Mies keitti vessapaperiin kahvit.
Suodatinpussit oli loppu ja päätti tehdä kunnon pirkka niksin ja käyttää wc paperia kahvinkeittämiseen.
Ihan hyvää siitä kuullemma tuli. Mä en tuohon pöpö kahviin koske. Miks ei voinut hakea kaupasta pusseja..
Kommentit (46)
Pikkuhousut, sukat tai sukkahousut toimii myös hyvin tässä asiassa ja jos ne on vielä käytettyjä niin aina parempi maku. ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus keittänyt talouspaperin läpi kun pussit olivat loppu. En keitä enää, kun luin, että siinä on bakteereja, optisia kirkasteita ja kaikenlaisia hiukkasia, jotka ovat terveydelle haitallisia. Joissakin vessapapereissa (keltaisissa) on lasihiukkasia. Siksi se repii ihon rikki. En joisi minäkään tuollaista kahvia.
Tuskinpa sillä on kertaluontoisesti väliä, vaikka siinä paperissa jotain bakteereja olisi. Todennäköisesti ihan siinä kahvinkeittimessä itsessään on moninkertaisesti enemmän bakteereja ja jonkin verran homettakin. Mutta talouspaperi on siinä mielessä parempi vaihtoehto kuin wc-paperi ettei se hajoa kosteuden vuoksi niin helposti eli pitää paremmin purut poissa valmiista kahvista.
Tai sitten voi lusikoita vanhasta suodatinpussista porot pois ja käyttää uudelleen.
Mä käytän mun paskasia boksereita suodattimena,kun pussit on loppu niinkuin ne usein on.
Kannattaa ostaa vaikka ikeasta halpa pressopannu suodatinpussien loppumisen varalta.
Meillä oli myös vessapaperi loppu, joten tehtiin pienimmän vaipasta suodatin. Ihan hyvää tuli.
Jos se paperi oli puhtaasta rullasta jota EI OLE säilytetty wc-tiloissa, niin kahvia voisi hätätilassa juoda. Wc-tiloissa kun kaikki mahdollinen on ulostebakteerien ja molekyylien saastuttamaa. Paskan hajuhan on nimenomaan niitä ulostemolekyylejä.
Toisaalta jotain kahvilaatuahan tehdään sivettikissan ulosteesta kaivetuista pavuista joten... komsii komsaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus keittänyt talouspaperin läpi kun pussit olivat loppu. En keitä enää, kun luin, että siinä on bakteereja, optisia kirkasteita ja kaikenlaisia hiukkasia, jotka ovat terveydelle haitallisia. Joissakin vessapapereissa (keltaisissa) on lasihiukkasia. Siksi se repii ihon rikki. En joisi minäkään tuollaista kahvia.
Juu, tästähän oli uutinen juuri. Halvimmat kaupan merkit ovat täynnään noita, eikä pitäisi käyttää ruoanlaitossa.
Ai nyt minä olen vai joku hygienafriikki ja huono vaimo vai kun en halua juoda kahvia vessapaperiin käärittyn!! Hu huu onks teil ketää kotona!
ap
Oottepa te hysteerisiä noiden wc-roiskeiden kanssa.
En minäkään hyväksyisi vessasta otettua paperia. Kostuu siellä suihkun aikana, paskakäsin ronkitaan ottaessa... Yöök. Jotkut taas niistävätkin siihen ihan tosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pöpö? Tekikö se kahvit Jo käytettyyn paperiin?
Teki. Sanoi yrittäneensä jäljitellä sitä sivettikissakahvia.
Vastaisen varalle tässä parempi Pirkka-niksi:
Ota uudesta pussipakkauksesta kymmenkunta pussia ja laita ne sivuun "varatankiksi". Sitten, kun pussit pakkauksesta loppuvat, laittaa siinä vaiheessa ostoslistaan, mutta vielä on ne varapussit käytettävissä.
Ei kahvia voi tehdä talouspapereihin. Se paperi maistuu siinä kahvissa. Ne pussit on ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut, sukat tai sukkahousut toimii myös hyvin tässä asiassa ja jos ne on vielä käytettyjä niin aina parempi maku. ;)
Minulla oli ennen tapana syödä iltapäiväkahvien yhteydessä sillivoileipä mutta siitä asti kun aloin käyttämään vaimon käytettyjä pikkareita suodattimena olen voinut jättää sillileivän pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos se paperi oli puhtaasta rullasta jota EI OLE säilytetty wc-tiloissa, niin kahvia voisi hätätilassa juoda. Wc-tiloissa kun kaikki mahdollinen on ulostebakteerien ja molekyylien saastuttamaa. Paskan hajuhan on nimenomaan niitä ulostemolekyylejä.
Toisaalta jotain kahvilaatuahan tehdään sivettikissan ulosteesta kaivetuista pavuista joten... komsii komsaa.
Tiedatko etta pelloille levitetaan sian sontaa :O
Voiko leipaa enaa syoda kun on taynna ulostebakteereja
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt minä olen vai joku hygienafriikki ja huono vaimo vai kun en halua juoda kahvia vessapaperiin käärittyn!! Hu huu onks teil ketää kotona!
ap
En usko että kukaan pakottaa sua juomaan kahvia. Että lopeta märinä ja käy ostamassa suodatinpusseja jos ei keinot kelpaa. Hyvin kyllä liioittelet kun nyt on kahvi jo kääritty vessapaperiin. Se on vain paperia ennen käyttöä. Ja niistä partikkeleista niitä leijuu joka huoneessa vessan lisäksi. Sori jos tuo tieto lisää tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkkaisten pikkareiden läpi suodatettu kahvi . . . . . . . . mmmmmm !
:D
Haha. Mä keittelin viikon kahvia talouspaperin läpi koska en ikinä muista ostaa suodatinpusseja. Ostan niitä aina jonkun kilon kerralla että riittää vuodeksi.
Kun kahvia pitää saada ja suodatinpaperit on loppu kaikki kikka vitoset on hyväksyttäviä. Itse olen repinyt vanhasta t-paidasta palan ja suodatin sillä kattilasta kahvia. Vessa ja talouspaperit käy hätätilanteessa, samoin sukkahousut. Kahvinistiltä ei konstit lopu kun on tilanne päällä.