Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka hyvä itsetunto sinulla on parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
09.03.2019 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, saisin sellaisen kuin haluan. En nyt aivan ketä tahansa, mutta itselleni täydellisin löytäisin ja löysin.

Vierailija
2/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinkku, saisin sellaisen kuin haluan. En nyt aivan ketä tahansa, mutta itselleni täydellisin löytäisin ja löysin.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvä. Olen pitkässä parisuhteessa, vaikka sopivaa kumppania jouduinkin etsimään pitkään.

Vierailija
4/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komein alfauros Suomessa. Saisin kenet naisen haluan.

Vierailija
5/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin saavani parhaan, koska se on on totta. Tämä taas ei liity mitenkään numeroilla mitattaviin tasoihin tai yleistyksiin siitä millä kriteereillä kukakin on paras ja kuka ei. Kaikki jotka ovat rakastuneet tietävät, että se toinen on on paras juuri sinulle. Tämän tietävät oikeastaan suurin osa niistäkin jotka eivät ole koskaan rakastuneet.

Tuntuu, että on vain pieni, tietty joukko jotka eivät tätä ymmärrä :) 

Vierailija
6/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan panin kaikkia, pidin kirjaa panoista, 242 kpl kertyi ennen kuin löysin sen oikean. Kelpaan ja olen haluttu edelleen, mutta en petä tietenkään puolisoani. Lämmöllä muistelen kaikkia ”erikoisiakin” panoja.

Vierailija
7/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hellitä pakkomielteestä. 

Vierailija
8/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persoonallisen näköinen eli joko minusta tykätään tai ei ulkonäöllisesti. Miehet kuitenkin tykästyvät leppoisaan luonteeseeni. He mielellään keskustelevat ja viettävät aikaa kanssani ja usein on sanottu kuinka mukava olen. 

9/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut ihan jokaisen, kenen olen tahtonut. Ja en ole mikään nätti enkä kiva tai kiltti. Olen kai charmikas ja reilu.

Vierailija
10/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ollut kuin yksi järkevä vastausvaihtoehto minulle. Jos on ollut 39 vuotta täysin yksin kuin minä niin on selvää, että en ikinä tule kenellekään kelpaamaan ja tästä johtuen pidän normaalina olematonta itsetuntoa ja -luottamusta. Jonkun on kai oltava se kelpaamaton, turha, epäviehättävin. Tässä maailmankierrossa se arpa napsahti nyt minulle. Ei tämä mukavaa ole, mutta ehkä tähän eläkeikään mennessä tottuu.

Vierailija
11/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan panin kaikkia, pidin kirjaa panoista, 242 kpl kertyi ennen kuin löysin sen oikean. Kelpaan ja olen haluttu edelleen, mutta en petä tietenkään puolisoani. Lämmöllä muistelen kaikkia ”erikoisiakin” panoja.

Aika "erikoinen" se-oikea tyytyy tuollaiseen tautipesään. Mietin vain, että millainen "rotunainen" haluaa sinunlaisesi miehen jos on varaa valita. Mikäli sinua voi mieheksi olettaa?

Vierailija
12/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persoonallisen näköinen eli joko minusta tykätään tai ei ulkonäöllisesti. Miehet kuitenkin tykästyvät leppoisaan luonteeseeni. He mielellään keskustelevat ja viettävät aikaa kanssani ja usein on sanottu kuinka mukava olen. 

Sama juttu. Miesmakuni on myös ehkä erilainen kuin useammilla naisilla, joten en oikeasti edes huomaa joitakin miehiä, joita komeaksi kehutaan. Katseeni kääntyvät kuitenkin kaljujen ja hieman vatsakkaiden miesten perään, viimeksi iskin silmäni siististi kaljuuntuvaan hieman vatsakkaaseen aivan ihanaan mieheen ja hänet ystäväkseni sainkin. Olen myös jonkun verran persoonallisen näköinen ja ulkonäöstäni joko tykätään tai sitten ei.

Vierailija
13/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollut kuin yksi järkevä vastausvaihtoehto minulle. Jos on ollut 39 vuotta täysin yksin kuin minä niin on selvää, että en ikinä tule kenellekään kelpaamaan ja tästä johtuen pidän normaalina olematonta itsetuntoa ja -luottamusta. Jonkun on kai oltava se kelpaamaton, turha, epäviehättävin. Tässä maailmankierrossa se arpa napsahti nyt minulle. Ei tämä mukavaa ole, mutta ehkä tähän eläkeikään mennessä tottuu.

Luonnekysymys, tuskin ulkonäkösi on niin paha, että sen takia yksin jäisit. Jos et itse halua ja yritä edes muuttaa itseäsi mieluisampaan suuntaan mitenkään, niin yksinäisyys on hyväksyttävä.

Vierailija
14/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnekysymys, tuskin ulkonäkösi on niin paha, että sen takia yksin jäisit. Jos et itse halua ja yritä edes muuttaa itseäsi mieluisampaan suuntaan mitenkään, niin yksinäisyys on hyväksyttävä.

Ei se ole välttämättä edes luonne- tai ulkonäkökysymys. Joitakin ihmisiä vaan jotenkin vierastetaan, en tiedä syytä. (sivusta)

Vierailija
15/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettetkun petä. Kun moni palstallakin luulee, että jos on kokemuksia ennen liittoa, niiden takia pettäisi helpommin kuin kokematon.

Vierailija
16/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti viehätä moniakaan, mutta toki tavoittelen kuuta taivaalta. Se minun kuuni ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin jonkun muun kuu. Kauheaa puhua parisuhdemarkkinoista, haluan uskoa rakkausliittoihin yhä.

Itseluottamus huonompi nyt nelikymppisenä ylipainoisena kuin parikymppisenä hoikkana ja nättinä.

Vierailija
17/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sama toisin sanottuna: olen paska ihminen?

Kyllä se kuule on muusta kuin luonteesta kiinni, jos on näinkin pitkään yksn kuin minä. En varmasti ole maailman paras ihminen, mutta en huonoinkaan. Se mitä olen on kelpaamaton suhteeseen tai seksuaalisesti kiinnostava. Ja miksi minun pitää muuttua toiseksi ihmiseksi saadakseni vierelleni kumppanin? Eihän hän sitten seurustelisi minun vaan jonkun toisen kanssa, joka vain näyttää minulta.

Vierailija
18/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut myös aina yksin, miehet eivät pidä minusta. En tiedä, mistä johtuu, koska minun sanotaan olevan mukava, ystävällinen, nätti , valoisa, naisellinen. Silti kukaan ei lähesty ja toisia naisia pyydetään treffeille ja yökerhoissa tanssimaan jne. Olen jo vähän hyväksynyt kohtaloni ja yritän olla kiitollinen muista asioistani elämässäni. Joskus olen kieltämättä kyllä surullinen. Olen ajatellut, että minulle ainoa keino saada jonkinlaista miesseuraa on maksullinen ja olenkin pohtinut vakavasti sitä. Ei seksiä, vaan läheisyyttä, halailua jne. Muutama satanen läheisyydestä ei ole iso asia.

Vierailija
19/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
20/20 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jollain hyvä itsetunto.