Päiväruoka oli miehen vastuulla tänään,
Pöydässä oli valmiiksi marinoituja kanankoipia, jasminriisiä, pakastevihanneksia ja kurkunviipaleita.
En syönyt.
Kommentit (45)
sulle oli kuitenkin katettu lautanen?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:44"]
Pöydässä oli valmiiksi marinoituja kanankoipia, jasminriisiä, pakastevihanneksia ja kurkunviipaleita.
En syönyt.
[/quote]
Ja mitäköhän nirppanokalle olisi kelvannut?
En syönyt.
[/quote]
Jos kaikki oli kypsennettyä (paitsi kurkut), niin missä vika?
onneksi sinä itse laittelet kaikki ruoat alkupaloineen väkertämällä pikku kätösin ihan multajuurespussista alkaen, niin voit sitten päteä kun oot niin marttyyri ja haluat laittaa luomuvihannessosetta kaikille seittemälle lapsellesi. Niin vaan ihmiset priorisoi, kun haluaa satsata ihmissuhteisiin eikä toisten mollaamiseen.
En syönyt.
[/quote]
ala Teboil
öö mä ainaki oisin tyytyväinen tuohon
toisin ku toi mun haisuli syöttää valmismikrolihapullia (läppä)
Jos tämä oli totta, olet vittumainen akka. Jos ei kelpaa, tee itse!!
Ei kai aikuisen ihmisen olekaan pakko syödä jos ei kelpaa...olet vaan marisematta ilman.
Mies ja lapset varmaan söi hyvällä ruokahalulla!
Vai pilasitko heidänkin ruokahalunsa vinkumalla ettet kyllä syö ja naama oli norsunvitulla?
Vau.
Mun mies keittää teevedenkin pohjaan ja sen mielestä ketsuppi on vihannes. Tuommoinen menu olisi ollut loistava!
Hitto, kun jotkut eukot vastausten perusteella tyytyy vähään. Mikä teitä oikein vaivaa? Vai mukamas tuo on normiateria lauantai-iltana? Voi ..ttu.
Ootsä läski vai miksi et syönyt? t. Alli P.
No voi. :/ Tiedätkö, tuollaista ruokaa tekevät monet äiditkin ja muu perhe syö hyvällä ruokahalulla. Jos miehesi ei ole kovin tottunut, innostunut eikä luova ruoanlaittaja niin sinuna olisin ihan tyytyväinen tuohon. Oli tuossa sentään kasviksiakin mukana. Ei ne pakastevihannekset niin karseita ole. Vitamiineja niissä voi olla enemmänkin kuin pitkään säilytetyissä "tuoreissa" kasviksissa. Ihan hyvä ateriakokonaisuus tuo oli. Ei se maailmaa kaada jos joskus syö jotain valmiiksi marinoitua.
Olet ärsyttävä, Ap, anteeksi nyt vain, Oikein mainiolta kuulostaa tuo miehesi laittama ruoka. Mikä siinä sinua häiritsi? Et ainakaan minulta saa empatiaa.
Karseeta. LS-ilmon tekisin jos tietäisin. Hirveetä ihan. Eihän tuollaista voi syödä! Vidun idiootti ap...
Just grillaan riistamakkaraa ja ryynimakkaraa puuhellalla ja päivällä tein fetasalaatin ilman tomaattia. Toivottavasti miehelle kelpaa lauantai-illan ateriaksi.
Tuollaisen aterian minä voisin tehdä jos mieheni jostain syystä olisi estynyt kokkaamasta, en nimittäin ole mikään kokkikolmonen. Olisipa kiva jos hänkin reagoisi samoin kuin ap. Hyvää lauantaita vaan, varmasti saatiin hyvä mieli koko perheelle!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:55"]
Hitto, kun jotkut eukot vastausten perusteella tyytyy vähään. Mikä teitä oikein vaivaa? Vai mukamas tuo on normiateria lauantai-iltana? Voi ..ttu.
[/quote]
Täähän oli päiväruoka!
Mitä vikaa?