Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka jälkeenpäin tuskailevat sanomisiaan?

Vierailija
09.03.2019 |

Ajattelen olevani ihan normaali kiva ihminen, mutta aina sosiaalisten tilanteiden jälkeen kelailen häpeissäni kaikkia sanomisiani ja tekemisiäni. Onko muilla tämmöistä? Pääseekö tästä mitenkään, vai täytyykö lopettaa sosiaalinen elämä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samaa mietin joskus minäkin. Nykyään olen kyllä oppinut toteamaan itselleni että älä nyt perkule ihminen haaskaa aikaa tällästen murehtimiseen, tuskin keskustelukumppanitkaan enää edes muistaa tarkalleen mitä on puhuttu. :D

Vierailija
2/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt katkaista itsenihaukkumisajatukset, mutta se on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitä "voi vttu ku oon idiootti" tulee hoettua mielessään aika usein. Pakkomielle, mikä pakkomielle.

Vierailija
4/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Oon sosiaalisti tosi kömpelö mutta toisaaltaan ihmiset hyväntahtoisesti pitää minua höpsönä. Kun innostun niin puheeni on aika, epäselvää. Hävettää.

Vierailija
5/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vielä vuosia vanhoja jutujakin nolostelen ajatuksissani.

Vierailija
6/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma. Itse analysoin melkein kaiken sanomani ja kelailen kuinka tyhmästi tuli taas sanottua. Ja aivan varmasti vastapuolella ei ole hajuakaan tästä.

Vierailija
7/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut viime aikoina, että saan muiden läsnäollessa lieviä paniikkikohtauksia, ja se mm. aiheuttaa tuota, että puhun hirveästi ja ihan mitä sattuu. Sydän lyö kahta sataa, tosi levoton olo, ajatukset kiitää, en ole ollenkaan läsnä tilanteessa, enkä hallitse itseäni ja sanomisiani, en saa kunnolla henkeä, mutta astmalääke ei auta. Todella rankkaa ollut. Se on myös aiheuttanut sitä, että olen eristäytynyt, kun ihmisten kanssa kohtaamiset ovat niin rankkoja. Varsinkin, jos joku tulee kylään luokseni. 

Vierailija
8/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei antakaa mun tehdä pieni galluppi tähän sivuun. Yläklikkaa jos mietit keskustelujen jälkeen, mitä pässiä taas menit sanomaan,

t. eri

Vierailija
9/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässsä nykymaaailmassa ei oke enäää syytä mietttiä muuta kuuin etttä tämä on kilpaaailu ha jaikkki ovat kuolevaaisia.

Vierailija
10/11 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä plus lisäksi vasta myöhemmin aina keksin mitä olisi pitänyt sanoa. Joskus vasta kuukausien päästä.

Vierailija
11/11 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään se mitä on sanonut, vaan mitä on myös tehnyt ajattelematta ollenkaan ja sitten jälkeenpäin nolottaa ja hävettää helvetisti.

"Sinun pitää lapsi rakas ajatella eikä vain tehdä ja toimia!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän