Onko teillä kaupan kassaa jota välttelette?
Minulla yksi mies/poika jonka tuijottavaa katsetta pelkään.
Kommentit (19)
Olen mies ja vältän kassoja joissa miesmyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja vältän kassoja joissa miesmyyjä.
Miksi?
En välttele, sillä tiedän, miltä se tuntuu, vaikka ei kassat tosiasiassa huomaa sun välttelyäsi.
Kyllä. Nainen joka oli naapurini kun asuin vielä eksän kanssa yhdessä. Kamala utelemaan miksi erosin ja onko minulla uutta miestä. Tiedän että ex syötti naiselle tarinan että ero oli muka minun syy koska petin.
En voi mennä kassoille, jossa mies tai varsinkaan mikään nuorempi mies. Tämä vaan sen takia, että olen nuori nainen ja en pidä ulkonäöstäni ja tunnen itseni jotenkin vielä "rumemmaksi" miesten edessä. Lisäksi olen muutenkin usein levoton ja tämä vaan korostuisi jos menisin "väärälle" kassalle. Tosin ne harvat kerrat, kun minun on ollut pakko mennä mieskassalle niin minua on hyvin kohdeltu. Yksikin oikein ojensi tavaroita, jotka olivat jääneet kauas ja oli todella ihana muutenkin. Häntä aina välillä mietin, koska en voi unohtaa, kun oli ihan täydellinen. En vaan koe, että olisin mikään iloinen ilmestys heidän silmilleen ja niinpä yleensä livahdan sinne mielellään vähän vanhemman naisen kassalle. Jotkut todella kauniit nuoret naiset ovat myös vaikeita, kun aina ajattelen olisinpa tuon näköinen. Kaupassa käynti on välillä vaikeaa myönnetään ja nämä "oireet" ovat osin muiden aiheuttamia, kun olen saanut paljon ikäviä kommentteja aikoinaan niin tytöiltä kuin pojiltakin ja en meinaa päästä niistä yli. Muuten minulla ei ole mitään miehiä vastaan.
On yksi kassa, joka luulee minun olevan ruotsinkielinen, häntä välttelen. Sitten on yksi miesmyyjä kalatiskillä, jota jostain syystä ujostelen, enkä ikinä osta kalaa, jos hän on tiskin takana.
Onhan mulla ne lempityypit kassalla ja sitten ne joille en mielelläni menisi. Tyypit joista en tykkää on nuoria, jotenkin tylyn oloisia ja saavat aina ainaan sellaisen olon kuin minussa olisi jotain vikaa. Etenkin jos huomaan, että kohtelevat muita asiakkaita toiseen tyyliin. Hyvät tyypit taas kohtelee minua ja kaikkia muitakin hymysuin ja pirteästi tervehtien, tulee aina hyvä mieli. Sukupuoli ei vaikuta, kunhan kohdellaan ihmismäisesti. M35
Edelliseen vielä se, että yhdessä kaupassa en enää voi käydä, kun siellä melkein aina mieskassa. On nuorempia varsinkin todella paljon. Ja en siis pelkää heitä tai muutenkaan minulla ei ole mitään miehiä vastaan ja aikoinaan tytöt varmaan kiusasivat enemmän. Ajattelen vaan, että miehet jotenkin arvioivat ulkonäköäni vielä enemmän. Ja ajetteln mieluummin tekeväni heille palveluksen pysymällä pois heidän silmistään. Ja kaikista huolimatta olen aika tavis ja laiha. Naurakaa vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen vielä se, että yhdessä kaupassa en enää voi käydä, kun siellä melkein aina mieskassa. On nuorempia varsinkin todella paljon. Ja en siis pelkää heitä tai muutenkaan minulla ei ole mitään miehiä vastaan ja aikoinaan tytöt varmaan kiusasivat enemmän. Ajattelen vaan, että miehet jotenkin arvioivat ulkonäköäni vielä enemmän. Ja ajetteln mieluummin tekeväni heille palveluksen pysymällä pois heidän silmistään. Ja kaikista huolimatta olen aika tavis ja laiha. Naurakaa vaan :)
Tämä jatkoa viestiin 8
Mun vakikaupassa on muutama kassa, jotka lopuksi toivottelevat hyviä päivän jatkoja yms. turhaa. Olisivat hiljaa, en menen niiden kassalle.
Kerran punnitsin vahingossa tyyliä banaanit omenoina. Hävetti niin paljon että välttelin kyseistä kassaa jonkun aikaa.
Välttelen "vieraskielisiä" kassoja.
Minun käyttämässäni kaupassa on koko kaupan henkilökunta todella kivaa ja ystävällistä. En välttele ketään.
Olisi useampikin, mutta tämän tuppukylän supermarketissa on yleensä vain yksi kassa auki, joten pakko mennä sille halusi tai ei.
Varsinaisesti en välttele ketään, mutta jos olen isommassa marketissa, valkkaan kyllä sieltä sen näteimmän neitokaisen. Valitettavasti kauniin kassaneidin näkeminen on nykyään päivieni (elämäni) kohokohta. Ei hyvin mee. Ja mies siis olen, ellei selväksi muuten tullut.
Jep. Kananperse-tukkainen tympeä sota-norsu.
on, entinen koulukiusaajani. onneksi ei tule tuossa kaupassa käytyä usein, ja silloin kun käyn, en mene hänen kassalleen.