Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies keitti vessapaperiin kahvit.

Vierailija
09.03.2019 |

Suodatinpussit oli loppu ja päätti tehdä kunnon pirkka niksin ja käyttää wc paperia kahvinkeittämiseen.

Ihan hyvää siitä kuullemma tuli. Mä en tuohon pöpö kahviin koske. Miks ei voinut hakea kaupasta pusseja..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja? Miten tämä kenenkään elämään vaikuttaa? :D

Vierailija
2/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha hyvä kikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vaimomatskua, pidä parempi huoli pusseista.

Vierailija
4/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpö? Tekikö se kahvit Jo käytettyyn paperiin?

Vierailija
5/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ihan hyvin. Tosin itse mieluummin käyttäisin keittiörullaa, se vessapaperi kun on saattanut olla vaikka vessassa...

Vierailija
6/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus keittänyt talouspaperin läpi kun pussit olivat loppu. En keitä enää, kun luin, että siinä on bakteereja, optisia kirkasteita ja kaikenlaisia hiukkasia, jotka ovat terveydelle haitallisia. Joissakin vessapapereissa (keltaisissa) on lasihiukkasia. Siksi se repii ihon rikki. En joisi minäkään tuollaista kahvia.

Vierailija
7/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se wc-paperi liukene sinne kahviin mukaan ja tukkeuta ainakin tippalukon tai sen tippumisaukon? Nehän menee jo pyyhkiessä ihan mössöksi jos vähänkään märempää yrittää pyyhkiä 😅. Eivät siis sovellu kuivaamiseen, ainakaan meillä käytössä oleva wc-paperi.

Vierailija
8/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa hyvät ihmiset pannukahvia niin ei pääse suodatinpussien puute häiritsemään avio-onnea.

Vierailija
9/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt noin itsekin. Joskin mieluummin nykyään teen "pannukahvia" ihan kattilassa. Sen verran harvoin suodattimet on kuitenkin loppu että sellaiseen tarvitsee turvautua.

Vierailija
10/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ihan hyvin. Tosin itse mieluummin käyttäisin keittiörullaa, se vessapaperi kun on saattanut olla vaikka vessassa...

Pöntöstä tullut vedettäessä kakkavesisumua ja tarttunut rullaan.

Vierailija
11/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt myös kahvinkeitinkinkin aivan pilalla niistä pöpöistä ja kakkahiukkasista. Äkkiä roskiin koko hökötys ja JSSAP.

Vierailija
12/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ajattelee sen tähtisumuksi ei ongelmaa ole. Tähdistä se on kuitenkin peräisin.

Vierailija
13/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko käytettyä vessapaperia?

Vierailija
14/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fys taataan! Tiiättekö mitä sellumoskas on wessapapru ja talouspapru saati käsipapru? En edes kaffetta suodatinpaprun läpi päästä, mulla on terässihti.

Vierailija
15/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosiaan niin herkkä että jo luulee että puhtaassakin vessapaperissa on paskaa jo valmiina? Älkää lisääntykö te nykyajan tortut olette ihan tautisen sairasta ja herkkää porukkaa. Internetin kasvatteja! Passikasukkeja! Yök!

Vierailija
16/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus keittänyt talouspaperin läpi kun pussit olivat loppu. En keitä enää, kun luin, että siinä on bakteereja, optisia kirkasteita ja kaikenlaisia hiukkasia, jotka ovat terveydelle haitallisia. Joissakin vessapapereissa (keltaisissa) on lasihiukkasia. Siksi se repii ihon rikki. En joisi minäkään tuollaista kahvia.

Lasihiukkasia vessapaperissa? Just joo.

Vierailija
17/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosiaan niin herkkä että jo luulee että puhtaassakin vessapaperissa on paskaa jo valmiina? Älkää lisääntykö te nykyajan tortut olette ihan tautisen sairasta ja herkkää porukkaa. Internetin kasvatteja! Passikasukkeja! Yök!

Sä oot vissiin saanut rabieksen sun elämäntavoilla. ;D

Vierailija
18/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessa vedetään kansi kiinni niin eipä lennä ympäriinsä.

Vierailija
19/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lasivillaa pyllyn pyyhkimiseen. Soveltuuko se kahvin suodattimeksikin?

Vierailija
20/46 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuostakin piti tehdä ongelma....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi