Onko 100 neliön kokoinen kolmio tilava?
Kommentit (4)
Varmasti on tilava, tosin voihan se tila olla hukkatilana jos on tosi huono pohja. Meillä kolmiossa on 76 neliötä, sauna on ja erillinen wc.
Riippuu vähän pohjastakin ja siitä, minne te sitä tilavuutta kaipaatte. Meillä on nyt 83 neliötä ja kolme makkaria. Makkarit on koppeja, olohuone/keittiö tilavat. Olemme muuttamassa 97-neliöiseen kämppään, joka on kahdessa kerroksessa. Siinä on kaksi makkaria, jotka on isommat kuin meidän nykyiset mutta ei mitenkään valtavia. Alakerrassa keittiö ja olkkari, jotka tuntuu pieniltä nykyiseen verrattuna. Yläkerran aula ja käytävä vie jonkin verran neliöitä, ja myös ne portaat.
Yleensä kolmiot on paljon pienempiä kuin 100 neliötä, joten kyllä 100-neliöinen kolmio on todella tilava jos se pohja vaan on toimiva ja ne neliöt niissä paikoissa, missä haluatte niiden olevan.
Olen asunut hetken 90 neliöisessä neliössä. Asunnossa oli vaatehuone, kylppäri ja erillinen vessa. Sekin oli mielestäni iso.
Omakotitalossa oli 115 neliötä ja neljä makuuhuonetta. Sekin oli riittävä, paitsi yksi makuuhuone, joka oli kyllä aika onneton koppi.
No on se, mä olen asunut 80 neliön kolmiossa ja sekin tuntui ihan tilavalta. Kerrostaloasunnoissa ei mene neliöitä portaikkoihin ja käytäviin niin paljon eikä ikkunapintaa ole liikaa, jolloin asunto on helpommin kalustettavissa. Noin isossa kolmiossa on varmaan saunakin.