Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta. Mitkä ovat suunitelmasi tänää?

Vierailija
09.03.2019 |

Itse nousun vasta vartti sitten ylös

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä töihin. Illalla sitten elokuvan katsontaa ja löhöilyä. Huomennakin iltavuoro niin saa valvoa.

Vierailija
2/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja kattelen telkkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aamulla on syötu aamupalaa, järjestelty vähän tavaroita, viety futon saunomaan* ja sen sellaista pientä. Syön tässä välipalaa ja lähden sitten tallille. Mulla on valmennus.

* Futon painuu käytössä, saunominen tekee siitä taas ilmavamman

Vierailija
4/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta kauppaan, sit ajattelin leipoa. Jonka jälkeen koira ulos. Mieskin on varmaan jo silloin suunnilleen kotona. Illalla saunaan, jossa perinteisesti teen kasvonaamion, jalkakylvyn ja hiusnaamion. Kittaamme vissyä ja syömme leipomuksia.

Vierailija
5/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Lähen kohta kylille, ostan ruokaa ja hyyskäpaperia ja harjoitan hyötyliikuntaa.

Vierailija
6/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian lähden lenkille ja kauppaan. Sitten pitäisi vähän siivota ja kirjoittaa gradua. Sitten illalla varmaankin netflixiä. 

Vierailija
7/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai = karkkipäivä. Lähden ostoksille. Mitä karkkia ostaisin? Olen antanut itselleni luvan ostaa 5 erilaista karkkivaihtoehtoa. Ehdotuksia?

Vierailija
8/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten, söin aamupalan ja tulin koneelle. Nyt luen julkkisjuoruja ja sitten loppupäivä netflixiä. Näin mun viikonloput menee aina.

Vierailija
9/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on jo ilta. Tähän mennessä olen käynyt salilla ja sitten töissä. Tein sapuskan ja seuraavaksi on vuorossa Green book leffateatterissa.

Vierailija
10/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aurinko paistaa, lähden kohta kävelylle ja taidan avata terassikauden. Illalla syödään hyvin, katsellaan telkkaria ja palstaillaan.

Vierailija
11/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaa odotetaan. Rakkaat tulossa. Ihanaa!

Vierailija
12/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle käydään ostamassa uusi puku ja samalla käydään kivassa buffet-ravintolassa.

Ostetaan viiniä, tehdään jotain ruokaa, lämmitetään sauna ja katsotaan Netflixiä.

Vierailija
13/13 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaspeikko_ kirjoitti:

Lauantai = karkkipäivä. Lähden ostoksille. Mitä karkkia ostaisin? Olen antanut itselleni luvan ostaa 5 erilaista karkkivaihtoehtoa. Ehdotuksia?

1.liköörikonvehteja

2.vattuveneitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi