Lue keskustelun säännöt.
Kansakoulunopettaja Urpilainen riemuitsee: Verot ylös ja niitä törsäämään!
09.03.2013 |
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288546790125.html
Rahat voisi antaa vaikka Kyprokselle. Mitä pahaa suomalaiset ovat tehneet, että ovat saaneet tällaisiä päättäjiä?
Kommentit (3)
Olipa "väärän" poliitikon ammatti tai tutkinto mikä tahansa, niin aina sitä voi yrittää lyömäaseena käyttää, kun ei lyöjän omat rahkeet muuhun riitä. Hei kaverit, haukutaan sitä kun se on tohtori, ei kun siis putkimies!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun mielestäni palkkaverotusta pitää nostaa ja siitä saatavat rahat pitää antaa niille, joille ei töitä riitä.
Itse olen työtön ja minulla on vielä työnsaantia rajoittava vamma. Työkkäristä ei ole mitään apua. Olen yrittänyt käydä erityistyövomaneuvojalla. Ei siitä mitään apua ole.
Sinänsä urpoilusi ei ansaitse kommenttia, mutta millähän perusteella Urpilainen on "kansakoulunopettaja"? Suomessa oltiin käytännössä kaikkialla siirrytty kansakoulusta peruskouluun jo ennen kuin saparopäinen pikku-Jutta koulutiensä aloitti. Tarkoitatko että hän suoritti opettajanopintonsa jo kohdussa vai? Olet varmaan jo suunnitellut että omat skidisi menevät kansakoulun jälkeen oikein oppikouluun? Ääliö...