Miksi minuun ihastuu syvästi kokevat, taitelijasieluiset mutta toisaalta pullistelevat miehet???
Siis tarkoitan tyyliä "Toni Wirtanen".
Mikä naisessa vetää tällaisia miehiä puoleensa? Sellaiset perusjäyhät pukumiehet taas eivät kiinnostu minusta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Muutama kommentti: olen ulkoisesti kaunis. Hyväksikäytettävä en ole, vaan itsenäinen ja vahva.
Ap
Nimeä julkkis, ketä muistutat?
Joku sellainen jolla on klassisen kauniit piirteet ja vähän flirtti. Ei nyt tule ketään tiettyä naista mieleen. Ap
Tää kuulostaa siltä sirolta liihottelijalta puutarhajuhlissa.
Olitko sinä yläasteella sellainen jännempi tyttö?
Eli ns. jännittävät miehet kiinnostuvat ap:sta ja ovat tarpeeksi röyhkeitä tehdäkseen aloitteen. Sitten ap saa jossain vaiheessa siipeensä ja suhde loppuu. Mikä tässä oli omituista ja tai vaikeaa ymmärtää?
Seuraava!
No millainen sa itse olet?
Ma mietin vuosia samaa, yritin vaantaa itseani noiden pukumiesten muottiin pukeutumalla ja kayttaytymalla tietylla tavalla. En hahmottanut kuka olen ja mita haluan (vaikka mulla on ollut selkeasti oma persona ja tyyli aina) Hukkasin siis itseani samalla.
Nyt 29- vuotiaana en todellakaan jaksa mahduttaa itseani mihinkaan muottiin. Olen boheemi, mutta pystyn olemaan klassinen tarvittaessa. Olen kiinnostunut spirituaalisuudesta, astrologiasta jne. horhoilysta, mutta olen myos puhtaasti tieteellinen ja rakastan lukemista ja norttailya. Ei kannata laittaa itseaan liikaa laatikkoon. Ela elamaasi ja anna ihmisten tulla ja menna. Ne jotka jaavat ovat tarkoitettuja sinulle.
Toni Wirtanen? Taiteilijasieluinen? Jossain haastattelussa se ikävöi aikoja, kun saattoi kuseskella bändikaverien ruoka- ja juoma-annoksiin. Taiteilija ja sielu loistavat tyypistä poissaolollaan.
Pukumiestyypit tykkää enemmän perinteisistä naisista, etkä sinä ole perinteinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Muutama kommentti: olen ulkoisesti kaunis. Hyväksikäytettävä en ole, vaan itsenäinen ja vahva.
Ap
Joku sellainen jolla on klassisen kauniit piirteet ja vähän flirtti. Ei nyt tule ketään tiettyä naista mieleen. Ap
Hah, kuulostaa tosiaan rouvalta, joka liikehtii sirosti😂
Koska olet itse samanlainen. Vakka kantensa valitsee.
Olet olemukseltasi työväenluokkainen tai "luova"luokkainen. Pukumiehet ovat hyvin luokkatietoista ylempää keskiluokkaa.
Taidat olla se jakkupukunainen, joka veti puoleensa harrikkamiehiä tässä taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hah, kuulostaa tosiaan rouvalta, joka liikehtii sirosti😂
Saisko vielä korkeat poskipäät!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinhän ne kaikki väittää. Sori vaan sweetie , et ole. Sen osoittaa selkeästi jo se, että tulet tänne tällaisen avauksen kanssa.
Kauneus on sellainen asia että av-palstalla kukaan VAAN EI YKSINKERTAISESTI VOI OLLA KAINIS kun ei itsekään ole.
Sorry mutta aika paljon on kauniita ihmisiä. Voit sanoa olevasi taitava käsitöissä. Sitä yläpeukutetaan ja uskotaan mukisematta mutta jonkun kauneutta ei vaan uskota.
Ok. Ap on varmaan ihan järkyttävän ruma ja siksi miehet kiinnostuu?
Mietin juuri samaa. Niinkö siis on, että pukumiehille pitää olla säröttömän keskiluokkainen olemus? Sitten ei ole kyllä tylsämiehiin saumaa, joudun huolimaan hörhöistä vähiten ruokkoamattoman. Vaikka sitä kuinka koittaisi mahtua muottiin, niin aina jokin repsottaa ja hapsottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri samaa. Niinkö siis on, että pukumiehille pitää olla säröttömän keskiluokkainen olemus? Sitten ei ole kyllä tylsämiehiin saumaa, joudun huolimaan hörhöistä vähiten ruokkoamattoman. Vaikka sitä kuinka koittaisi mahtua muottiin, niin aina jokin repsottaa ja hapsottaa.
Ei tarvitse. Pukumiehistä voidaan yleistää, että etsivät keskiluokkaisesti esiintyvää naista, mutta poikkeuksia löytyy aina, ihan mahdollisesti yksi sullekin. Mutta en välttämättä suosittele, mulla on ollut niiden kanssa aina tosi paha olla siksi että ne ovat itse samanlaisia kuin ne keskiluokkaisen oloiset naiset.
Up