Montako miestä olet nähnyt alastomana ?
Kommentit (18)
sen verran paljon, ettei pysty sanoa lukumäärää.
varmasti monia mutta en tuhansia kuten Tero.
Sanotaan että sääntönä on se että muistanko alastomat miehet.
Muistan noin 20kpl Ehkä varmempi arvio on noin 11kpl.
Olen ollut työssä siivoojana varuskunnassa, kohteena muun muassa varusmiesten saunat. Välillä piti siistiä jotain myös sauna-aikoina, joten olen nähnyt ainakin satoja nuoria sotapoikia kelteisillään. Eipä juuri tämänikäistä mummua hätkäyttäneet :).
Ennen opiskelujeni alkamista olisin kyennyt vielä laskemaan. Silloin Isäni, veljeni, serkkuni, setäni, jokunen satunnainen muu mies. Opintojeni aikaan saunottiin usein, enkä kykene niitä laskemaan. Sen jälkeen taas taitaisi onnistua.
38 v
Aikuisena ehkä kaksi? Oma mies ja ystävän mies saunassa.
no moni lääkäri näkee koko ajan,tuskin laskevat.
Oho, no eipä noita voi laskea :D Kaikkien kanssa kun en todellakaan ole ollut missään intiimissä tekemisissä... Sekasaunat nääs :P
Sukulaisten (isä, papat, veljet) lisäksi kaksi aikuista miestä. Toisen kanssa mulla oli suhde joskus nuorena ja toinen on nykyinen aviomieheni.
Vähemmän olen nähnyt alastomana miehiä kuin alastomia miehiä.
Kumpaa tarkoitit?
Sukulaisten (isä, pappa). Toisen kanssa mulla oli suhde joskus nuorena ja toinen on nykyinen aviomieheni.
Tuhansia! Kuntosalilla, inttiaikoina, uimahalleissa....
- Tero
Ei ole täälläkään tullut laskettua. Jo pienenä kävin isän kanssa uimahallissa ja aina kävin miesten puolella ( 70-luvulla ennen pedopelkoa).
Vain oman aviomieheni. Ennen häntä en olisi halunnutkaan nähdä ja nyt kun minulla on hänet niin en varsinkaan halua nähdä muita miehiä alasti! Omani on täydellinen ja riittää mulle ;)