todellinen ikä vs miltä näytät?
Aiemmasta keskustelusta ''miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta '' innostuneena kysyn, mikä on sinun todellinen ikäsi ja minkä ikäiseltä näytät?
Täältä tieto minkä ikäiseltä näytät: https://www.how-old.net/
Kommentit (34)
Nelikymppinen mies, mutta joka päivä luullaan huomattavasti nuoremmaksi. En edes viitsi mainita kuinka paljon alakanttiin tuokin arveli, koska se alapeukutettaisiin heti ja väitettäisiin trollaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53, näytän 33. Tämähän oli kohtelias laite!
Hahahaaa, sanos muuta :)
Olen 54, näytän mukamas 34
37 oikea ikä. Riippuu paljon siitä, miten on laittautunut. Värjäämättömillä hiuksilla näytän vanhemmalta ( yli 40v) kun harmaita on jo alkanut tulla reilusti :( hiusvärin ja meikin avulla saa ehkä muutaman vuoden pois. Huomasin omalla kohdallani, että vanhenemisen merkkejä alkoi kunnolla näkyä n.35v.
Olen 41 ja ei vielä edes harakanvarpaita silmäkulmissa . Yleensä vastaan tulevista saman ikäisestä kaikilla aika mojovat otsauurteet ja silmärypyt!
Olen testin mukaan 14-30 ja tiedän että vitsiä - tosin papereita kysellään toisinaan.
Missä te nuorekkaan olette? Ei juuri näy.
Esim Toni Niemisen naama täynnä ryppyjä ja hän on 43 eli minun ikiä....
Sen emännälläkin mojovat rypyt ja ei ole neljääkymmentä.
Esim Dannyn Erika näyttää nelikymppiseltä
Kun taas Mette Mannonen on 44 ja näyttää 30
Missä te muut OIKEASTI NUOREKKAAT KUN EN NÄE TEITÄ?
19 : DDDDD oon 28. :DD lol. ton mukaan siis. :''DD ja 17 toisen kuvan mukaan hahahahah . 27v taas yhen vanhan kuvan mukaan, jossa mut oli meikattu toisen ihmisen toimesta ja mulle sanottiinki että toi meikki teki susta vanhan näköisen. :'D
ja 6 vuotta yhden kuvan mukaan hahahahahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Olen 41 ja ei vielä edes harakanvarpaita silmäkulmissa . Yleensä vastaan tulevista saman ikäisestä kaikilla aika mojovat otsauurteet ja silmärypyt!
Olen testin mukaan 14-30 ja tiedän että vitsiä - tosin papereita kysellään toisinaan.
Missä te nuorekkaan olette? Ei juuri näy.
Esim Toni Niemisen naama täynnä ryppyjä ja hän on 43 eli minun ikiä....
Sen emännälläkin mojovat rypyt ja ei ole neljääkymmentä.
Esim Dannyn Erika näyttää nelikymppiseltä
Kun taas Mette Mannonen on 44 ja näyttää 30
Missä te muut OIKEASTI NUOREKKAAT KUN EN NÄE TEITÄ?
Ehkä sulla on ikänäkö.
90% itseään nuoremman näköisinä pitävistä LUULEE VAAN!
Eipä ole ikänäköä hehee ! Keljuttaako?
Paino alkaa vitosella kuten koko aikuisikäni.
Ainoa asia jonka huomasin 40 täytettyäni että iho ei ole ihan niin kiinteä joka paikasta kuin esim 30 vuotiaana ..
mua ei ainakaan kiinnosta olla nuoren näkönen..
kyllästyttää ulkonäkökeskeisyys. :D johtuu ehkä siitä että olin töissä vanhustentalolla. xDDD.. sorivaan kaikki miehet.. :DDDd
oon koko elämäni ollu nuoremmaks luultu, ulkonäöltä myöskin kuten varmaa myös luonteelta.
paitsi sillon ku olin joku 16 v, sillon ehkä jotkut kehu et "näytät ihan 20 v.." mut sit muuten aina luultu nuoremmaks ja nytki kuulen sellasta et "mitä, oot 28?? en IKINÄ uskois luulen 20-21 v." mut otan ton ihan vitsillä koska kyl mä mun mielestä näytän vanhalta nykyisin, pukeudun ku joku mummo, en meikkaa, oon väsyny koulunkäynnistä ja työnteosta, olo ei oo sellanen "voi vitsi, nyt yritetään olla nii seksikkäitä ja kauniita" vaa olo on pikemminki "hohhoijjakkaa, väsyttäää, oho, enpä näytä erityisen elinvoimaselta enkä iloselta enkä edes yritä tehdä asian eteen mitään, kuhan oon"
Eli en tavallaan yllättynyt kun joka kerta kysytään ikää alkossa ja kaupassa perjantaisin.
40v ja näytän 24-vuotiaalta.
Vaimoani luullaan äidiksi tai isosiskokseni. Nuoret tytöt tulevat juttelemaan ja flirttailevat kuten nuo myyjät usein tekevät. Kiusaannun ja olen todella otettu siinä mielessä että se on yleinen länsimainen tapa. Olen kuitenkin perinteinen mies ja en käytä omaa asemaani ja perintöäni hyväksi.
Kiitos kaikille naisille huomiosta ja toivon samaa käytöstä miehiltä omille tyttärilleni.
Älkää koskaan tehkö vääryyttä, vaan pyrkikää olemaan oman elokuvanne päähenkilön roolin sankareita.
Minulla olisi ollut mahdollisuus kertoa väärä ikä nuorille tytöille ja deittailla näitä aikoinani.
Olen ylpeä siitä ja tein oikein. Hyvää naisten päivää kaikille naisille.
Meitä hyviäkin miehiä on, vaikka tuntuisi toiselle.
Testi arveli ikäni 36- 88 vuoden välille riippuen onko minulla silmälasit tai aurinkolasit päässäni tai kuinka tarkka kuva on. Ei osunut yhtään oikeaan , eikä päässyt lähellekään oikeaa arvausta. Mutta hauska testi noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 23. Sovellus antoi 27
Jahas. Muista kuvista antoi 27, 31 ja 32.. Ikävä sovellus.
Kokeilin toisella kuvalla. Tulos: 46.
Kaveri kokeili omalla kuvallaan ja sain tulokseksi -3 vuotta. Kyseinen ihminen on 37.