Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkisnaisia, joille lyhyet hiukset sopivat hyvin!

Vierailija
09.03.2019 |

Keskustelua lyhyistä polkkahiuksista ja lyhyistä hiuksista. Ei lasketa mukaan lob-polkkatukkaa tms. Esimerkkejä:

Sopivat hyvin: Anne Hathaway, Sharon Stone, Audrey Tautou, Sienna Miller, Halle Berry, Sara La Fountain, Michelle Williams.

Lyhyet sopivat paremmin kuin pitkät: Natalie Imbruglia, Jaime Alexander, Audrey Hepburn (pitkät myös jos hiukset kiinni), Anna Puu.

Mikä tekee sen, että joillakin koko ilme kirkastuu kun pitkät hiukset lähtevät kasvojen reunaa laahaamasta? Joillekin sopii todella hyvin tuo kasvonpiirteiden korostus lyhyillä hiuksilla. Joillakin taas pitkät hiukset ovat ehdottomasti paremmat ( esim. Scarlett Johansson, Kaley Cuoco).

Keskustelua ja pohdintaa, ei jauhamista siitä miksi kaikilla pitäisi olla automaattisesti pitkä leijonanharja.

T. Pitkähiuksinen, mutta roikkohiuksiinsa kyllästynyt N28

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alizee (Jacotey)

Perfect lyhyillä hiuksilla 😍

Vierailija
22/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esimerkkejä. Lyhyt tukka sopii joillekin ja joillekin ei, riippuen kasvonpiirteistä. 

Itse leikkautin superlyhyen poikatukan noin vuosi sitten (olen 46), ja nyt ajattelen että olisin voinut tehdä sen jo nuorena, sillä se sopii minulle erittäin hyvin. Jostain syystä en vain uskaltanut. Kuvittelin ehkä, etten olisi naisellisen näköinen - se ei pidä paikkaansa, mutta pitkät hiukset ovat naiselle niin "oletusasetus". Lyhyttukkaisena sitä on myös jotenkin hyvin "paljaana" ja esillä, kasvojaan ei voi piilottaa tukan taakse. On vain rohkeasti oltava oma itsensä. 

Mutta kappas vain, uusi tukkani on saanut ihan poikkeuksetta ylistystä osakseen, myös miehiltä, ja sellaisilta joista tiedän, etteivät valehtele vain kohteliaisuudesta. :-) Tiedän, etteivät kaikki tykkää, mutta so what? Minulle lyhyt tukka on tuonut lisää itsevarmuutta ja tiettyä särmää muuten tyypillisen naiselliseen olemukseeni. 

Että go for it N28, ainahan se kasvaa takaisin jos ei miellytä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jamie Lee Curtisia on vaikea edes kuvitella pitkähiuksisena.

Kapeat kasvot. Samoin tämä kokki Sara La Fountain, hevosennaamatyyppinen, sopisi lyhyt tai kiinni.

Oletko tosissasi? Sarahan on todella kaunis.

Vierailija
24/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli se leijonanharja, mut en ikinä ollut tyytyväinen. Ja se puleeraaminen: kuivuivat puol päivää, tai käsi puutu jos jakso föönätä, sit piti vielä litistää ja lätistää.

Leikkautin lyhyeksi: ihan mahtavaa: kuivuukin jo melkein kahdessa tunnissa, ei tarvii tehä mitään muuta kun käydä kampaajalla säännöllisesti.

Just niinku edellä todettiin: jotenkin freesi aina. Ja kun ikää tulee, ja maanvetovoima vetää naamaa alaspäin, niin miksi ihmeessä vielä korostaa sitä pitkillä, myös alaspäin roikkuvilla hiuksilla.

Olet oikeassa. Mulla on itselläni ohuet hiukset, joten lyhyt tukka kuivuu alta aikayksikön. Hiustuotteita kuluu aivan minimaalisesti, ainoastaan shampoota tarvitsen, hoitoainetta ehkä kerran viikossa vähän, ja jos haluan tekstuuria niin nokare vahaa tai pomadaa riittää. Lisäksi mulla ei koskaan ole bad hair day... N46 :-)

Vierailija
25/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halle Berry tuli ekana mieleen. Ikäisekseen 👌

Vierailija
26/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie imbruglia.

Kyllahan kauniille sopii kaikki.mut korostusta tulee ihan esim kulmakarvoikla,meikilla joka tyo parhaat puolet esiin.pitka on naisellinen ja nayttaa kokonaisuus kaukaahyvalta ja najselljsemmalta ku lyhyt,mut kauniit kasvot ei nay

Vierailija
27/27 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria Beckhamille sopii lyhyt kampaus, pitkä ei ollenkaan.

Totta, mutta Victorialla on kyllä usein ollut kunnon kananp*rsetukka! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän