Tatuoinnit kyllästyttää nykyään
Vanha ja kulunut aihe, mutta nykyään tökkii heti tatuoinnit vaikka ennen oli jopa hienoja mielestäni.
Huomasin jopa, että alushousuja mainosti tatuoitu ukko ja heti tuli yök ettei noita ainakaan meille tule.
Tuskin olen ainoa joka kyllästyy niitä katsomaan ja nyt ei voi olla kuin iloinen ettei tullut otettua niitä itselle.
Kommentit (49)
Voi hyvät lapsukaiset. Onko päässänne yhtään järkeä: miksi ihmeessä ottaisit sutun iholle? Yhtä vähän kuin laitat roskaa suuhun, miksi sitten iholle. Vai laitatko roskan suuhun?
Sirkka, Etelö-Helsinki
Minulla on tatuointeja, harmi jos siksi kyllästytän sinua olemassaolollani. Pidän kuitenkin niistä ja olen sinut asian kanssa, ettei niitä saa enää pois.
On sekä wt-kaveri teki ja säästin-tatuointeja, sekä sitten ihan ajan kanssa harkittuja ja suunniteltuja. Nämä kyllä erottaa toisistaan ja toisia varmasti kadutaan enemmän kuin toisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät lapsukaiset. Onko päässänne yhtään järkeä: miksi ihmeessä ottaisit sutun iholle? Yhtä vähän kuin laitat roskaa suuhun, miksi sitten iholle. Vai laitatko roskan suuhun?
Sirkka, Etelö-Helsinki
Vaihtoiko Pertti Hirsjärveltä sukupuolta näin nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Olin just eilen jumppatunnilla ja varmaan puolella porukasta oli tatuointi. Tuoreita, haalistuneita, levähtäneitä, sinertäviä. Jäätävän rumia kaikki järjestäen.
Juuri se heikkolaatu, ei mitään tasoa useimmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan wt-hommia, sotkuisia ja mauttomia suurin osa. Suomalaisethan nyt ovat muutenkin tyyliltään hieman mauttomia ja mennään massan mukana.
Hei wt! Arvaa mikä on minusta kaikkein wt-intä hommaa maailmassa? Av-palstailu. Ja sitähän sinä ja minä harrastetaan aivan liikaa. Älä turhaan häpeä itseäsi vaan kanna roskasi ylpeydellä!
Palstailu ei sentään nahkassa näy.
Nyt yleisimmin tatuoidaan lasten nimet kyynärvarteen. Joskus harvoin niskaan.
Onko sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan wt-hommia, sotkuisia ja mauttomia suurin osa. Suomalaisethan nyt ovat muutenkin tyyliltään hieman mauttomia ja mennään massan mukana.
Hei wt! Arvaa mikä on minusta kaikkein wt-intä hommaa maailmassa? Av-palstailu. Ja sitähän sinä ja minä harrastetaan aivan liikaa. Älä turhaan häpeä itseäsi vaan kanna roskasi ylpeydellä!
t. elämässä menestynyt yliakateeminen toimari-lentäjä-palstakirurgi?
Jossain se varmasti näkyy. Ainakin minulla menee kallista aikaa liikaakin hukkaan. Olen sentään rehellinen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan vois olla kiva meille otsaan AV, niin tiedettäs heti kohdatessa, että tuonkin kanssa oon voinut keskustella kehittäviä asioita.
Ainoa tatuointi jonka voisin ottaa on tuo AV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin, jos nauttii niistä ja on ylimääräistä rahaa, niin voihan sen noinkin käyttää. Itse en yhtään omista enkä tule omistamaan, löydän kyllä rahoilleni parempaakin tekemistä.
Jos miettii mihin rahansa laittaa, niin mietipä sitä, että tatskasi saa mukanasi hautaan. Aika harva asia tässä maailmassa on sellainen.
Ahhahhahhaha tää on varmaan typerin perustelu mitä olen ikinä kuullut tatuoinneista. Entäs nautinnot ja kokemukset, nekin saa mukaan hautaan, ellei nyt ihan dementikko vanhoilla päivillään ole, eikä siinä vaiheessa mitkään tatuoinnit paljon lämmitä? Vaikka kultakorut, korut sinänsä ihan verrattavissa tatuointeihin, paitsi että korut voi muuntaa tiukan paikan tullen rahaksi. Tietty jos on niin palikka, että saa jotain kiksejä (ryppyistä)tatskaa ihaillessa, niin mikäs siinä. Läskitkin saa mukaan hautaan. Ja tyhmyyden.
Jassoo. onko nyt hyvä olo kun sait nostettua itsesi jalustalle? Miksi teitä häiritsee niin paljon tatuoinnit? Ja älkää sanoko etteikö muka häiritse, koska jatkuvasti täällä on tämä sama keskustelu käynnissä. Ei me tatuoidutkaan haukuta teitä, niin minkä ihmeen takia te koette tarpeelliseksi tämmöisen lynkkaamisen.
Av-palstan ulkopuolella ei ketään oikeasti kiinnosta onko iholla tatskoja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. onko nyt hyvä olo kun sait nostettua itsesi jalustalle? Miksi teitä häiritsee niin paljon tatuoinnit? Ja älkää sanoko etteikö muka häiritse, koska jatkuvasti täällä on tämä sama keskustelu käynnissä. Ei me tatuoidutkaan haukuta teitä, niin minkä ihmeen takia te koette tarpeelliseksi tämmöisen lynkkaamisen.
Av-palstan ulkopuolella ei ketään oikeasti kiinnosta onko iholla tatskoja vai ei.
AV palstan ulkopuolella arvostellaan aivan samalla tavalla, mutta kukaan ei ilkeä sanoa teille tatuoiduille suoraan.
Meidän tyttö otti ja minä olen suvussa ainoa joka sanoin rehellisen mielipiteeni asiasta ja toiset ovat vain myötäilleet hänelle asiaa.
Selän takana sitten puhuttu, että olis nyt pienemmän ja piiloon ottanut jne
Minä olin myös se paha mielenvikainen joka ei ymmärrä asiaa, mutta olen edelleen sitä mieltä jotta tyttö katuu ottamaansa lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan ulkopuolella ei ketään oikeasti kiinnosta onko iholla tatskoja vai ei.AV palstan ulkopuolella arvostellaan aivan samalla tavalla, mutta kukaan ei ilkeä sanoa teille tatuoiduille suoraan.
Meidän tyttö otti ja minä olen suvussa ainoa joka sanoin rehellisen mielipiteeni asiasta ja toiset ovat vain myötäilleet hänelle asiaa.
Selän takana sitten puhuttu, että olis nyt pienemmän ja piiloon ottanut jne
Minä olin myös se paha mielenvikainen joka ei ymmärrä asiaa, mutta olen edelleen sitä mieltä jotta tyttö katuu ottamaansa lähiaikoina.
Kuulostat kyllä mielenvikaiselta. Älä ihmettele, jos tyttö ei vieraile luonasi vanhainkodissa kovin usein.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa valtavasti tytön ottama tatuointi.
Ei ole sinun asiasi, jokainen päättää kehostaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
"The only difference between tattooed people and non tattooed people is tattooed people don't care if you are not tattooed."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin, jos nauttii niistä ja on ylimääräistä rahaa, niin voihan sen noinkin käyttää. Itse en yhtään omista enkä tule omistamaan, löydän kyllä rahoilleni parempaakin tekemistä.
Jos miettii mihin rahansa laittaa, niin mietipä sitä, että tatskasi saa mukanasi hautaan. Aika harva asia tässä maailmassa on sellainen.
Saahan sinne nyt monta muutakin asiaa ottaa, jos sillä jotain merkitystä on. Tee lista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa valtavasti tytön ottama tatuointi.
Ei ole sinun asiasi, jokainen päättää kehostaan itse.
Ja jokainen saa päättää itse, harmittaako vai ei.
En ole vielä hyvännäköistä tatuointia nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä hyvännäköistä tatuointia nähnyt.
Mites ois katkoviivat ja leikkas tästä? Tai natsiristi? Tai tribaali naamassa? Väärinpäin risti?
Äitini miesystävän poika oli ottanut käsivartensa täyteen tatuointeja. Mikäpäs siinä muuten (vaikka rumia ovatkin), mutta hänellä on krooninen rahapula ja isänsä on maksanut hänen vuokriaan ja muuta elämistä. Isälleen ei kertonut tatuoinnista ja piilotteli niitä, äitini vain näki.
Todella törkeää.
Muutenkin olen ihmetellyt, miten juuri pienituloinen kansanosa on selvästi mieltynein kehonsa töhr... siis koristeluun, kun se ei mitään halpaa ole. Monelle tekisi hyvää käydä sen sijaan edes joskus leikkauttamassa hiuksensa ammattilaisella, mutta ei, otetaanpa taas tatska.