Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain 18-vuotiaalta naiselta joka seurustelee 29v miehen kanssa?

Vierailija
10.03.2013 |

Eli vapaasti kysymyksiä tulemaan niiltä joita kiinostaa ikäero suhteet, voin kertoa hieman omastamme ja sitten saatte jakaa ajatuksianne. :) Muistakaa asiallisuus ettei kellekkään tule paha mieli, vaikka nämä ovatkin aina kuohuttavia aiheita!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta muka 11 vuotta jonkinlainen ikäero?

Vierailija
2/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh. Olin juuri täyttänyt 17 vuotta, kun aloin seurustella 29-vuotiaan kanssa. Kesti muutaman vuoden, sitten vähitellen laantui tunteet. En koe, että ikäero olisi juurikaan ollut ongelma. Nyt olen 27-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 12-vuotta itseasiassa ikäeroa, minä olen kerennyt vaan ennen miestä täyttää 18v. :) Eikä minusta 12v ikäero ole itsessään paha, mutta joistakin tämä voi tuntua nyt suurelta kun minä olen 18 ja mies 29-30v. Jos olisin 31 ja mies 43, niin eihän tätä kukaan enää siinä vaiheessa ihmettelisi. Meidän ikäerollakin varustettuja pariskuntia on suomessa varmasti hyvin paljon, ei 12v oo mikään ihmeellisyys ikäerona mitä tosin vaikka joku 37v rupeaisi olemaan :)

Vierailija
4/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä, molemmat aikuisa, ei ole mikään erikoisuus?

Vierailija
5/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Näh. Olin juuri täyttänyt 17 vuotta, kun aloin seurustella 29-vuotiaan kanssa. Kesti muutaman vuoden, sitten vähitellen laantui tunteet. En koe, että ikäero olisi juurikaan ollut ongelma. Nyt olen 27-vuotias. "

Kiva kuulla. :)

Vierailija
6/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Tai voithan ottaa yhteyttä iltikseen, ne olisi varmaan tosi kiinnnostuneita. 

Vierailija
7/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tietää:

arvostaako hän sinua?

oletteko tasa-arvoisia suhteessa?

pidätkö jännittävänä sitä, että hän on vanhempi ja kokeneempi?

millainen historia hänellä on? onko asunut avoliitossa/ollut naimisissa/lapsia jne?

uskotko, että teille tulee yhteinen elämä?

terv. täti-ihminen, joka nuorena tyttönä poltti siipensä tuollaisessa suhteessa. Ne haavat parani kyllä ja ehkä se oli tarpeellinen kasvukokemus kaikkinensa. Sinulle toivon silti parempaa onnea !

Vierailija
8/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miksi ihmeessä, molemmat aikuisa, ei ole mikään erikoisuus? "

Hmm... No välillä olen kuullut joiltakin ihmisiltä vähän närkästyneitä kommentteja meidän suhteesta. Siis sitä että minä olen niin nuori ja sitten että se mies haluaa vaan panna minua, ettei meidän välillä voisi siis olla oikeaa rakkautta ja tällästä. Mutta ei siitä varmaan pidä välittää, ihmiset löytää aina joistakin eri asioista jotain arvosteltavaa, eikä kaikkia voi mielyttää. :)

Vierailija
9/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kasva aikuiseksi. Tai voithan ottaa yhteyttä iltikseen, ne olisi varmaan tosi kiinnnostuneita. "

Miksi mä näin tekisin? siis ottaisin iltikseen yhteyttä.. Tein ihan hyvää hyvyyttäni tämän aloituksen tänne, jotta saa kysyä multa esimerkiks meidän ikäero suhteesta jotain niin voin vastailla jos jotain kiinostaa tälläiset ikäero suhteet joissa on ikäeroa yli 10v. Ei se minusta kenestäkään lastakaan tee.

Vierailija
10/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun täytät 22-v niin vaihdatko 34-vuotiaaseen?

Vierailija
11/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ehdottanut kimppakivaa kavereidesi kanssa?

Vierailija
12/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

haluan tietää:

arvostaako hän sinua?

oletteko tasa-arvoisia suhteessa?

pidätkö jännittävänä sitä, että hän on vanhempi ja kokeneempi?

millainen historia hänellä on? onko asunut avoliitossa/ollut naimisissa/lapsia jne?

uskotko, että teille tulee yhteinen elämä?

terv. täti-ihminen, joka nuorena tyttönä poltti siipensä tuollaisessa suhteessa. Ne haavat parani kyllä ja ehkä se oli tarpeellinen kasvukokemus kaikkinensa. Sinulle toivon silti parempaa onnea ! "

Olen tosi pahoillani että sulle kävi noin ja jouduit kokemaan tuollaista tuskaa. :( Mutta vastailempa nyt seuraavaksi noihin sinun kysymyksiisi

Arvostaako hän sinua?

- Kyllä hän arvostaa. Sen näkee kun vietämme aikaa toistemme kanssa, silmistä ja hymystä paistaa läpi että mies on umpi rakastunut. :) hän on myöskin hellä ja luonne on aina ollut sellainen hyvin positiivinen. En usko että hän tahallaan minulle pahasti tekisi.

Oletteko tasa-arvoisia suhteessa?

- Omasta mielestäni olemme. Ymmärrän jos joidenkin on vaikea ymmärtää mitenkä kolmekymppisellä ja 18-vuotiaalla voi maailmat kohdata, mutta se on tosissaan mahdollista! :)

Pidätkö jännittävänä sitä, että hän on vanhempi ja kokeneempi?

- No tähän en haluaisi ehkä myöntää mitään.. Mutta näin anonyyminä sen teen ja voin vapaasti myöntää että kyllä. :) MUTTA! haluan kuitenkin tosissaan korostaa myöskin sitä että suhteemme ei perustu sille asialle pelkästään mikä minua vähän kiihottaa eli vanhemmat ja kokeneemmat miehet, vaan suhteemme perustuu kyllä aivan oikealle rakkaudelle.

Millainen historia hänellä on? Onko asunut avoliitossa/ ollut naimisissa/ onko lapsia jne?

- Tähänkään en haluaisi sanoa oikein mitään, jotta en paljasta miestä ja itseäni. Mutta kommentoin sen verran, että mies on entinen rikollinen ja huumeriippuvainen... Nyt te tietysti säikähdätte mihin olenkaan pääni työntänyt! Mutta ei hätää, en usko että mies tekee pahaa minulle, ei hän kuitenkaan sellainen ole... :) Kuulostaa hieman naiivilta varmaan ja ajattelemattomalta jonkun mielestä, että minun pitäisi miettiä pidemmälle haluanko olla tälläisen miehen kanssa ja onko se hyvä juttu, mutta voin kertoa, että olen miettinyt tätä kyllä itse vakavasti ja tullut siihen päätökseen että otan riskin koska rakastan tätä miestä. Eikä ole asunut avoliitossa, kun ollut niin paljon vankilassa, ei ole ollut naimisissa tai ole lapsia vielä.

Uskotko, että teille tulee yhteinen elämä?

- Voin sanoa, että en halua yleensä uskoa mihinkään asioihin jotta en pety. Ainakin toivon näin että meille tulisi yhteinen elämä, mihin voisi joskus kuulua myös lapsia ja että oltaisiin onnellisia yhdessä, voitaisiin tarjota lapsille hyvä ja tasapainoinen koti, jossa on rakastavat vanhemmat. :)

Vierailija
13/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sitten kun täytät 22-v niin vaihdatko 34-vuotiaaseen? "

Ei ollut mielessäkään. Miksi olisi? :D Toivon että tämä suhde kestäisi ja voisimme olla ehkä koko loppuelämämme yhdessä, en siis tällä hetkellä haaveilekkaan muiden miesten katselemisesta tai ajattele sellaista, kun olen tarpeeksi rakastunut tähän yhteen! :)

Vierailija
14/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onko miehesi ehdottanut kimppakivaa kavereidesi kanssa? "

Ei ole. Onneksi. :DDD Enkä suostuisikaan kyllä moiseen hömppään, se ois sit sori vaan ja moro jos sä sitä haluat. :) Kysyä saa, mutta painostaa ei.

Vierailija
15/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerojankkaajalla olisi kyllä kiinnostusta aiheeseen. Voi kun hän olisi nyt täällä.

Vierailija
16/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 22:12"]

Ikäerojankkaajalla olisi kyllä kiinnostusta aiheeseen. Voi kun hän olisi nyt täällä.

[/quote]

Hänhän on.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3412266/ketju/mita_mielta_olette_30v_miehen_ja_20v_nuoren_naisen_suhteesta

Vierailija
17/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyihän se jo, että " Sitten kun täytät 22-v niin vaihdatko 34-vuotiaaseen? "

Vierailija
18/32 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilakundi ei ole hyvä tausta, olipa ikäero mitä tahansa. Miksi kukaan järkevä ihminen valitsisi kaikista maailman miehistä rikollisen, edes ex-rikollisen? Rakastumisen tai ihastumisen tunne  ei ole mikään vastustamaton voima. Toivottavasti tämä on provo eikä totta. Suuri ikäerokaan ei ole eduksi.

Vierailija
19/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vankilakundi ei ole hyvä tausta, olipa ikäero mitä tahansa. Miksi kukaan järkevä ihminen valitsisi kaikista maailman miehistä rikollisen, edes ex-rikollisen? Rakastumisen tai ihastumisen tunne ei ole mikään vastustamaton voima. Toivottavasti tämä on provo eikä totta. Suuri ikäerokaan ei ole eduksi. "

Tiesin jo tämän sanomatta, joten turha alkaa pitämään mulle saarnaa siitä, että olisin niin nuori etten muka tajuaisi. :) Ihan hyvällä vaan sanon, koska en mä tässä mitään riitaa halua ruveta haastamaan. En silti myöskään pidä siitä, että ihmisiä tuomitaan menneisyyden takia. Mies on halunnut jättää rikollisuuden nyt kolmekymppisenä taakse ja huumeistakin päässyt eroon, vaikka se on ollut monen mutkan tie. Eikä minua toisaalta haittaisi vaikka hän rikoksia tekisi edelleen, kunhan ne ei minuun mitenkään liity tai aiheuta minulle mitään vaaraa. Kantaisin/kannan myöskin hirveästi huolta miehestä, joten kyllä hänenkin takia toivon että alamaailman kanssa pelehtiminen olisi loppu, en halua nimittäin että hänelle sattuu mitään hirmu pahaa tai se pahin, kuolema. Tälläsiä olen aina välillä pyöritellyt päässäni. Miehen kautta en kuitenkaan ensimmäistä kertaa ole tutustunut rikollisiin ihmisiin, jopa elinkautisvankeihin. Sellaset on ollu minun piirit jo vähän ennen tätä miestäkin, on ollut sekakäyttäjää, nuorena ryyppääjää, rikollista ja niin edelleen. Ei tämä mies sitä siis sokeasti minuun ujuta. En myöskään usko että rakkautta voi valita, sitä joko rakastuu tai ei. Eikä rakkautta kieltämään kannata ruveta, se on vain itselleen tuskaa ja kiusallista, ellei siihen ole tosi painava syy. Minua ei silleen tuo miehen rikollinen tausta haittaa, niin se syy ei ole mulle se kieltää tämä liitto. Jokainen määritelkööt tälläiset syyt itse omalla kohdallaan. En minäkään mikään enkeli nimittäin ole. En ole onneksi huumeita käyttänyt tai muita alamaailman bisneksiä pyörittäny joista voisi joutua vankilaan, mutta pari vuotta sitten olen kyllä joutunut puukottamaan yhtä paskapäätä itsepuolustukseksi... Eksäni oli myös minua tuplasti vanhempi, 11-vuotta, seurustelimme kun minä 16 ja hän 27, hänet oli tuomittu yhdestä taposta ja tapon yrityksestä. Suhteemme kesti vuoden ja olemme edelleen kyllä kavereita. Tuo on ainut juttu jota ehkä hiukan kadun, koska olin 16v vasta kun aloin seurustelemaan noin paljon vanhemman miehen kanssa. Olisi pitänyt olla ainakin se 18.

Vierailija
20/32 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ketään täällä joka haluaisi kysyä ikäero suhteesta? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme