Ystäväni löysi mieheni Tinder profiilin!
Ollaan naimisissa ja alakouluikäiset lapset. Olen ajatellut, että kaikki on ihan hyvin. Ei ole ollut riitoja tai puutteita seksielämässä. Yhtäkkiä puhelimeni kilahti viesti sinkkuystävältäni, joka sisälsi kuvakaappauksen mieheni Tinder profiilista! Järkytys oli melkoinen ja räväytin kuvan miehen naaman eteen.. Hänen reaktio oli säikähtänyt. Itse vaadin, että saan katsoa Tinderissä käydyt keskustelut.. Niitä oli erinäisten naisten kanssa, mutta keskustelut eivät sisältäneet mitään epäasiallista , eikä ollut kenellekään vielä jutellut tapaamisista ... Joku nainen oli ehdottanut, muttei ollut vastannut? Aikamoinen luottamuksen pettäminen kuitenkin. Mies oli syvästi pahoillaan ja poisti sovelluksen pyytämättä silmieni edessä. Voiko tällaisesta kuitenkaan jatkaa eteenpäin? Vai onko ero ainut mahdollisuus. Syvästi loukattu olo. :(
Kommentit (16)
normaalia kaikki miehet tekee tota ja jopa tapaa niitä naisia. ok jos ei pane
No hän helposti saa ladattua sen tinderin takaisin ja jatkaa naisten kanssa viestittelyä, ei se profiili ja keskustelut mihinkään sieltä katoa. Kokemusta juuri tuollaisesta mulla... Mies on ainoastaan pahoillaan että jäi kiinni. Rehellinen ei tekisi alunperinkään mitään tuollaista selän takana. Älä ole liian sinisilmäinen.
Ei todellakaan ole ok. Erittäin loukkaavaa ja typerää. Onneksi sulla on hyvä ystävä joka ei epäröinyt kelle on lojaali.
Hyvä, että jäi kiinni.
Eikö kannattaisi laittaa mies kertomaan, miksi niin tekee?
Ero on tietysti helpoin tapa pelotella toista, mutta mieti nyt ensin voisitko antaa asian anteeksi jos ja kun mies kävisi asian kanssasi läpi. Jos se sama räpellys Tinderissä jatkuu, niin sitten voi miettiä jaksaako keskenkasvuisen äijän kanssa enää elää.
Seuraa tilannetta, että tekeekö profiilin uudestaan jne
Ukkoa v*tuttaa vaan, että jäi kiinni. Seuraava profiili huolellisemmin tehty.
Kannattaa alkaa miettiä uudenlaisia tulevaisuuden kuvioita.
Kai katsoit löytyikö kaverisi matcheista?
Ei ole ok. Mutta onhan hän saattanut olla vain utelias, kun kaikki Tinderistä nykyään puhuvat (siis ettei aikonut pettää). Mutta vaikeaa tuollaisen jälkeen olisi luottaa.
Laittoiko ystävä vasemmalle vai oikealle?
Eihän tuollaisesta voi olla jäämättä kiinni, kun kaikilla on tuttuja tinderissä... Iso riski rikkoa parisuhde.
Loukkaavaa ja typerää, mutta kyllä minä ennen eroa nyt miettisin vielä sitä, että mies ei ollut jutellut epäasiallisia, sopinut treffejä yai vastannut treffipyyntöön. Entä jos keskustelisitte miehen motiiveista olla tinderissä ja kuinka pahasti tuo pettää luottamuksen.
Tiia16 kirjoitti:
kaiva totuus ulos siitä miehestä. ota ero vain tarvittaessa.
näin just mun exän tänään. karsea tyyppi.
Kaiva nenääsi ja syö löytämäsi räkäpallot.
Sovitaanko että sä vaan kauhot ihan oma soppaasi.
Vierailija kirjoitti:
Provot senkun huononee.
Oli provo tai ei, niin tosi yleistä on.
42% of people using dating app Tinder already have a partner, claims report ...
Pysähtymisen paikka. Sille on syy miksi se tinderissä oli.
Voihan tuollaisesta selvitä pitkässä parisuhteessa.
kaiva totuus ulos siitä miehestä. ota ero vain tarvittaessa.
näin just mun exän tänään. karsea tyyppi.