Hallituksen nurinmeno tarkoittaa valtavaa nostetta kepulle ja kokoomukselle. SDP:n piikkipaikka todellisessa vaarassa
Näin se vaan menee.
Kokoomus kokoaa rivejään ja samoin Keskusta. Ihmisen mieli on ihmeellinen. Kun ihmistä loukataan ja näkee vihollisen niin palataan häntä koipien välissä kotiin.
Keskusta ja Kokoomus alkavat syytellä toisiaan ja se tiivistää molempien puolueiden rivejä.
Kommentit (173)
Samaa mieltä. Moni huomaa että keskusta haluaa toimivan ratkaisun ja muut kampittavat vain kykenemättä ratkaisuihin. Keskusta nousee paljon
Luulen että keskusta nousee paljon ja SDP vajoaa. Peli kiristyy paljon kärjessä ja ero kasvaa persuihin
Vierailija kirjoitti:
Juhis halusi viimeistä kertaa olla päivän kuumin puheenaihe. Hienoa toki että tämä hallitus kaatui, mutta suuri harmi että se tapahtui noin 3,5 vuotta liian myöhään. Täyttä showta koko juttu, sipillä olisi ollut niin monta kertaa syytä erota, mutta hän päätti jättää farssinsa viimeisen näytöksen vaaleja edeltävälle kuukaudelle. Se tulee vetoamaan tähän tulevaisuudessa, että oli niiiiiin sanansa mittainen mies kun erosi lupauksensa mukaan kun sotea ei saatu läpi. :DD Se taitaakin sitten olla ainoa pidetty lupaus, lähes neljä vuotta sitä saatiin odottaa.
Olis mielenkiintoista tietää minkälainen torvelo on tällaisenkin avautumisen takana.
Pihalla kuin lumiukko.
Taksikuski näki SDP:n pelleilynä. Puhuimme lopulta siitä, että keskusta on kovassa nousussa.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski näki SDP:n pelleilynä. Puhuimme lopulta siitä, että keskusta on kovassa nousussa.
Se on juuri näin. Näkihän sen kun Rinne kakisteli perjantaina. Mitään annettavaa ei ollut. Ja ihmiset tulevat huomaamaan tämän. DemariAY haluaa vain maksimikiskurivuokrat maksettavaksi!
Viidettä päivää jo mennään ja ei ole pystynyt oppositio sanomaan, miten suomalaisten asiat laitetaan kuntoon. Siellä on vain jarruttelijoita. Taidanpa antaa ääneni keskustalle, kun siellä on yritystä. Jännä nähdä miten moni muu tekee saman käänteen ennen vaaleja.
Keskustan, kokoomuksen ja perussuomalaisten hallitus on tehnyt ennennäkemätöntä työtä SDP:n kannatuksen lisäämiseksi.
Edelliselle: mutta minä kyllä petyin rinteen ähinään perjantaina, ei siellä mitään ratkaisua ollut, vaikka nyt sitä kysyttiin. Luulen että puolison kanssa molemmat äänestetään siksi sittenkin keskustaa
Minäkin tunsin syvää myötähäpeää SDP pj rinnalla. Siis aivan uskomatonta, että ei ole esittää muuta! Ja jarrua poljettu koko ajan, kun keskustan veto ei kelpaa. Minulle aikakin kelpaa keskusta tästä eteenpäin.
Persut ovat vähintään toiseksi suurin vaaleissa.
Oikeistöääliö paniikissa gallupeista josta seurannut hallitsematon puheripuli kun yrittää uskotella itselleen (ja muille) että on vaaleissa mahdollisuuksia. Idiootti.
Vaali-iltana tämä ääliöketju nostetaan kyllä ylös. Koko ketju täynnä yhden kahelin sössötystä.
Peli kääntyi keskustalle. Neljä päivää on ollut muilla aikaa reagoida, mutta mitään fiksua ei ole tullut. Tämä kuvaa hyvin sitä, että keskusta hoitaa asioita, muut pystyvät vain heittämään kuraa niskaan. Kiitos 140000 työpaikkaa. Näkyy meidänkin ruokapöydässä. Suomea kannattaa kehittää tätä samaa rataa!