Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinä järjestät isot syntymäpäiväjuhlat, kuka hoitaa tarjoilun?

Vierailija
10.03.2013 |

Kun juhlit vaikkapa 50-vuotissynttäreitäsi, vuokraat ehkä tilan, tilaat (tai teet itse osan) tarjolut jne. kuka hoitaa juhlissa keittiötä? Kuka laittaa ruuat esille, korjaa astiat, keittää kahvia, tiskaa jne. ? Entä kuka "juontaa" juhlat, jos juontajaa tarvitaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa juhlissa pitopalvelu hoitaa ruuat ja tarjoilun. Pienemmissä juhlissa olen vuokrannut tilan, jossa iso keittiö, ja kattauksista ja tarjoiluista on huolehtinut lisäkseni mieheni, äitini, isäni ja anoppini. Tarjoilut on tyyliin soppaa ja leipää pääruuaksi, ja makeaksi pari kakkua tms. helppoa tarjottavaa. Kun keittiön on tarpeeksi tilava, sinne voi vaan lykätä tarjoiluvaunun jossa likaiset astiat, ja tiskata ne sitten juhlien jälkeen.

Vierailija
22/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 50v juhliin teimme itse ruuat, minä, mies ja aikuiset tyttäret (toinen näistä alan ammattilainen). Kotona juhlittiin kun tilaa on, laitettiin kylmä buffet mistä ruuat sai kätevästi. Astioitakin on sen verran ettei tarvinnut tiskata kesken kaiken vaan ainoastaan kerran vaihdettiin (tyttäret hoitivat) kattaus suolaisesta makeaan.

Pienemmillä illallisilla (<20 henkeä) kaikki osallistuu, ystävät ja perheenjäsenet sekä ruuan laittoon että ohimennessään myös kantavat astiat ruokailutilasta keittiöön. Se on muutenkin enemmän sosiaalinen tapahtuma kuin "juhla" , näitä meillä on monta kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä