Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään minulle sopiva Vihreiden ehdokas Helsingistä

Vierailija
09.03.2019 |

Koko lista on jokseenkin pätevä, mutta huomasin, että parikin sellaista ehdokasta, joita olin ajatellut, vastustavat ay-jäsenmaksun verovähennysoikeuden poistamista (IS:n vaalikone). Ei tuo ole maailman tärkein asia, mutta kertoo kuitenkin jotakin ehdokkaan ajattelusta.

Hakemalla hain, ja löysin DI Atte Harjanteen, joka kannattaa tuota verovähennysoikeuden poistoa ja myös perustelee asian hyvin järkevästi.

Onko kellään tiedossa muita Helsingin Vihreitä ehdokkaita, jotka ovat tuolla kannalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että toki voin Attea äänestää, mutta olisi kiinnostava tietää, onko hän ainoa Vihreä, joka on vastannut noin.

Ap

Vierailija
2/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja sentään, etsi itse. Tämä palsta ei ole vihreiden eikä persujen vaalikampoanja-alustaksi varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja sentään, etsi itse. Tämä palsta ei ole vihreiden eikä persujen vaalikampoanja-alustaksi varten.

Tämä on yleistä keskustelua varten. Jollainhan voisi olla tietoa Vihreiden ehdokkaista, jos on kovasti jaksanut tehdä vaalikoneita. Tuolta IS:n koneestakin on vain hankala löytää henkilöä, joka on vastannut juuri johonkin kysymykseen tietyllä tavalla.

Vierailija
4/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sen olla vihreistä?

Vihreiden äänestäminen ei oikeasti sovi kenellekään, kaikkein vähiten isänmaalle.

Vierailija
5/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää äänestämättä, kun et edes noin yksinkertaiseen hommaan kykene.

Vierailija
6/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden äänestäminen ei oikeasti sovi kenellekään, kaikkein vähiten isänmaalle.

Minusta Vihreiden äänestäminen sopii hienosti minulle ja isänmaan kannalta se on jopa välttämätöntä.

Vierailija
7/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Kenia Oulusta.

Vierailija
8/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ulos Helsingistä. Raivaavat kaikki pienetkin viheralueet asuinrakennusten tieltä ja tekevät kaupungissa liikkumisen vaikeaksi bulevardihaaveillaan ym. Elämme kohta jossain muurahaisyhdyskunnassa kun ei täällä ole tilaa hengittää ja ympäristö on pilattu rakentamalla. Lisäksi puuttuvat ihmisten syömisiin pakottamalla julkiset yhteisöt kasvis- ja vesilinjalle. Vihreät menkööt maalle rakentamaan ja viljelemään raide-jokereineen.

Vierailija
9/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä aloittaja oikein esität? Tällä hetkellä vihreiden äänistäminen osoittaa ihmisestä niin petollisia puolia. Miten kukaan äänestää vihreitä, jos tietää vihreiden asiat ja taustat? 

Vierailija
10/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässkö on Aten vaalikampanja?

Vierailija
11/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monta kertaa peräkkäin äänestänyt Lilja Tammista, koska hän on monipuolinen, älykäs, empaattinen ja erittäin asiakeskeinen, ja lisäksi iältään nuori. Eduskunnassa pitäisi tehdä totaalinen nuorennusleikkaus, ja itse olen päättänyt äänestää aina vain selvästi itseäni nuorempia ehdokkaita. 

En tiedä mitä mieltä Lilja on tuosta esiin nostamastasi asiasta, ap. Sen saat varmaan selvitettyä itsekin.

Vierailija
12/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Vihreiden äänestäminen sopii hienosti minulle ja isänmaan kannalta se on jopa välttämätöntä.

sitten voi olla parempi että äänestät mielestäsi itsellesi erityisen huonosti sopivaa ehdokasta, tai vaihtoehtoisesti jätät äänestämättä kokonaan