Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi metallia kuuntelevat pukeutuvat usein mustiin?

Vierailija
09.03.2013 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on paljon uskottavampi. 

Vierailija
2/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen varmaan monista eri syistä, mutta omalta kohdaltani siksi, että musta on helppo väri. Ei tarvitse miettiä mitä voi laittaa päälle samaan aikaan tai muutenkaan etsiä mitään tiettyä vaatetta, kaikki käy mustan kanssa. Lisäksi pidän mustasta ja kaupasta tulee usein mustaa mukaan. Tietysti käytän muunkin värisiä vaatteita, mutta eniten ehkä mustaa. Aika lailla samat syyt varmaan myös pätevät avovaimon kohdalla, meidän pyykkikoneessa pyörii varmaan viidet mustat ennen kuin yhdetkään valkoiset

-Mies, 27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen varmaan monista eri syistä, mutta omalta kohdaltani siksi, että musta on helppo väri. Ei tarvitse miettiä mitä voi laittaa päälle samaan aikaan tai muutenkaan etsiä mitään tiettyä vaatetta, kaikki käy mustan kanssa. Lisäksi pidän mustasta ja kaupasta tulee usein mustaa mukaan. Tietysti käytän muunkin värisiä vaatteita, mutta eniten ehkä mustaa. Aika lailla samat syyt varmaan myös pätevät avovaimon kohdalla, meidän pyykkikoneessa pyörii varmaan viidet mustat ennen kuin yhdetkään valkoiset

-Mies, 27v

Vierailija
4/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munusta omituisempaaon että kuuluisien metallimuusikoiden rinnalta löytyy yleensä kaunis värikkäästi pukeutuva valokuvamalli joka on kaukana gootista.

Vierailija
5/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en mä. Teini-ikäinen poikakin tuossa eräs päivä kyseli, että ootko sä oikeesti hevari, kun et siltä ollenkaan näytä. ;)

Vierailija
6/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 12:47"]

Munusta omituisempaaon että kuuluisien metallimuusikoiden rinnalta löytyy yleensä kaunis värikkäästi pukeutuva valokuvamalli joka on kaukana gootista.

[/quote]

Johtunee varmaan siitä, että metallimusiikilla tai -muusikoilla ei ole mitään tekemistä goottien kanssa. Minusta ainakin gootit näyttävät vähän "hassuille" ja erikoisuudentavoittelijoille pukeutumisellaan = vahva turn-off.

-4

Vierailija
7/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu siihen genreen. Ei niissä tamineissa mennä Riutanharhjulle pyörähtelemään Juha Tapion tahtiin, eikä vastaavasti tannsilavavermeissä mennä hevikonserttiin. Pukeutumisellakin halutaan osoittaa, että olen oikea ihminen oikeassa paikassa.

Vierailija
8/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeuden mstaan, mutta en todellakaan ole hevari, rokkari tai gootti tms., päinvastoin. Enkä todellakaan halua, että kukaan kuvittelee mua edellä mainituiksi!

Vierailija
9/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:24"]

Mä pukeuden mstaan, mutta en todellakaan ole hevari, rokkari tai gootti tms., päinvastoin. Enkä todellakaan halua, että kukaan kuvittelee mua edellä mainituiksi!

[/quote]

Jep, esimerkiksi graafikon kuuluu pukeutua mustaan, ja ylipainoisten kulttuurinaisten.

Vierailija
10/10 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse aloin pukeutumaan mustaan teini-iässä kun musiikkimaku rankkeni. Silloin sitä kai otti oppia muista, enää en muuhun osaisi pukeutua. Mutta en kyllä osaa sanoa miksei hevari voi pukeutua vaikkapa pastellinsävyihin? Ei oo ehkä niin rajua ja uskottavaa..