Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit kyllästyttää nykyään

Vierailija
08.03.2019 |

Vanha ja kulunut aihe, mutta nykyään tökkii heti tatuoinnit vaikka ennen oli jopa hienoja mielestäni.
Huomasin jopa, että alushousuja mainosti tatuoitu ukko ja heti tuli yök ettei noita ainakaan meille tule.
Tuskin olen ainoa joka kyllästyy niitä katsomaan ja nyt ei voi olla kuin iloinen ettei tullut otettua niitä itselle.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin jäätävän rumia, karsean näköistä mustaa suttua iholla. Ja se on mun ja aika monen muunkin mielipide. Nuorilla tulee olemaan helppoa erottautua vanhemmista kun melkein kaikilla keski-ikäisillä on rumat suttuisen nahat. Nuoret kun aina haluavat erottua vanhemmista ja se on nykyään vaikeaa kun vaatteet ja muotia on ihan samanlaista 70- vuotiaaksi asti. Mun 12- vuotias tyttö kavereineen pitävät tatuointeja ihan järkkyinä eivätkä taatusti niitä ota itseään rumentamaan isompina.

Vierailija
42/49 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yleisimmin tatuoidaan lasten nimet kyynärvarteen. Joskus harvoin niskaan.

Onko sinulla?

Onhan se hyvä olla muistilappu mukana riennoissa, että ai fuk mulla on kersojakin, pitänee mennä kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä eli korjaan vähän ettei pienet leimat ole ongelma minusta vaikka turhia nekin ovat, mutta nämä hihatatuoinnit on ne mitä ihmettelen.

Nuorilla naisilla varsinkin on kyllä jotenkin yök

Vierailija
44/49 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yleisimmin tatuoidaan lasten nimet kyynärvarteen. Joskus harvoin niskaan.

Onko sinulla?

Jees tietty. Jimi Jonne Casimir ja Jade Jonniina Janelle. Ja sitten on kuvat meidän lutusista rotikka pojista

T. wt-mutsi Janita 25v

Vierailija
45/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi iholla ei koskaan ole kaunis. Ketä varten joku ottaa tatuointeja, muita vartenko,

kuka taas itse joutaa peilin edessä katselemaan aamusta iltaan tatuointejaan. 

Mun mielestä tatuoitu ihminen näyttää saastaiselle ja likaiselle, kuin olisi koko ajan samat vaatteet päällä. 

Kuka haluaa edes katsella noita käveleviä kuvakirjoja. 

Koruilla saa itseään kaunistettua ja niitä voi vaihtaa. 

Vierailija
46/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarissahan nää tatuoidut on pääosassa siinä parinvaihtajat showssa vai mikä wt-ohjelma se nyt olikaan

Vierailija
47/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen vain tyytyväinen, etten hieman nuorempana saanut aikaiseksi hankkia tatuointia. On niitä kauniitakin, esimerkiksi herkät kukka-aiheet. Mutta useimmilla tuntuu olevan näitä aika raskaita isoja tauointeja, joiden sijaintikaan ei ole esteettinen. Oma tatuoimaton iho on alkanut näyttää raikkaalta ja kauniilta, enkä toistaiseksi halua töhriä sitä.

Vierailija
48/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kehonsa kullakin.

Omassani on tatuointeja, mutta kieltämättä käsittelin tämän kyllästymismahdollisuuden ennen tatuointien ottamista.

Varmasti suurin osa on mielessään pohtinut, mutta luulen ettei sillä ole suurtakaan merkitystä.

Meneehän ihmiset parisuhteeseenkin ja lopulta kyllästyy.

Puolisosta vaan helpompi erota.

No riippuu ihan kenen kanssa alkaa suhteeseen. Ei kaikista pääse niin vain eroon varsinkaan jos on yhteisiä lapsia.

Ja tuossa harkinnassani kyllä nimenomaan otin huomioon, että tatuoinneista ei pääse kovin kivuttomasti eroon halutessaan. Että on siinä sitten vaikka kyllästyttäisi. Pienehköt mustavalkoiset kuvat lähtee laserilla (jos lähtee) ja arvet voi jäädä silti. Eipä ole vielä alkanut kyllästyttämään.

Minullakin ollut tatuoinnit jo yli 20 vuotta, eikä kyllästytä vielä. Itse asiassa otan parin kuukauden päästä lisää...

Tatuoinnit on mielenkiintoisia ja kiinnostuneena katselen ihmisten erilaisia tatuointeja. Kaikki ei tietenkään ole kovin hienoja mutta tässäkin "lajissa" on monen tyylilajin edustajaa, jokaiselle jotakin.

Vierailija
49/49 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy joku nostaneen minun aloittaman vanhan ketjun ja hyvä niin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi