin vaan kaduilla kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, nyt näyttämään esimerkkiä, että miten se tehdään! Kun kaikki miehet ovat hoikkia, salskeita, toiset huomioon ottavia ja toisia arvostavia ihmisiä, niin sitten saa naiset hävetä!

Vierailija
4/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti miehet on keskimääräistä lihavempia kuin naiset.

Vierailija
5/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen nuoren miehen hoikkuus johtuu yöllisestä pelaamisesta, päivisin iltakuuteen nukkumisesta, perhepizzan yksin, yhtenä päivänä, syömisestä täytteinään pekoni, jauheliha, salami ja kinkku sekä tuplajuusto. Kyytipojaksi kaljaa useina päivinä viikossa.

Se jotakin lääkettä syövä, työssä käyvä ja kotitöitä tekevä sekä säännöllisesti elävä nainen ei vaan tajua, että noin pitäisi elää, jotta pysyisi hoikkana.

Vierailija
6/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ylipainoni johtuu isoista annoksista ja rakkaudesta kaljaan. Mutta toivoisit ilmeisesti, että ihmiset häpeäisivät syömistään ja painoaan ja keksisivät sille puolusteluja, jotta pääsisit ampumaan niitä alas?

Vierailija
7/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, nyt näyttämään esimerkkiä, että miten se tehdään! Kun kaikki miehet ovat hoikkia, salskeita, toiset huomioon ottavia ja toisia arvostavia ihmisiä, niin sitten saa naiset hävetä!

Kunpa naiset ottaisikin esimerkkiä miesten syömisistä. Ei kevyttä mukaruokaa, vaan aitoa ravintoa.

Vierailija
8/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa naiset ottaisikin esimerkkiä miesten syömisistä. Ei kevyttä mukaruokaa, vaan aitoa ravintoa.

Syötkö sinä eri ruokaa kuin perheesi? Meillä kaikki naiset ja miehet, tytöt ja pojat syö samaa ruokaa, jonka minä valmistan.

Vierailija
9/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sinä eri ruokaa kuin perheesi? Meillä kaikki naiset ja miehet, tytöt ja pojat syö samaa ruokaa, jonka minä valmistan.

En tietenkään syö eri ruokaa, vaan sitä mitä muutkin ja itse valmistan. Eikä ole kevyttä mukaruokaa.

Vierailija
10/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lihoi 20kg puolessa vuodessa, koska alotti e-pillereiden syönnin. Mitenkään ei johtunut siitä että pizzaa ja muuta pikaruokaa mätättiin sen 3-5 kertaa viikossa, aamukahvilla tietenkin kahvin sekaan aina pari palaa sokeria, kermaa ja kylkeen iso kermamunkki. Muutenkin tän uuden poikaystävän kanssa meni viikonloput baarissa imeskellen siidereitä ja seuraavana päivänä vähän kebabbia ja sipsejä. Mutta ne e-pillerit...

Vierailija
11/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran istunut kaupan pihassa autossa, ja seurannut kauppaan meneviä ja sieltä tulevia pariskuntia. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että lähes poikkeuksetta mies on lihavampi kuin nainen.

Vierailija
12/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Kaikki on miesten vika, koska enhän minä nyt itse kykene itseäni ja halujani hallitsemaan!

Onneksi sharia-laki tulee pian Suomeen, loppuu tuo nykeltäminen.

Vierailija
13/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Miksei suomalaiset naiset voi olla kuin venäläiset, virolaiset, thaimaalaiset, ranskalaiset, italialiaset jne. Ne sit on kauniita ja laihoja ja vaikka mitä. Ihmeellistä kyllä, kun esim. uutisissa näytetään juttuja tosta itäisestä naapurimaasta, niin aikamoisia maatuskoja sielläkin vaan kaduilla kulkee.

Kyllä! Ja hiukset on "raikkaan" keltaiset, huulet violetit ja päällä vanha koin syömä turkki, mikä ihana nainen!

Vierailija
14/14 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat laihempia patriarkaarisissa maissa. Nainen voi paremmin vahvan ja määräävän miehen rinnalla, mutta ei ymmärrä sitä, jos saa liikaa vapauksia.

Ei vaan siinä käy niin, ettei se mies kestä tasaveroista naista ja sitten se joko vetäytyy tai käyttäytyy väkivaltaisesti.