Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin raskausaikana 21kg, mutta kaikki lähti kuukaudessa pois.

Vierailija
09.03.2013 |

Mulla ei siis ollut mitään verenpainetta eikä todettavaa turvotustakaan. Painoin viimeisilläni 84 kg ja kuukausi synnytyksestä 63 kg, enkä oikeasti tehnyt mitään.

Jotenkin vaikea siis ymmärtää ihmisiä, jotka erityisesti joutuvat karistamaan raskauskilojaan...??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa ei 20 kiloa läskiä sulateta. Turvotus ap:ltä on lähtenyt. En vaan tajua, mitähän kehumisen aihetta siinä on?

Vierailija
22/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, sellastahan se tosiaan oli. Oli päässyt unohtumaan, vaikka ei kai mun esikoinen koliikki ollut. Se oli tyytyväinen vain liikkeellä olevassa sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, sellastahan se tosiaan oli. Oli päässyt unohtumaan, vaikka ei kai mun esikoinen koliikki ollut. Se oli tyytyväinen vain liikkeellä olevassa sylissä.

Vierailija
24/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin typeriä vastauksia kuin aloituksesi ansaitsee.

Vierailija
25/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiotismia, typeryyttä, kaikki muut on tyhmiä paitsi minä 

Vierailija
26/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonnut raskauksissani 16 kg ja 18 kg. Jälkitarkastuksissa olen painanut vähemmän kuin ennen raskautta. Mulla hillitön painonnousu johtuu turvotuksesta, toisella kertaa turvotus vielä lisääntyin pari päivää synnytyksen jälkeen. Viikossa lähti 10kg, ihan vaan vessassa juoksemalla.

En syönyt herkkuja enempää kuin muulloinkaan ja lenkkeilyä harrastettiin koko raskaus. Kummalakaan ei ole ollut koliikkia.

Vierailija
27/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin onnekas. Ole tyytyväinen.

Jäin pysyvästi lihavaksi.

Vierailija
28/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja joka raskaudessa painoa tuli yli 20 kg (max. 25 kg). Ekassa raskaudessa oli turvotusta ja kilot lähtivät pois parissa kuukaudessa. Toisessa raskaudessa ei ollut turvotusta, laitoselle jäi 12 kg ja loput lähtivät sitten pikku hiljaa reilussa puolessa vuodessa. Kolmannessa raskaudessa sama, tosin vauvan synnyttyä  harrastin liikuntaa paljon enemmän kuin aiemmin. 

Missän raskaudessa en syönyt herkkuja tms. normaalia enempää. Päinvastoin, sillä etenkin toisessa raskaudessa ei tehnyt mieli muuta kuin puuroa! Olen normaalipainoinen (painoindeksi 21-22). 

Vierailija
29/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo lihominen ole ihan hormoneista kiinni. On kyllä äitejä jotka koko raskausajan mättävät kaikkea suuhunsa ja laittavat sen raskauden piikkiin. Näin tosiaan suurin osa tekee. Mutta jos itse tiedät että olet syönyt samoin kuin ennenmin niin se on hyvä. Mitä sitä toisille tarttee todistaa. 

Minä en stressaa raskauskiloista. Tulkoon jos on tullakseen, mutta en niitä väkisin yritä saada. Ekassa raskaudessa tuli 17 kiloa. Jälkitarkastuksessa olin samoissa mitoissa kuin ennenkin. Nykyisessä raskaudessa on tullut 8 kiloa ja muutama viikko olisi jäljellä. Liikuntaa olen harrastanut aina raskausaikana vähemmän siitä alkaen kun sikiö ei ole häpyluun alla suojassa. Lenkkeilen kyllä, muta silä nyt ei saa pidettyä kuin peruskuntoa yllä.

Vierailija
30/30 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sellaisen käsityksen, että jos raskauskilot ovat ns.oikeita raskauskiloja, ne häipyvät jälkivuodon myötä. Syödyt liikakilot sen sijaan ovat tiukemmassa.