Lue keskustelun säännöt.
Onko kolmekymppisen miehen parempi pukeutua yhä nuorekkaasti
10.03.2013 |
vai siirtyä jo pappamuotiin? Kenellä julkkiksella olisi hyvä nykypäivän kolmekymppiselle sopiva pukeutuminen?
Kommentit (22)
Täh?? Mun mies on 50v ja pukeutuu nuorekkaasti, ei silti koskaan överisti. Mutta keskieurooppalaisittain ihan normivaatteet; värilliset housut - esim punaiset, niihin tyylikäs paita jossa kauluksen sisäosa, mansetit ja napituslista kuviolliset.
Esimerkkinä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 19:35"]
Miksi pidät nro 12 aikansa tenimuotiin jämähtynyttä 50-v hyvännäköisenä?
[/quote]
Hyvännäköisenä VERRATTUNA siihen että pukeutuu tämän päivän nuorisomuotiin. Siksi että se sen ajan juttu on hänen juttunsa! Tämän päivän muoti viiskymppisen päällä on niin feikkiä. Sä olet nuori vain kerran.
[/quote]
Eli vanhempien kuin 25 ei pitäisi seurata muotia vai?!
Kyllä mun mielestä voi tän päivän muodin mukaan mennä minkä ikäinen tahansa, mutta ehkä vähän hillitymmin.
Mutta joo, mun mieheni on vähän päälle 30, ja hänellä on pieni vaatekriisi, kun ei tosiaan olla mitään varakkaita, muttei haluisi pukea h&m tyylisiä vaatteita eivätkä ne hänelle sovikkaan. Tietäisikö joku jotain hyvää ja edullista miestenvaatekauppaa josta voisi löytyä tyylikkäitä vaatteita, ilman merkkivaatteiden hintoja?
[/quote]
Dressmanilta saa suht edullisesti, suht tyylikkäitä miesten vaatteita 3 kymppiselle jantterille.
New Yorkerilta saa myös.