Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh joku joi vettä kuntosalilla siideripullosta :D

Vierailija
09.03.2013 |

Eikö ois voinut edes yhden kerran ostaa vesipullon ja kuljettaa sitä :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vaan onko tuo suosittua yläkoulussa?  Ikinä ei voi tietää että onko siellä pullossa vettä vai siideriä mikä tietenkin on oppilaista kamalan hauskaa.

Vierailija
2/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksäs siinä. Onhan siellä pirtupullojakin nähty. Pahoitiko sinä mielsi tuosta vai rupesiko tekemään mieli siideriä? Vai mistä moinen aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että joi vettä eikä siideriä =o

Vierailija
4/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuossa joskus junassa että lapsella oli eväsmehut siideripullossa. Jotenkin korni näky, kertoi jotain siitä äidistä.

Vierailija
5/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ja viime kesänä mä istuin naapurin mamman kanssa pihalla, lapset leikki ja me vedettiin siideriä juomapulloista :D Olis naapurin mummot paheksuneet siideripulloja, niin kaadettiin siiderit tavallisiin juomapulloihin, kas pitäähän sitä kesähelteellä vettä juoda...

Vierailija
6/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni toi on tosi wt:tä.. Ihminen varmaan ajatellut että toi on hauskakin läppä.. Noloa..

Vierailija
7/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla joku vaihto-oppilas joi siideriä luennolla, tai sitten kenties vettä siideripullosta.

Vierailija
8/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aina yläasteella juomapullona muovinen viinapullo. :) Silloin se oli tosi hauskaa.

Vierailija
9/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 17:17"]

Eikö ois voinut edes yhden kerran ostaa vesipullon ja kuljettaa sitä :/

[/quote]

Vain urpot tukevat nestleakevat

Vierailija
10/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ai kauheeta! Miten kehtaakin! Hyi! Hirveän huono ihminen ihan taatusti kaikin tavoin muutenkin! Mautonta! Onko siellä salilla jotain salipoliisia jolle tosta vois ilmoittaa (en tiiä kun en kato itse koskaan käy), koska toihan pilaa tunnelmat kaikilta muiltakin!