Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytöstapani huonontuvat

Vierailija
09.03.2013 |

Tuntuu, että nykyään ei ole enää mitään väliä käytöstavoilla ja ystävällisyydellä. Ainakaan itse en saa yhtään positiivista palautetta siitä kun käyttäydyn hyvin ja olen muille ystävällinen. Olen huomannut, että jos käyttäydyn huonosti, olen epäempaattinen, röyhkeä yms. saan jopa paremman kohtelun kuin hymyillä ja tervehdyksillä. Onko tämä nyt jo koko maan tapa vai ehkä vain paikkakuntakohtaista? Olen vähän ihmeissäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi kyllä huonosta käytöksestä itsellenikin huono fiilis, eli sen välttäminen on musta palkinto itsessään.

Tulee mieleen ne ajat kun olin kaupanmyyjänä, ja jotkut kollegat olivat ottaneet asiakseen olla tylyjä "koska on niin paska duuni ja pieni palkka". Heillä tuntui olevan tosi kurjaa töissä joka päivä, kun taas minusta oli suorastaan ajankulua siihen kieltämättä aika tylsään perustyöhön vähän rupatella asiakkaiden kanssa, hymyillä ja pyrkiä palvelemaan mahdollisimman hyvin.

Vierailija
2/2 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöskukat kuuluu lapsille joille vasta opetetaan ihmisten kanssa olemista, ei siitä aikuiselle mitään välitöntä palkintoa kuulukaan että on kuin ihminen toiselle.

Kumpikaan ei maksa mitään, voi olla töykeä tai huomioida kanssaihmisensä. Mutta hyvä mieli tulee siitä kun olemalla kohtelias toiselle saa samanlaista kohtelua takaisin. Ei kaikilta eikä koko ajan mutta pitemmällä aikavälillä se kannattaa. Maailma on kivempi paikka kun jokainen vastaantulija ei ole ainoastaan tieni tukkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla